Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi läskit eivät aloita kuntoilua?

Vierailija
05.01.2013 |

Miksi edes vaivautua laskemaan jotain kaloreja kuin oikealla liikunnalla voi syödä lähes mitä vain?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei laihduta.

Vierailija
2/40 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä lisä painon ylläpitoon mutta pelkäksi laihduttavaksi vaikutukseksi se on lähes olematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku vielä uskoo, että liikunta laihduttaa! Kyllä seon se oikea ruokavalio mikä laihduttaa, liikunta toimii sitten van hyvänä apukeinona terveyden ylläpitämiseen ja vartalon muokkaamiseen vrt.kiinteytys. Mutta jos syömitä sattuu, vaikka kuinka liikkuis ei läski laihdu piste.

Vierailija
4/40 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nykyisin läski ja huonokuntoinen. kuntoilu ja liiikkuminen ylipäätään on vitun vaikeeta kun se koskee ja hengästyttää heti.

TIEDÄN HYVIN mille kuntoilu tuntuu kun kunto on ok, se on ihanaa! Liikkuminen tuo enesgiaa, se on kivaa, jaloissa tuntuu ihanalle kun veri kiertää, henki kulkee ihanasti ja linnut laulla.

mutta nyt kun on läski, sae EI OLE kivaa.

eli: se aloittaminen on VITUN VAIKEETA kun se tekeminen eli liikkuminen on inhottavaa!

tiiän kyllä että kyllä se kunto kasvaa ja läski palaa.. mutta vaikeus onkin se että kymmeniä kertoja pitäisi oikeasti KÄRSIÄ ennnen kuin se on kivaa. SE on se mistä se kiikastaa!

ja vittu, puhu sitten ku tiiät, eli kokeileppa: lihota ittse vuodessa megaläskiks ja NÖÄYTÄ MEILLE muille läskeille MITEN SÄ SEN TEET!?

sovittu?

:)))))

Vierailija
5/40 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei lähde parissä päivässä.

Aloitin juuri laihiksen, tänään oli 2 päivä ja olen punninnut painoa kerran päivässä molempina päivinä ja mittanauhalla mittaillut useamman kerran! :D

Joskus olen ollut hyvässä kunnossa ja silloin kävin 3 kertaa viikossa lenkillä ja potkunyrkkeilyssä viikottain, välillä kuntosalilla ohjelmaa. Sillon sai syödä eikä se näkynyt missään. Saa olla liikunnan tehokkuus todella suuri vasta kun ruoka saa olla mitä vaan.

Raskaana kun jätti liikunnan ja jatkoi syömistään niin niitä läskejä alkoikin yllärinpylläri kertymään. Taas tilanteessa että saa pitkään liikkua ennenkö on hoikka ja jääkaappi houkutuksineen on saanut taas kasvojenkohotuksen.

Vierailija
6/40 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei lähde parissä päivässä.

Tuo kai on ylipainoisten perusharha että läskin pitäisi lähteä päivässä, vaikka sen kertymiseen (eli ylensyömiseen) on käytetty vuosikausia.

Vierailija
7/40 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos energiaa kuluttaa enemmän kuin sitä saa, laihtuu aivan varmasti.

Lihava voi haluta olla hoikka ja hyväkuntoinen ja samalla varmasti pelätä kaikkea mitä muutos käytännössä tarkoittaa.

Vierailija
8/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana kun jätti liikunnan ja jatkoi syömistään niin niitä läskejä alkoikin yllärinpylläri kertymään.

Mä treenasin raskauden loppumetreille asti. Kun lapsi oli neliviikkoinen, palasin salille ja tanssitunneille.

Vierailija
9/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos energiaa kuluttaa enemmän kuin sitä saa, laihtuu aivan varmasti.

Lihava voi haluta olla hoikka ja hyväkuntoinen ja samalla varmasti pelätä kaikkea mitä muutos käytännössä tarkoittaa.

Viinerin energiamäärän kuluttamiseen menee puolitoista tuntia.

Vierailija
10/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi muutenkaan liikkuisivat? Ei ole velvollisuus olla laiha.

Vierailija
11/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sinut kroppani kanssa, tyytyväinen "liika"kiloihini. Olen onnellinen.

Minulla ei myöskään ole lihavuuteen liittyviä sairauksia, ja täten minulla ole minkäänlaista tarvetta laihduttaa.

Vierailija
12/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen himotreenaaja, entinen sm tadon kilpaurheilija. Viimeiset 10v olen treenannut ikäisekseni (nyt 38v) kovaa, eli yksi lepopäivä vikossa, kaikkina muina päivinä 1,5-3h treekiä. Lajit juoksu, sali, pump, step, spinning, combat.

Eli treenaan 8-12h viikossa. Enempää ei voi, tulee rasitusvammoja.

Ja ihan olen läski, ollut koko ajan, 162cm 74 kg. Johtuu siitä että syön kuin hevonen, en siis liiku laihtuakseni vaan ollakseni terve ja vahva.

Liikunnalla ei voi pelastaa yhtään mitään jos syö liikaa. Sen sijaan vain ja ainoastaan sillä voi vaikuttaa painoon että katsoo/laskee mitä syö!!!

Vierailija
13/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseksi olen itse saanut bipooni ohjeet, etten saa liikua paljon, koska se laukaisee manian.

spinnigpyöräily piti jättää, koska psykiatri antoi luvan pyöräillä 15min kerrallaan.

Ja näin suomessa 2012 heinäkuussa ohjeet TYKS:stä

Vierailija
14/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naureskellen luotaavat heitä, että mitä toikin täällä muka yrittää.

Vierailija
15/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla nivelille haitallista. Ensin reipas kävely ja sitten kun kilot pudonneet voi siirtyä jouksuun. Te jotka sanotte että se on kamalaa tuskaa, älkää vaatiko alussa liikaa. Tehkää järkevä suunnitelma jossa vähitellen lisätään vauhtia.

Vierailija
16/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Olen kuntotestin mukaan ikäisekseni erittäin hyvässä kunnossa. Läskeihini olen kahdeksassa vuodessa tottunut. Kuntoilen siksi että se tuntuu niin hyvältä ja antaa energiaa. Syön paljon jotta että jaksan kuntoilla ja olen kulinaristi&herkkusuu...

Parempi olla hyväkuntoinen ja ylipainoinen kuin huonokuntoinen ja normipainossa.

Vierailija
17/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. miksi vettä sada kunnolla Saharassa?

Vierailija
18/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä te lihotatte itsenne sitten semmoisiksi? En ole koskaan tajunnut. Kyllä pitäisi olla sen verran selkärankaa ja hälytyskellojen soida. Ja laihduttaminen ei ole vaikeaa jos sitä tarpeeksi haluaa.

Vierailija
19/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn uimassa (ja osaan uida kunnollisella tekniikalla, kun kävin kursseja), vesijuoksemassa, erilaisissa jumpissa (pump, combat, bodycore, pilates) ja juoksen.

En silti ole laihtunut, kiinteytynyt kyllä ja kunto on noussut.

Vierailija
20/40 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi aloittaa.

25 kiloa ylipainoa. Mitkä olisivat ap.n ohjeet, kun koko liikunta tuntuu vastenmieliseltä ajatukselta ja mihinkään aikatauluun sidottuun liikuntaan en pysty lapseni vuoksi sitoutumaan.