tykkäätkö tabloid-hesarista?
Siedän yleensä kaikenlaiset uudistukset ja muutokset hyvin mutta nyt nousi karvat pystyyn!
en tykkää en.
Kommentit (28)
mutta nettisivut ovat jo muutaman vuoden olleet köyhät yleisen keskustelukulttuurin pilaamisen vuoksi.
lehden paksuus voi jossakin vaiheessa muodostua ongelmaksi.Onhan tuota helpompi käsitellä muuallakin kuin keittiön pöydällä.
Tablettihesarissa ei ollut muutoksia.
mukavaa kun jutut eivät ole enää superpitkiä hölinöitä
minusta onnistunut uudistus
t. Satakunnan Kansaa jo vuoden tabloidina lukenut
t. Satakunnan Kansaa jo vuoden tabloidina lukenut
Mä asun Mikkelissä ja täällä ilmestyvä Länsi-Savo on kans tabloid. Se on kätevä. En ottais entistä isompi kokoista lehteä takaisin.
Formaatti ei ole se pointti, vaan se miten se on onnistuttu luomaan. Iltasanomat on onnistunut uutisten ja kuvien asettelussa ja yleisilme on erottuva ja selkeä. Tabloidi-Hesarissa ei samoin. Toisin kun joku sanoi, fontti ei ole pienempi vaan selkeämpi ja suuremman oloinen. Näen paljon paremmin lukea tabloidia, tosin en haluaisi lukea sitä. Olen tarkkaillut, aukeamalla silmä harhailee ja etsii kiintopistettä mihin tarttua, koska kaikki teksti on samankokoista, ja isot ja pienet jutut eivät erotu toisistaan, eikä kuvituskuvia enää ole. Marginaalit alalaidassa liian kapeat. Teksti melkein valuu pois paperilta.
Nyt sitä voi lukeakin ilman että pinna palaa putoilevien ja ruttaantuvien sivujen kanssa.
Pikkujutuissa lukee ylhäällä "Lyhyesti", ja kyllä mun lehdessä kuviakin on paljon.
Jokainen, jolle hesari on tunnut aiemmin, on voinut huomata, ettei lehti ole tabloidiin siirtymisen myötä muuttunut yhtään paksummaksi. Ei ainakaan niin, että sitä kädessä huomaisi. Sivumäärää en ole tarkistanut. Itse odotin, että muutoksen jälkeen aina aamuisin ovella odottaisi joku paksu pötkylä, mutta eihän nykyinen hesari ole edes iltiksen paksuinen. Onko tämä koon muuttaminen keino vähentää juttuja siten henkilökuntaa?
otin kahdeksi kuukaudeksi määräaikaistilauksen tarjouksen perusteella ja olen jo päättänyt että jatkan sitä
ihmeen paljon Hesari kertoo muunkin Suomen asioista, kun tälläkin viikolla ollut tästä kaupungista jo kolme juttua aiheista joita kaupungin paikallislehti ei ole huomannut ollenkaan tai sitten eivät viitsineet
Hesarin jutut ovat paljon paremmin kirjoitettuja kuin paikallisten lehtien
Olen tilannut Hesaria jo 15v joten en osaa ilmankaan olla mutta olen kyllä todella tyytymätön nykyiseen versioon. Liian ohueksi mennyt asiasisältö, keskeiset asiat ei erotu, vaikutelma on jotenkin sekava eikä sieltä jää mitään mieleen. Liikaa kevyttää, viihteellistä juttua, iltis-tyylillä, esim eilinen Nasiman haastattelu. Torstai-osio on pohjanoteeraus. Ennen oli matkaosa ja ruokatorstai, nyt jotain viihde-maailman henkilöhaastatteluja.
Lehden koko on ok, mutta jokin siinä sisällössä ja sen asettelussa nyt mättää ja pahasti.
Kivaa lukea lehteä sängyssä tai sohvalla loikoillen.
Tykkään koosta, kun pystyy lukemaan helpommin muuallakin kuin suuren pöydän ääressä.
En tykkää osioiden jaosta. Siis siitä, että jos tahtoo vaikka lukea koko A-osoin kerralla, niin se on ihan pakko erottaa siitä kokonaisuudesta eli ottaa omaksi lehdekseen. Haluaisin lukea lehteni kokonasena etusivulta takasivulle. Nythän ne urheilut,kulttuurit ja muut tulee siihen "asian" väliin, kun A-osio on se uloin osio.
OliA, B, c ja D-osa, viikonloppuisin myös e ja f. Ainoastaanero, että ne on nyt sisäkkäin jakovaiheessa.
Aivan kuin Ilta Sanomia lukisi. Ihan hirveää! En saata lukea tuota pientä printtiä (vanhukset varmasti kauhuissaan) ja lukeminen on jotenkin hengästyttävää. Ei ei ei ei, en tykkää kyllä. Miehen mielestä pitäisi lopettaa koko lehti. Onko vielä niin, että lukijahinnassa ei näy tämän uudistuksen säästöt, joita taatusti tuli.
Ainoa hyvä puoli on se, että mahtuu pöydälle. Mutta ei, en tykkää, en totu.