Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen adoptioäiti, haluatko kysyä jotain

Vierailija
05.01.2013 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei adoptointi vaadi lapsettomuutta. Ja kukaan ei "adoptoidu"...

Vierailija
42/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt pahoittaa jonkun mielen,mutta en pystyisi koskaa rakastamaan kenenkään toisen lasta yhtä paljon kuin omaani!!!

Vaikka se on onkin papereissa teidän lapsi,mutta ei se ole sama kuin ollaan raskaana,synnyttää jne ja nähdä siinä sinua ja puolisoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne vaadikkaan missään papereissa,mutta en tunne yhtäkään paria (ja niitä on monta) jotka ensimmäiseksi adoptoi eivätkä yritä omaa lasta ensin.

Vierailija
44/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:35"]Anteeksi vaan,mutta itse en jollain tasolla ainakaan hyväksy adoptiota ulkomaille. Mulla on niin huonoa kokemusta lähisukulaisesta joka on adoptoitunut. Mua ärsyttää eniten se että luullaan olevansa sen lapsen biovanhempia. Toisaalta mua myös säälittää perheet jotka ovat joutuneet adoptoimaan koska eivät muuten saa lapsia. Aina kun nään perheen jossa vanhemmat ovat valkoisia ja lapset tummia niin selvä peli. Ei alakerta toimi.

[/quote]

Mielestäsi että ihmenen/ ihmiset täytyy kärssiä yksinnäisyydestä jos eivät voi saada luonnollisella tavalla? Elät varmaan kuplapallossa !

Vierailija
45/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:38"]Voi nyt pahoittaa jonkun mielen,mutta en pystyisi koskaa rakastamaan kenenkään toisen lasta yhtä paljon kuin omaani!!!

Vaikka se on onkin papereissa teidän lapsi,mutta ei se ole sama kuin ollaan raskaana,synnyttää jne ja nähdä siinä sinua ja puolisoasi.

[/quote]

Jos näet 2-vuotiaan hoipertamassa yksikseen ulkona, ilman suojaa, ilman ruokaa ja ilman rakkautta.. Sinun mielestä että on ok lapsi kuolisi sillä tavoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän