Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAKUISET 2013

Kommentit (318)

Vierailija
281/318 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää maanantaita taas kaikille!

Päivittelin taas listaa. Toivottavasti kovin montaa ei jäänyt huomioimatta tuon päivityksen takia..

TeePee: Voi kunpa nyt oikeasti tulisi plussa eikä mitään tollasia turhia toiveiden kohotuksia!! Ilmoittele miten käypi.

Rupeaa kyllä kaikilla kierrot olemaan lopussa, ei kauaa varmaan tule tätä enää päiviteltyä.  Mä vielä viikonloppuna testailin apteekin omalla testillä ja testiviiva oli kuin olikin kontrolliviivaa vahvempi. Oireita ei edelleenkään juurikaan ole, nännit on vain iltaisin tosi arat. Ja nyt tänä aamuna taas huomasi että ei oikein lähe käyntiin, eikä oikein tee mieli syödä mitään vaikka pitäisi.. Selkeästi lyhyemmät yöunet tähän vaikuttaa, koska viikonloppuna ei ollut mitään ongelmia. Tänään ajattelin soitella neuvolaan.. Pitäisi kai joskus tuonne odottajien puolelle siirtyä, mutta jotenkin ärsyttää nämä sivut, enkä tiedä muutenkaan uskallanko vielä.

Toivottavasti nyt saataisiin lisää plussia tähän pinoon!!

Vierailija
282/318 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin turhauttaa nää uudet sivut. Käytän nettiä paljon kännykällä. Sivut näkyy nyt tosi huonosti..

Täällä edelleen roikutaan. Kp31/31 eikä merkkejä suuntaan tai toiseen. Testasin negan tänään. Pari päivää sitten testasin ovistestillä tasavahvat viivat, mutta ei mulla nyt ovista voi olla?!

-Taikku-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/318 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

mä oon tippunu jo pari päivää sitten, mutta kuten muillakin, salasana ei toiminut, uusi ei toiminut ja asiakaspalvelusta ei vastattu :/  Ihmeellinen kierto olikin, vain 28 vrk. Yli vuosi sitten viimeksi näin lyhyt.

Tsemppipotkut vielä jäljelle jääneille ja hauskaa odotusaikaa. Ei nähdä marraskuisissa!

Aliina

284/318 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.. Sain taas kirjauduttua itteni sisään. Eileen ei auennu koko sivut ja tänä aamuna ei huolinu mun salasanaa. Vähä otti pattiin että ei toimi sillon ku ois jotain purkautumisen tarvettakin..

Mutta siis asiat on selkiytynyt ja piina päättynyt.. Sieltähän se täti kurvas lauantai-iltana paikoille.. pettynyt olen mutta ei tässä auta muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Kyllä mua silti melko paljon ihmetyttää tää torstainen raskaana tulos.. Mitä sekin tarkotti? Kun nyt tästä lähtien sitte ymmärtäis olla testaamatta ennen ku ne menkat oikeesti pitäis alkaa kun mulla tuntuu aina näköjään tulevan noita haamuviivoja ja raskaana- testejä muutamaa päivää ennnen menkkojen alkamista..

Nyt ehkä yritän ottaa vähä rennommin tän vauva-asian suhteen kun ei sitä tunnu tulevan niin keskityn muihin elämän osa-alueisiin. Tai ainaki yritän :)

Mutta lopuille piinaajille suuret plussapuhurit +++++!!

TeePee 2/31 yk6

Vierailija
285/318 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas pienen tauon jälkeen. Nyt kiertopäivä 38/28-31 eli jonkun verran myöhässä ollaan. Vielä en ole testannut, koska kesä/syksyn testailin jatkuvasti ja aina sain pettyä. Ja hieman epäsäännölliset on muutenkin syksystä lähtien ollut, siis 3-4 päivän heittelyä, kun ennen ollu kp tasan 31. Nyt voisi kuitenkin näyttää siltä, että ehkäpä, ehkäpä.. :)

Tänään siis apteekkiin. :)

P.S. Ystävänpäivänä tuli vuosi täyteen yrittämistä..

Vierailija
286/318 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOKAKUISET 2013

Kuumeillaan porukalla vauvaa lokakuulle 2013!

Lista päivitetty: 19.2.13

kuutyttö, kp 54/27-29 yk1
Auringonkukkanen:), kp 50/28 yk12
Alfhild, kp 37/31-43 yk2 
sajeeve, kp 36/30 yk17
Demi, kp 34/30-41 yk4+kkm+yk2  
Taikku, kp 32/31 yk4

Zirpa, kp 31/30 yk3 

Mukana myös:
tirlittantaa, yk1
Jamsuliini, yk1

PLUSSANNEET:
jimitzu
Pempsu, yk5
82, yk11
Misu-78, yk7
heloity, yk8
Tinuppi, yk3+kkm+yk9
Rena, yk6

kaunisikävä 

287/318 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut raskaaksi tämä nainen tässäkään kuussa. Täti kurvas kylään eilen. Jotenkin olen kokenut tosi stressaavaksi tämän vauva yrittämisen. Tulin siihen tulokseen, että pidämme parin kuukauden tauon nyt yrittämisessä. Palailen varmaan kehiin sit tammikuun ketjuun.

Toivon kaikille koooovasti Plussia ja onnea jo plussanneille!

Vierailija
288/318 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisko joku kertoa mulle et kuulunko tänne vai mitä? Olen kyllä synnyttänyt 3kk sitten ja yhdet kuukautiset on tullu sen jälkeen ja nyt on 28 kierron mukaan kuukautiset myöhässä 10pv ja tein tossa 5pv sitten testin ja se kyllä näytti negaa, mut pientä vihlontaa mahassa on ollu ja tunne et kohta tulis menkat mut ei oo mitää näkyny ja hiukan on ollu huonoa oloa varsinkin jos en syö. niin voiskohan kierto olla päin mäntyy vai olisko uus jo kehissä? testiä en viitsi viel tehdä uudelleen ku oottelen jos ne sielt tulis :DD en haluu pettyy =(

Vierailija
289/318 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna selkeimmästä selkein plussa! <3 :) Vuosihan siinä menikin!

Vierailija
290/318 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli kyllä se "Hitot mä mitään raskaana ole" -tunne. Niin monta kertaa pettynyt ja negatestiä tehnyt, että eiköhän ne menkat ala taas kohta.

Teen vielä huomenna uuden testin.. Varmuuden vuoksi. 

Marianne

kp 39/28-31, yk 11(?)

291/318 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tipahdin kyydistä.. Täti saapui paikalle. :(

Vierailija
292/318 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyinpä sitten vetämään tätä pinoa kun en malttanut odotella että joku luo uuden.. =)

Tavoitteena siis ei enempää eikä vähempää kuin raskautua siten, että laskettu aika osuisi tulevalle lokakuulle.

Tervetuloa mukaan!

Rena, kp 5/30 (24-38), yk 6

Vierailija
293/318 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi 20+v, joka hivenen itseää vahemman miehen kanssa yrittää kovin esikoista.

Tällä hetkellä on yk2 menossa ja kp 14/30.

1½v. ehdin syödä yaz pillereitä.

Vierailija
294/318 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään "tulee jos on tullakseen"-periaatteella :)

VBJ kp7/27-28, yk2

Vierailija
295/318 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut näitä keskusteluja taustalla viime keväästä lähtien. Nyt ajattelin, että on aika myös osallistua, sillä kaipaan paikkaa jossa purkaa ajatuksia vauvakuumeesta.

Ehkäisyn jätimme pois helmikuussa 2012 ja nyt on menossa yk 8. Tämä kierto on ihan lopuillaan, joten jos seuraavassa vihdoin tärppäisi, tulisi la:ksi lokakuu. Ajattelin myös käyttää tässä kierrossa ovulaatiotestejä, sillä kiertoni ovat aika pitkiä ja epäsäännöllisiä. Nytkin kierto normaalia pidempi, mutta raskaustesti näyttää negaa, joten seuraavia menkkoja odotellaan.

Kp 39/~34-38, yk 8.

Vierailija
296/318 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpa pienen listan alun tehtyä, kun muutama jo tuli mukaan - hyvä!

