Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syytin miestä pettämisestä (aiheetta) ja nyt harmittaa :(

Vierailija
07.12.2012 |

En jaksa koko stooria selostaa,mutta veljeni sanoi jotain sellaista joka osoitti epäilykseni vääriksi.

Harmittaa kun tuli silleen riehuttua enkä uskonut miestä :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska epäilet jo vaikka ei ollut syytä.

Vierailija
2/2 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on syytelty pettämisestä melkein jo 30 vuotta ja täysin syyttä.



T: mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän