Ovatko Mikkoset laittaneet talonsa myyntiin?
Tästä kohteesta tuli vaan niin vahva mielleyhtymä heihin, että oli pakko kysyä josko joku tietäisi...?
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7613425
Kommentit (148)
vaan pyörittänyt koko ajan yhteistä firmaa. Saamme varmaan kohta seurata Tosi TV-sarjaa "Mikkosten muutto".
vaan pyörittänyt koko ajan yhteistä firmaa. Saamme varmaan kohta seurata Tosi TV-sarjaa "Mikkosten muutto".
Se meni firmaan vasta siinä vaiheessa, kun kuopus meni kouluun ja miehellä alkoi ote lipsua.
Mua inhottaa teidän joidenkin vastaajien katkerat kommentit Mikkosista. Olen minäkin kotiäitiyden puolella mikäli se vaan suinkin on mahdollista. Heitä kohtaa pitäisi tuntea empatiaa ja myötätuntoa, ei vihaa ja pahanilkisyyttä.
Minustakin on hyvä jos ihan pienten lasten kanssa voi olla kotona (vaikka meidän lapset ovatkin olleet päivähoidossa), MUTTA mielipiteensä voi esittää monella tapaa. Vaikka kokisi voimakkaastikin omat valintansa oikeiksi omalla kohdallaan, empaattisella ja vähän laajempaa kokemusta ja katsantokantaa omaavalla ihmisellä löytyä ymmärrystä myös muunlaisia valintoja kohtaan.
Minä en huomannut heidän aiemmassa esiintymisessään ollenkaan empatiaa tai myötätuntoa eri tavalla elämänsä järjestäviä kohtaan, vaan lähinnä ja melkein yksinomaan pahanilkisyyttä. Vai jäikö minulta jotain huomaamatta?
Minä koen empatiaa ja myötätuntoa kaikkia kohtaan, jotka ottavat vastuun perheensä elättämisestä, lasten kasvattamisesta ja hyvistä kotioloista - kaikkia kohtaan, jotka pitävät lapsistaan hyvää huolta. Ovat lapset sitten kotona tai päivähoidossa. Molemmissa tapauksissa homma voidaan hoitaa hyvin tai huonosti lasten ja koko perheen näkökulmasta.
Mutta ärsytti Mikkosen tapa syyllistää ne, jotka vievät lapsensa hoitoon.
Olen itse ollut käytännössä kotona (koska tein töitä kotona) ja lapset vein päivähoitoon sen jälkeen kun olivat täyttäneet 3 vuotta, koska päiväkoti on minusta monella tapaa hyväksi lapselle. Itse en olisi mitenään pystynyt järkkäämään lapsille kavereita ja ohjattua toimintaa samoin kuin päiväkodissa.
Nythän Mikkosten toisella pojalla on ilmeisesti asperger, omalla pojallani on myös ongelmia sosiaalisuuden kanssa ja päiväkoti ja koulu on ollut hänelle tosi hyväksi oppia tulemaan toisten kanssa.
En vieläkään ymmärrä mistä tuo mollausmentaliteetti ja ehdottomuus Mikkoselle tuli, päiväkodit on kaukana jostain natsilaitoksista, sen sijaan lapselle on vain hyväksi oppia tulemaan toisten kanssa.
tai vaikka Orimattilassa, on Myrskylä ihan kiva kunta asua. On kokemusta. Peruspalvelut löytyvät. Itse pidin erityisesti kirjastosta, josta sai uutuudet nopeasti (toisin kuin esimerkiksi Helsingissä).
Mutkaisia maanteitä ei Suomessa oikein voi välttää.
on todella rupunen maalaiskylä, josta on pitkä matka joka paikkaan ja olemattomat julkiset yhteydet. Ei sinne muuta kuin maalaisromantiikkaan rakastuneet tai yrittäjät. Normilapsiperheelle ihan mahdoton ajatus, sen sijaan joku perhe jossa on varaa olla kotiäitinä/isänä ja toinen käy autolla töissä niin voi toimiakin. Mutta pelkkä tie Mäntsälästä Myrskylään on pelottavan mutkainen hirvivaaraputki talvisaikaan.
Kaupat voi ottaa aikaa.
Jos tuota pohjaa katsoo, niin sehan on totaalisen järjetön. Pikkuruinen kodinhoitohuone, umpiperäolohuone, talvella käyttökelvoton luminen terassi. Pesutilat vain kellarissa ja vintillä, jossa ei ole asuinhuoneita vaan iso aula.
Tärkeimmät tilat yhdessä tasossa. Ja aika monella omakotiasujalla on pesutilat jossain kellarikerroksessa.
Vielä 50-luvulla sauna oli kellarissa eikä muita pesutiloja ollut. Tuo Mikkosten talohan on kuin muinainen rintamamiestalo, wc kaukana makuuhuoneista.
Eikä kodinhoitohuoneen tarvitse olla iso edes talossa, jossa on pinta-alaa yli 400 neliötä. Ei, riittää parin neliön koppi, panostetaan sitten vaikka suihkuhuoneeseen, josta tosin ei kuvaa.
Mitäköhän kuvia te olette talosta oikein katsoneet? Eikös pohjapiirroksen mukaan talon keskimmäisessä (ns. pääkerroksessa) ole parikin wc-tilaa, joista yksi vieläpä makuuhuoneiden välissä, vaatehuoneiden vieressä?
Luulin joskus että ovat varakkaita mutta erehdyin.
Tai kukapa tietää minkälaiseen linnaan ovat vaihtamassa, ehkä hissitaloon.
Esittää vaan pitää...
täällä retostella muiden ihmisten asioilla.
te kun ette todellakaan tiedä asian todellista luonnetta MIKSI talo on myynnissä ja eipä se teille edes kuulukaan.
Ja joku vielä on niin tyhmä että ei tiedä mitä tarkoittaa kiinnitys.
Juoruämmien aatelia taas kokoontuu, tyhmät ja lapselliset.
Tällaisella palstalla? Ja tällaisessa ketjussa mehustelemassa? Pitikö päästä vähän nostamaan itseä toisten yläpuolelle?
Mikkosten kohdalla realisoituu fakta julkisuudesta: jos sinne itsensä änkeää, niin sitten siellä on. Jos antaa häät julkisuuteen, silloin on oikeus uutisoida myös erosta. Puhumattakaan sitten siitä, että jos teet itsesi tunnetuksi, niin ihmiset tosiaan myös tuntevat, ja puhuvat miten tykkäävät.
Julkisuudessa kertonut, kuinka TTA:n sairastuttua hoitaa yritystä. Miten kampaajamestari voi tehdä muiden yritysten johdon konsultaatiota, viestintää ja tiedotusta??? Eikö siihen pitäisi olla alan koulusta saanut henkilö, mikä yritys pyytää sellaista epäpätevältä henkilöltä?
"Tammikuun 2012 Hymy-lehti kertoo, että Timo T. A. Mikkosen omistama Oy Timo. T. A. Mikkonen Communications Inc. Oy on joutunut ulosottoon. Asia olisi helppo ymmärtää Mikkosen itsensä eli koko yrityksen sielun sairastuttua vakavasti lokakuun alussa. Firma joutui kuitenkin ulosottoon tismalleen samana päivänä, kun Mikkonen sai sairauskohtauksensa."
Oli Oikotiellä, mutta ei ole enää, ainoastaan päivänkö tuo oli myynnissä.Huomasin, kun omakin koti siellä myytävänä. Ehkä talo on jo myyty, ainahan löytyy ihmisiä, jotka ovat julkkisten kotienkin perään. Hyvä, jos kauppa kävi suitsait, nyt kun asuntojakaan ei myydä aivan niinkuin sinistä lenkkiä tänä päivänä.
Ei tuo pahan hintanen ole. Hesassa yksiön hinta
Liian kallis Myrskylän hintatasoon, maan arvo ei ole juuri mitään täällä. Tiedän, koska olen maata myynyt omaan piikkiin. Mielestäni oikea hinta olisi 380 tuh euroa.Stadissa hinnat ovat aivan eri luokkaa, omistan kaksion jugendtalossa Stadissa, hieno yksilö, ei toki maksa yli 400 tuh euroa. Ehkä jossain Eiran kulmilla yksiökin maksaa.Mutta yli 400 tuh euroa on liian paljon Mikkosten kiinteistöstä, ei ole mikään uniikkitalo, aivan tavallinen talo.
Julkisuudessa kertonut, kuinka TTA:n sairastuttua hoitaa yritystä. Miten kampaajamestari voi tehdä muiden yritysten johdon konsultaatiota, viestintää ja tiedotusta??? Eikö siihen pitäisi olla alan koulusta saanut henkilö, mikä yritys pyytää sellaista epäpätevältä henkilöltä?