Zoeys: toivottavasti uusi kierto alkaisi pian, harmittavaa odotella kun testikin negaa. Mulla oli sama homma viime kierrossa että yhtäkkiä venähti taas lähemmäs 40:ää päivää kierto ja ehdin jo pari kertaa testaillakin ennen kuin vuoto alkoi. Mutta ainahan voi olla, että ovis on tullut myöhemmin ja tärppi kävisikin jo tästä kierrosta..! :)

Kertoilenpa hieman itsestäni alkuun. Mää 23v ja mies 22v, ensimmäinen toiveissa. Ehkäisyttä oltu puolentoista vuoden verran ja kierrolla piti olla aikaa tasoittua ennen varsinaista yritystä. Kuinkas kävikään ja kierrot heittää edelleen härän pyllyä, ovis tulee kun huvittaa ja luteaalivaihe (oviksesta menkkoihin) vaihtelee sekin melko paljon.

Tässä kierrossa vielä tuhrutteluvaihe menossa, mutta eiköhän sekin tästä kohta lopu ja pääsee taas tositoimiin. Toivottavasti ovis saapuisi ennen miehen työreissuviikkoja! Tikkuja löytyy mutta en tiedä jaksanko testailla.

Vierailija
297/318 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Ilmoittauduin tuonne syyskuisiin muutaman päivä sitten, mutta hoksasin että taidankin kuulua tänne lokakuisiin. On ollut niin pitkät kierro, että nyt jouduin hyppäämään yhden kuun yli. Tässä sama sepustus kuin syyskuisiinkin:

Harvakseen palstailen kun ei se vauva meinaa tulla, niin on jo vähän luovuttajaolo. Mut nyt uus vuos ja täysi yritys. Yritystä nyt takana 1,5 vuotta. Ongelmana pitkä kierto, joka työterveyshuollon määräämillä Terolut-kuureilla on nyt saatu n. 40 päivän mittaseksi. Tällä viikolla soitin terveyskeskukseen ja pyysin lääkärille aikaa lapsettomuuttutkimukset mielessä. Ei ollut heti aikaa vaan lupasiva soittaa takasin kun on. Kuulemma 3 kuukauden hoitotakuun aikana pitäisi aika olla. No, sitä odotellessa täys yritys siis päällä.

Esikoinen on 4,5 vuotta ja tärppäsi ekasta kierrosta.

yk 11, kp 11/40-43

Vierailija
298/318 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkun luin teidän muiden viestit ajatuksella, niin meitähän on tässä jo monta pitkä/epäsäännöllistä-kiertolaista. Toivottavasti meilläkin nyt sitten tärppäis!

Vierailija
299/318 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hyppäsin tuolta elokuisista suoraan tänne, kun edellinen kierto vähän venähti. Täällä myös kierrot hieman epäsäännöllisiä :)

Taustoja: minä 27 v., mies 29 v. Yritystä takana 4 kiertoa. Yhdessä kierrossa sain positiivisen raskaustestin ja kolmessa muussa haamuviivoja. Todella outoa!

82, mäkin kävin hakemassa gyneltä Terolutit, mutta mulla ne on kohdun limakalvon tukemiseksi. Ilmeisesti limakalvo on liian ohut, että siihen jäisi mitään kiini. Tuliko sulle mitään sivuoireita niistä? Mulla on vasta yksi kierto niiden kanssa takana, niin olisi ihan kiva kuulla mahdollisista oireista. Vielä ei ole ilmaantunut mitään negatiivista... Paitsi ettei kierto ainakaan tasoittunut :D

Viime aikoina mieskin on havahtunut siihen, että tämä vauvaprojekti taitaa sittenkin olla aikamoista välineurheilua, eikä niinkään helppo juttu. Ovistestit käyttöön ja peitto heilumaan oikein urakalla ;)

Positiivisin terveisin,

Pempsu, kp 9/30-35, yk 5 ja esikoista kuumeillaan :)

Vierailija
300/318 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Rena kun aloitit tän ryhmän. Tänne tulin mäkin ja pitäis yritystä aloitella mielellään jo tänään, mutta miehellä vatsatauti ja mulla alaselässä tulehus et kattoo nyt miten käy siis mä 37v ja mies 2v vanhempi. Ekaa yhteistä yritetään. Mulle ennestään kaksi lasta -98 ja -02.

menkat viimeksi oli 31.12 elikkä meniskö se nyt sitte näin et 9/ 28-31. yk 0+km+7

Kiva kun on paikka jossa voi purkaa itteensä.