Ovatko Mikkoset laittaneet talonsa myyntiin?
Tästä kohteesta tuli vaan niin vahva mielleyhtymä heihin, että oli pakko kysyä josko joku tietäisi...?
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7613425
Kommentit (148)
Kyllä surettaa Mikkosten kohtalo. Surettaa myös tämä vahingonilon ja ilkkumisen määrä täällä. Ehkä elämä opettaa vielä teitäkin.
Te ilkkujat olette vielä nolompia kuin Mikkoset.
täällä retostella muiden ihmisten asioilla.
te kun ette todellakaan tiedä asian todellista luonnetta MIKSI talo on myynnissä ja eipä se teille edes kuulukaan.
Ja joku vielä on niin tyhmä että ei tiedä mitä tarkoittaa kiinnitys.
Juoruämmien aatelia taas kokoontuu, tyhmät ja lapselliset.
Miksi ihmeessä täytyy toisten ahdinkotilalla retostella? Tätä kiinnitysasiaa ihmettelin eilen itsekin, voi pyhä jysäys, talolla voi olla kiinnityksiä, vaikka ei olisi pennin latia lainaa, myytäessä se on vain etu, jos joku sattuu lainaa niitä vastaan tarvitsemaan. Jos kiinnityksiä on esim 150 tuh euroa, se ei tarkoita, että lainaa on tuon verran, haloo te tietämättömät.Tosin Mikkosten kiinteistön hinnoittelu on liian korkea, maan arvo ei ole paikkakunnalla juuri mitään, olkoon sitten kalliota tai peltoa, tiedän, koska olen metsää ja maata myynyt ko. paikkakunnalla.Kuka haluaa paikkakunnalle, jossa ei joukkoliikennettä lainkaan, ei lukiota, lähitienoon lukioihin huonot yhteydet.Voimia sinne Pilvilinnaan. Kateelliset pistäköön päänsä pensaaseen.
Nytkin Anna-lehdessä kertoo...miksi hän ratsastaa lehtien sivuille tällaisella(kin) asialla? Hoitaisi miehensä ja asiansa kuten muutkin; YKSITYISESTI!
taitaisi olla liian tyylikäs tapa toimia.
Tekeeköhän vielä mieli huudella, että naisten paikka on kotona? Omaishoitajan on kyll usein oltava kotona, mutta palkkio ei riitä edes perheen ruokiin.
Toivottavasti löytävät ihan tavallisten ihmisten tavallisen kodin, jossa on pojille lastenhuone, aikusille makuuhuone ja inva-varusteltu kylpyhuone. Jos se on kerrostalossa, hissi on tietysti tarpeen.
Omakotitaloon tai rivariin kaupunki rakentaa tarvittaessa pyörätuoliluiskan, kynnysten yli luiskat, oviaukot levennetään 90cm:iin. Näistä ei tarvitse vammaisperheen maksaa itse. Aikuisen invalidin hoitoon tarvitaan usein nostolaite, senkin voi anoa apuvälinekeskuksesta lääkärin suosituksen pohjalta. Samoin voi anoa ns. sähköistä hoitosänkyä lainaksi.
Kotiin tuleva hoitoavustaja sen sijaan on luksusta, aika harva saa kotiin apua.
Mikkoska voisi hyödyntää julkkisasemaansa kertomalla oamishoidon arjesta ilman sellaisena kuin se on ilman rahaa.
Ei noin huonokuntoista voi missään hoitaa kovin pitkään.
minä hoidin ex-miestäni kotona ja hän oli yhtä sairas kuin Timo.Raskasta oli mutta jotenkin pärjättiin.
youtubesta, siinä oli pätkä Mikkosten ohjelmasta ja siinä laitettiin todella ilkeästi muista ihmisistä just siihen tyyliin että halveksunta oikein tihkui tavallisia ihmisiä ja näiden lasten kasvattamisia ja elämänvalintoja kohtaan, en nyt tarkkaan muista miten se meni. Mutta kyllä sen jälkeen todellakin teki mieli sanoa että karma is a bitch ja ehkä sittenkin on jokin korkeampi voima joka järjestää ihmisille opetuksia.
Mutta Timo otettiin takaisin kotihoitoon vapaaehtoisesti. Kyllä hän sairaalaan tuossa kunnossa takaisin pääsee.
minä hoidin ex-miestäni kotona ja hän oli yhtä sairas kuin Timo.Raskasta oli mutta jotenkin pärjättiin.
youtubesta, siinä oli pätkä Mikkosten ohjelmasta ja siinä laitettiin todella ilkeästi muista ihmisistä just siihen tyyliin että halveksunta oikein tihkui tavallisia ihmisiä ja näiden lasten kasvattamisia ja elämänvalintoja kohtaan, en nyt tarkkaan muista miten se meni. Mutta kyllä sen jälkeen todellakin teki mieli sanoa että karma is a bitch ja ehkä sittenkin on jokin korkeampi voima joka järjestää ihmisille opetuksia.
solvaaminen satutti ihan oikeasti. Kaikenlaisia rääväsuita mediaan mahtuukin, mutta heidän esiintymisensä oli todella ilkeätä ja putkinäköistä.
Kyllä surettaa Mikkosten kohtalo. Surettaa myös tämä vahingonilon ja ilkkumisen määrä täällä. Ehkä elämä opettaa vielä teitäkin.
ttta silloin kun oli voimissaan ei ollut mitenkään sympaattinen tyyppi
että Nina niin vahvasti puhuu kotiäitiyden puolesta ja nyt tuo kotiäiteys vie heiltä talon.
kuitenkaan ole. Yhtä hyvin talo voisi olla myynnissä vaikka olisikin töissä. Varmasti monet asiat vaikuttavat kun päätyivät tuohon ratkaisuun.
Sinä varmaan laittaisit lähimmäisesi laitokseen jos vastaavaa tapahtuisi?
Mutta Timo otettiin takaisin kotihoitoon vapaaehtoisesti. Kyllä hän sairaalaan tuossa kunnossa takaisin pääsee.
olisi miehenikin päässyt mutta taloudellisesti oli kannattavampaa hoitaa kotona.
Ei ollut kyse koulukyydin maksullisuudesta vaan Mikkoset eivät olleet tyytyväisiä koulutaksiin jostain syystä (oliko jotain turvavyöjuttuja tai vastaavaa) ja siksi halusivat viedä lapset itse.
Koska matka yli 3 km, saivat 1-2 luokalle ilmaisen kyydin, sen jälkeen olisi pitänyt maksaa. Yrittivät väittää, että reitti turvaton (pyörätie suumimman osan matkaa), ei onnistunut ilmainen kyyti, joten kuljettavat lapset itse.
Ai niin, lasten mielestä kuljettaja haisi tupakalta. Heille tuli paha mieli.
Myrskylän kunta joutuu sitten maksumieheksi.
olisi miehenikin päässyt mutta taloudellisesti oli kannattavampaa hoitaa kotona.
Ei tuo pahan hintanen ole. Hesassa yksiön hinta
Upeaa on rakkautesi miestä kohtaan, kun et häntä hylkää. Järkevää myydä talo pois vaikka rakas teille onkin. On moni muukin jättänyt vaimonsa ja eronnut. Ei Timo ole ainoa. Rakkautenne on upeaa. Mammojen mielestä olet saanut rangaistuksen, mutta muista Nina, että nämä av- mammat saavat sen myös itse koska heidän pahansuopuudella ei ole mitään rajaa. Kaikkea hyvää perheellenne. T. Äiti 47v.
ostavatkohan asunnon vai menevätkö vuokralle?