Ovatko Mikkoset laittaneet talonsa myyntiin?
Tästä kohteesta tuli vaan niin vahva mielleyhtymä heihin, että oli pakko kysyä josko joku tietäisi...?
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7613425
Kommentit (148)
En mene televisioon parhaaseen katseluaikaan sanomaan suoria sanoja Nina Mikkosesta.
On Ninalla ollut hiukkasen väärä taktiikka hakea sympatiaa. ENsin haukkua koko päivähoitojärjestelmä ja työssäkäyvät äidit, sen jälkeen ties millä tekosyyllä tyrkyttää itseään kaikkiin tv-ohjelmiin (huippuna tämä lapsen as-dg. Voi lapsiparka!) ja nyt tämä talon myynti... hiukan tuossa artikkelissä häiritsi että Nina on nyt "pakotettu olemaan kotiäitinä"????????? Outo sanavalinta ko ihmisen kohdalla. Ja oksettaa tuo tapa millä än tuo sairasta ja vammautunutta miestä julkisuuteen! Mahtaako olla Timon toive lainkaan? Vai onko keikki keinot sallittuja, mistä vaan joku euro ansaitaan?
Meillä on myös kaksi as- lasta, joten sikälikin oksettaa tuo Ninan käytös. Mutta e, samalle tasolle hänen kanssaan en alennu, en ala asioita julkisesti revittelemään! Enkä tv:ssä häntä mollaa. Kuten en kenenkään muunkaan töihin menoa tai kotiäitiyttä en mollaisi..
Hyvä huomio:ne työssäkäyvät äidit hoitavat heitäkin.
Itse ovat julkisuuteen tulleet ja laukoneet kovia mielipiteitään. Niiden kommentointi ei ole mitään pilkkaa vaan faktaa.
Ihan sama jos joku sanoo että Nicolae Ceau?escu oli hirviö ja hyvä että hänet syöstiin vallasta, niin onko tuo "pilkkaa mikä iskee omaan nilkkaan"? Mikkoset tipahtivat alas norsunluutornistaan, se on fakta eikä sisällä mitään ivaa jos noin sanoo, tuo on fakta.
Empatiakyvyttömiä wt-mammoja täällä lyömässä lyötyä! Ei herranjumala, missä on inhimillisyys ja kyky asettua heikomman asemaan? Jos joskus Nina Mikkonen on aukonutkin päätään jostain yhdentekevästä asiasta, niin tarviiko sitä edelleen märehtiä? Joo, sanon yhdentekevästä, koska jokainen päättää lastensa hoidosta ihan itse, oli Mikkoska sitten motä mieltä tahansa.
Tilanne Mikkosten perheessä on muuttunut ja luulenpa, että teistä ei monestakaan olisi samaan kuin Nina Mikkosesta. Kovilla on koko perhe ja nostan Ninalle hattua, siinä on sisukas ihminen! Poikien kohtalo surettaa, toivottavasti asiat selviävät eikä perheen tarvitse luopua kodistaan.
Mikkosten kotihan tuo on. Tainnut tosin olla aina tosin vain firman nimissä? Eipä ihme että luopuvat kodistaan: kova homma omaishoitajana ja yksinhuoltajana pitää tuon kokoista taloa ja pihaa puhtaana ihan yksin, naisvoimin. Lumenluontikin on ihan oma operaationsa. Toivottavasti saavat kaupaksi ja pääsevät muuttamaan sopivamman kokoiseen ja nykyisen elämäntilanteen huomioonottavaan asuinratkaisuun mahd. pian!
itse pidän naisvoimin kahta taloa yllä, omaishoitajakin olen mutten yh-äiti. Mutta tietysti jos hyvin iso talo ja piha niin aika kortilla. Sukupuolesta ei pärjääminen ole kiinni, enemmän esim. terveydentilasta.
Kukaan ei varmasti ole tahtonut Mikkosille tälläistä kohtaloa.
Jokainen varmasti ymmärtää miten vaikeaa Ninalla on.
Mutta itse uskon ns. karman lakiin. Ihan vilpittömästi uskon siihen, että jos tekee pahoja asioita itselle sattuu niitä, jos tekee hyviä asioita niin saa niitä itsekin osakseen.
Miksi Mikkoset eivät vaan voineet olla hiljaa, miksi heidän piti alkaa ristiretkelle päivähoitoa vastaan? Miksi he haukkuivat kaikkia kelvottomiksi jotka eivät lapsiaan hoida kotona aikuisiksi saakka?
Heiltä sitä empatiakykyä olisi voinut odottaa, kun ei myötätuntoa herunut ihmisille joilla asiat eivät ole menneet niinkuin heidän mielestään pitäisi, vaan lapset on pitänyt hoitoon laittaa.
Normaali ihminen ymmärtää etteivät kaikki ihmiset voi elää niinkuin itse elää. Jokaisella on se oma tarina, ja esim. opiskelevan yksinhuoltajan on aika vaikea tarjota lapselleen elämä omakotialossa niin että äiti on aina kotona. Joten se lapsi on hoitoon laitettava jossain vaiheessa, jotta yh-äiti saa opiskelunsa päätettyä, pääsee työelämään ja pystyy niin parantamaan perheen elämänlaatua.
On aivan eri asia elää lapsiperhe-elämää esim. itseään vanhemman miehen kanssa jolla omaisuutta etc.
Joten pitää nähdä se iso kuva, eikä tuomita toisia vain siksi ettei ne elä niinkuin minä.
Maailma ja karma opettaa, uskon niin. Ja usein se menee niin, että jos ihminen on vaikka todella pihi, niin se kääntyy häntä itseään vastaan, eli kuolee yksinäisenä pimeässä ja kylmässä asunnossa, eikä koskaan elänyt kun vaan säästi rahaa tilille.
Minusta voi sanoa että olisiko kannattanut ehkä joskus pitää valoa päällä ja vaikka lukea, tai käydä matkalla, tai syödä paremmin niin olisi elänyt pidempään ja joskus nähdä kavereita sen sijaan että nekin pennit säästi. Tuon voisin sanoa jostakin pihistä ihmisestä, ilman että olisi ilkeilyä.
Monessa tapauksessa voi sanoa tiettyjä asiota ilman että se on mitään pahan puhumista. Jos joku julkisesti kertoo että vihaa n**kereitä niin miksei muut voisi sanoa häntä rasistiksi? Jos sitten rasistin lapsi rakastuu tummaan ihmiseen ja tulee mulatti lapsenlapsia, niin onhan tuossa vähän sitä karmaa ja elämä opettaa fiilistä.
näitä kommentoijia,itse syyttävät mikkosia milloin mistäkin,mutta samalla alentuvat itse samaan,ollaan niin olevinaan ja muka muiden yläpuolella. "ylpeys käy lankeemuksen edellä" myös teidän kohdallanne.