"Tammikuun 2012 Hymy-lehti kertoo, että Timo T. A. Mikkosen omistama Oy Timo. T. A. Mikkonen Communications Inc. Oy on joutunut ulosottoon. Asia olisi helppo ymmärtää Mikkosen itsensä eli koko yrityksen sielun sairastuttua vakavasti lokakuun alussa. Firma joutui kuitenkin ulosottoon tismalleen samana päivänä, kun Mikkonen sai sairauskohtauksensa."
Oikeasti toi on kurjaa!
Upeaa on rakkautesi miestä kohtaan, kun et häntä hylkää. Järkevää myydä talo pois vaikka rakas teille onkin. On moni muukin jättänyt vaimonsa ja eronnut. Ei Timo ole ainoa. Rakkautenne on upeaa. Mammojen mielestä olet saanut rangaistuksen, mutta muista Nina, että nämä av- mammat saavat sen myös itse koska heidän pahansuopuudella ei ole mitään rajaa. Kaikkea hyvää perheellenne. T. Äiti 47v.
Olen itse samassa tilanteessa ja talon myynti edessä. Tosin ei ulosottoja ja taloudellisia ongelmia. Silti kiinteistön työt ja puolison hoito liian rankkaa...Mikkosille kaikkea hyvää, voimia, kliseenomaista, mutta mitäpä muutakaan...
te kun ette todellakaan tiedä asian todellista luonnetta MIKSI talo on myynnissä ja eipä se teille edes kuulukaan.
Juoruämmien aatelia taas kokoontuu, tyhmät ja lapselliset.Haukkui äidit, kun käyvät töissä ja laittavat lapsensa päiväkotiin, kehuskeli miehensä olemattomilla ansioilla, jne jne. No nytpä saa maistaa omaa lääkettään. Täällä on käsitelty muidenkin julkisuuden henkilöiden talokauppoja, esim. Tanja Karpelan, joten Mikkosten talonmyynti ei eroa tästä mitenkään.
Ja joo, jos ei koskaan ole ollut rahapulassa, niin ei varmaan ole tarvetta tietää mikä on kiinnitys. Persaukisten hommaahan se on.
Ja eiköhän se ole sinullekin selvää, että talo on laitettu rahanpuutteen takia myyntiin? Velkaa on aivan helvetisti, ison talon ylläpitokustannukset, eikä tuloja kuin lapsilisä ja joku omaishoidon tuki. Siinäpä ne.
No ei ole kiinnitys persaukisten hommaa! Ottaapa nyt selvää, hän, joka ei näy tietävän kiinnityksistä mitään. Naurattaa ihan!
Juoruämmien aatelia taas kokoontuu, tyhmät ja lapselliset.Haukkui äidit, kun käyvät töissä ja laittavat lapsensa päiväkotiin, kehuskeli miehensä olemattomilla ansioilla, jne jne. No nytpä saa maistaa omaa lääkettään. Täällä on käsitelty muidenkin julkisuuden henkilöiden talokauppoja, esim. Tanja Karpelan, joten Mikkosten talonmyynti ei eroa tästä mitenkään.
Ja joo, jos ei koskaan ole ollut rahapulassa, niin ei varmaan ole tarvetta tietää mikä on kiinnitys. Persaukisten hommaahan se on.
Ja eiköhän se ole sinullekin selvää, että talo on laitettu rahanpuutteen takia myyntiin? Velkaa on aivan helvetisti, ison talon ylläpitokustannukset, eikä tuloja kuin lapsilisä ja joku omaishoidon tuki. Siinäpä ne.
No ei ole kiinnitys persaukisten hommaa! Ottaapa nyt selvää, hän, joka ei näy tietävän kiinnityksistä mitään. Naurattaa ihan!
Sanotko sinä, että "joku omaishoidon tuki", häpeä, omaishoitajana voin sanoa, että korvaus on verollista työtä, huom!, työtä ja miltei ilmaista. Kuinka kehtaat kirjoittaa halveksivasti tuosta minimipalkkiosta?Itse teen sitä työtä siksi, että puolisoni voi olla kotona, saamme olla yhdessä, ei tuo tuki ole kuin muodollinen. Miksi suhtaudut ahdingossa oleviin tuolla tavoin? Kateusko? Suomalaisten perustauti.
Empatiakyvyttömiä wt-mammoja täällä lyömässä lyötyä! Ei herranjumala, missä on inhimillisyys ja kyky asettua heikomman asemaan? Jos joskus Nina Mikkonen on aukonutkin päätään jostain yhdentekevästä asiasta, niin tarviiko sitä edelleen märehtiä? Joo, sanon yhdentekevästä, koska jokainen päättää lastensa hoidosta ihan itse, oli Mikkoska sitten motä mieltä tahansa.
Tilanne Mikkosten perheessä on muuttunut ja luulenpa, että teistä ei monestakaan olisi samaan kuin Nina Mikkosesta. Kovilla on koko perhe ja nostan Ninalle hattua, siinä on sisukas ihminen! Poikien kohtalo surettaa, toivottavasti asiat selviävät eikä perheen tarvitse luopua kodistaan.
Empatiakyvyttömiä wt-mammoja täällä lyömässä lyötyä! Ei herranjumala, missä on inhimillisyys ja kyky asettua heikomman asemaan? Jos joskus Nina Mikkonen on aukonutkin päätään jostain yhdentekevästä asiasta, niin tarviiko sitä edelleen märehtiä? Joo, sanon yhdentekevästä, koska jokainen päättää lastensa hoidosta ihan itse, oli Mikkoska sitten motä mieltä tahansa. Tilanne Mikkosten perheessä on muuttunut ja luulenpa, että teistä ei monestakaan olisi samaan kuin Nina Mikkosesta. Kovilla on koko perhe ja nostan Ninalle hattua, siinä on sisukas ihminen! Poikien kohtalo surettaa, toivottavasti asiat selviävät eikä perheen tarvitse luopua kodistaan.
siihen, että linnnoittautuu turvakameroiden kanssa keskelle ei mitään ja sitten itkee, kun on kuin häkissä eikä kukaan vapauta. Ihan itse Nina valitsi tuollaisen elämän eikä esim. osa-aikatyötä, jolla kotia olisi voitu maksaa. Kun olisi aikanaan tajunnut, että velat on maksettava, olisi perheen tilanne aivan toinen.
Nytkin Anna-lehdessä kertoo, miten joka päivää syöttää miehensä ja pesee tämän, vie lapset kouluun ja hakee sieltä, silittää pyykit, kuulustelee läksyt ja pyörittää yritystä, jonka ydin on TTA:n myyminen lehdille. Nina ei edes huomaa, että mies on sairaalassa! Siellä hoitajat pesevät ja syöttävät, mutta Ninasta on ihmeellistä, että koulutetut sairaanhoitajat saavat tästä tuhansien eurojen palkan, mutta hän ei saa kuin omaishoitajan tuen. Aivan kuin siellä olisi hoitajia vain TTA:n takia!
Mutta liikaa ei saa heille maksaa. Ja noin kirjoitan siksi, että moni voisi alkaa tekemään bisnestä omaishoidolla. Itse nimittäin tiedän esimerkin, missä iäkästä heikkokuntoista sukulaista ei kotona hoidettu hyvin (ei käytännössä lainkaan!), mutta laitokseen ei päästetty koska haluttiin pitää vanhuksen eläke itsellä. Jos olisi laitokseen mennyt, olisi eläke lähtenyt häntä hoitavilta perheenjäseniltä pois.
Sama voisi tapahtua omaishoidossa: korvaussummaa (ja varsinkin vapaapäiviä omaishoitajille!) pitää lisätä, mutta ei liikaa jotta omaishoitajiksi alkavat vain ne jotka tekevät sitä työtä RAKKAUDESTA läheistä kohtaan, eivät rahan takia.
Ja jos osa-aikatöistä puhutaan, niin kotiäidin kannattaa tehdä osa.aikatöitä JOS perhetilanne sen sallii. Jos mies reissutöissä arkipäivät niin voi olla haastavaa, myös oma ammatti vaikuttaa. Mutta jos mies vaikka vuorotöissä, on usein mahdollisuus tehdä työvuoroja miehen ollessa pitkillä vapailla jne. Jos vuoro viikossa ylläpitää ammattitaitoa, ja säilyy kosketus työelämään ilman että lapset siitä kärsivät (ihan vauvat toki asia erikseen).
mutta ei kotinsa myyminen nyt niin kamalaa ole. Olen itsekin joutunut myymään ja kyllä siitä selviää. Toivottavasti saavat hyvät rahat.
Mua inhottaa teidän joidenkin vastaajien katkerat kommentit Mikkosista. Olen minäkin kotiäitiyden puolella mikäli se vaan suinkin on mahdollista. Heitä kohtaa pitäisi tuntea empatiaa ja myötätuntoa, ei vihaa ja pahanilkisyyttä.