Lue keskustelun säännöt.
Syytin miestä pettämisestä (aiheetta) ja nyt harmittaa :(
07.12.2012 |
En jaksa koko stooria selostaa,mutta veljeni sanoi jotain sellaista joka osoitti epäilykseni vääriksi.
Harmittaa kun tuli silleen riehuttua enkä uskonut miestä :(
Kommentit (2)
Minua on syytelty pettämisestä melkein jo 30 vuotta ja täysin syyttä.
T: mies.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koska epäilet jo vaikka ei ollut syytä.