Farkkumerkki hukassa!
Mikä niiden peppua muotoilevien farkkujen nimi olikaan? oliko joku curv??
Saakohan niitä Sockmannilta, jos saa, niin miltä osastolta?
Kommentit (17)
Minusta kyllä NYJD (Not Your Daughter's Jeans) muotoilee paljon tehokkaammin...
Olikos niitä kolmea eri mallia?
Millainen paras, vatsakkaalle, mutta vyötärö löytyy, reisiä on.
Siis puhutko nyt Leviksen demi, bold ja slight curve -malleista?
Ei ne kyllä mun tietääkseni mitään muotoile sen enempää kuin muutkaan farkut joten voin olla hakoteillä.
Olen menossa viikonloppuna kaupunkiin, jossa on Stockka ja mulla sinne lahjakortti.
Pitääpä kokeillA JA ETSIÄ JOs kyseisiä sieltä löytyy.
Kuitenkin tais niissä olla hyvän näköinen peppu? Tai siis luulin, että ne myös jotenkin kivasti tulee tai taskuilla saa kohottavan pepun. ;)
Miksi ne on hyvät?
Olikos niitä kolmea eri mallia?
Millainen paras, vatsakkaalle, mutta vyötärö löytyy, reisiä on.
Sut mitataan ja katsotaan mikä curve on sulle paras. Mikä tahansa Leviksen jälleenmyyjä voi sen tehdä. On parhaat farkut ikinä.
liu jo jeans on se mitä haluat ap!
Kuitenkin tais niissä olla hyvän näköinen peppu? Tai siis luulin, että ne myös jotenkin kivasti tulee tai taskuilla saa kohottavan pepun. ;)
Miksi ne on hyvät?
Niitä vaan löytyy kolmea eri mallia eri muotoiselle kropalle, jolloin ne istuu oikein valittuna paremmin kuin perusfarkku. Esim. bold curve malli on suunniteltu ihmisille joilla on kapea vyötärö mutta takapuolta ja lantiota enemmän - tavisfarkuthan sellaisella vartalolla yleensä on vyötäröltä valtavan isot jos ostaa lantiolta sopivat.
Mutta muotoiluun todella on nuo NYDJ-farkut parhaat. Niihin on ihan ommeltu sellaisia ristiinmeneviä tukikappaleita sisälle takamuksen alle ja vatsanseudulle, että tosiaan näyttää kokoa pienemmältä kuin on ja peppu selvästi kohotetumpi. Kapp Ahlilla on myös huomattavasti halvemmalla muotoilevia farkkuja Magic-merkkisenä mutta muotoiluteho ei kyllä ole NYDJ:n luokkaa ollenkaan. Ja Kapp Ahlin farkku sai ainakin mulla pullahtamaan massiivisen makkaran vyötärön kohdalle jos osti riittävän tukevasti istuvat, NYDJ ei tuollaista tee.
ja nuo Levis curvet ovat tosi kovassa huudossa naisopettajien keskuudessa.
Minusta ne eivät saa kenenkään peppua näyttämään yhtään sen paremmalta kuin mitkä tahansa kireät stretchfarkut. Jopa päinvastoin, koska moni ostaa liian pienet. Minusta taskut jäävät aivan liian ylös kaikissa malleissa. Olen itsekin sovittanut, eivätkä istuneet.
Mainosmiehet ovat onnistuneet tehtävässään, koska naiset uskovat, että niitten on pakko näyttää hyvältä, kun ihan "mitataan".
ikää yli 40 ja erittäin hyvän muotoinen peppu, muissa farkuissa jää vyötärölle ilmaa
Millaiset farkut olisi hyvät tällaiselle, jolla perse on pieni alaosasta ja alhaalta sivuista "lommolla" (eli en todellakaan halua sen näyttävän yhtään pienemmältä enää!) mutta levenee ylöspäin ja kaikki rasva kertyy perseen päälle ja vyötärölle? Lisäksi lantion luut (ne siinä navan korkeudella) on leveät eli laihdutus ei muuta asiaa miksikään. Perse on aina alapään korkeudelta tosi kapea ja navan korkeudelta iso. Mulla ei siis todellakaan jää vyötärölle ilmaa farkkuihin, vaan päinvastoin jos farkut on perseestä tiukat niin niissä on jo tosi vaikea saada nappia kiinni kun luut ottaa vastaan.
Tiedän siis kyllä millaiset mulle sopii yleisesti ottaen parhaiten, mutta kysyn jos jollakulla olisi heittää ihan jokin tietty merkki tai malli.
Millaiset farkut olisi hyvät tällaiselle, jolla perse on pieni alaosasta ja alhaalta sivuista "lommolla" (eli en todellakaan halua sen näyttävän yhtään pienemmältä enää!) mutta levenee ylöspäin ja kaikki rasva kertyy perseen päälle ja vyötärölle? Lisäksi lantion luut (ne siinä navan korkeudella) on leveät eli laihdutus ei muuta asiaa miksikään. Perse on aina alapään korkeudelta tosi kapea ja navan korkeudelta iso. Mulla ei siis todellakaan jää vyötärölle ilmaa farkkuihin, vaan päinvastoin jos farkut on perseestä tiukat niin niissä on jo tosi vaikea saada nappia kiinni kun luut ottaa vastaan.
Tiedän siis kyllä millaiset mulle sopii yleisesti ottaen parhaiten, mutta kysyn jos jollakulla olisi heittää ihan jokin tietty merkki tai malli.
Ja mulle tärkeintä on että vyötärö on housuissa korkea. Meinaan ne lantiolle jäävät loppuvat juuri siihen leveiden lantioluiden kohdalle eikä mene kuin koko 44 vaikka muuten mahtuu 36-38... Nuo Levisin Curvet ei sovi mitkään ollenkaan.
Parhaimmat on ihan tavis Prismasta ostetut Lee Cooper LC-01 farkut: http://www.leecooper.fi/site/content/blogcategory/40/80/
Ja mulle tärkeintä on että vyötärö on housuissa korkea. Meinaan ne lantiolle jäävät loppuvat juuri siihen leveiden lantioluiden kohdalle eikä mene kuin koko 44 vaikka muuten mahtuu 36-38... Nuo Levisin Curvet ei sovi mitkään ollenkaan.
Parhaimmat on ihan tavis Prismasta ostetut Lee Cooper LC-01 farkut: <a href="http://www.leecooper.fi/site/content/blogcategory/40/80/" alt="http://www.leecooper.fi/site/content/blogcategory/40/80/">http://www.leecooper.fi/site/content/blogcategory/40/80/</a>
Joo korkea vyötärö on mullekin plussaa, tai korkeahko. Sisters pointilla on joskus ollut tosi hyviä mutta sittemmin ne ovat muuttuneet kuoseiltaan niin kamaliksi että olen ne hylännyt. Noi Lee Cooperit ikävä kyllä näyttää vähän liian tätimäisiltä, vyötärö on jo liiankin korkea ja taskut liian ylhäällä... Mutta kiitos vinkistä kuitenkin.
liikkeet suomessa myy tätä nydj merkkiä? Nettikauppoja?
Ostin tänään Uffelta NYDJ farkut ja empä ole ihanempia koskaan pitänyt. Korkea vyötärö, istuu kuin valettu, pituus 165 senttiselle ok ja vetoketjut lahkeensuissa. Olen aiemmin pitänyt Boss farkkuja ja pidän edelleenkin mutta mukavuus on näissä toista luokkaa. En voi kuin suositella, eri malleja näyttää olevan kurvikkaillekkin naisille.
Käypä katsomassa löytyisikö etsimäsi vaikka Stockmannin verkkokaupasta.