Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 seksikokemusta, jotka naisen tulisi kokea ennen aloilleen asettumista

Vierailija
04.01.2013 |

No onkos tullut koettua?

1. Ulkomaalainen mies

Ei haittaa, vaikka et ymmärtäisi sanaakaan miehen puheesta tai pystyisi ääntämään tämän nimeä, tartu kokemukseen. Mikä sen ihanampaa kuin puhua kehon kieltä komean ulkomaalaisen kanssa ilman sitoumuksia?

2. Se ”Oikea”

Luulit, että hän on Herra Oikea, mutta toisin kävi. Hän mursi sydämesi, ja nyt mietit voitko enää koskaan kokea yhtä upeaa seksiä. Kun tapaat oikean Herra Oikean ymmärrät, että aikaisempi tyyppi oli vain harjoittelua varten.

3. Suuri työkalu

Etsi käsiisi mies, jolla on iso penis. Muuten saatat aina miettiä, kuinka suuri on liian suuri. Näin huomaat, että suurella työkalulla ei tee mitään, jos käyttäjä ei ole lukenut käyttöohjeita. Iso penis on lopulta kuitenkin vain penis.

4. Huonoa seksiä

Jokaisen täytyy kokea, millaista on huono seksi. Se saa sinut arvostamaan hyvää seksiä. Ja mikä sen parempaa, jos hirveä seksikokemus saa keskivertoseksin tuntumaan maata järisyttävän hyvältä.

5. Aggressiivisia otteita

Olitpa vihainen miehellesi ohareiden tekemisestä tai syntymäpäivien unohtamisesta, käytä tilaisuus hyväksesi. Viha on yksi kiihottavimmista tunteista. Miksi muuten eroseksistä puhuttaisiin niin paljon? Kun tunteet ovat pinnassa, seksistä tulee entistä intohimoisempaa ja nautinnollisempaa.

6. Rokkistaraseksiä

Kukapa ei haluaisi olla taiteilijan tai muusikon inspiraationlähteenä. Olipa se sitten vain sängyssä. Jos kokemuksesta ei jää muuta käteen, niin ainakin sinulla on hyvä tarina kerrottavanasi.

7. Peppuseksiä

Kokeile sitä. Ethän muuten tiedä, pidätkö siitä. Testaa sitä jonkun tutun ja hellän rakastajan kanssa. Jonkun, jota voit olla näkemättä enää koskaan, jos kakkonen ei tunnukaan mukavalta kokemukselta.

8. Naistoimintaa

Teidän ei tarvitse mennä loppuun asti, mutta kokeile edes, miltä tuntuu suudella naista. Älä tee sitä vain saadaksesi miehiltä huomiota, vaan kokeile suutelemista jossain intiimissä paikassa. Ymmärrät itseäsi ja seksuaalisuuttasi paremmin, kun tiedät, miltä naisen kanssa oleminen tuntuu.

9. Ikäeroseksiä

Kokeile vanhempaa ja nuorempaa miestä. Näin saat vertailupohjaa mieskokemuksiisi. Kokeile saman tien miestä joka ikäluokasta, niin ymmärryksesi miehiä kohtaan paranee kerta laakista.

10. Ole päällä

Ota kontrolli ja dominoi. Keskity saamaan, mitä haluat.

11. Löysää seksiä

Oletko kuullut viskikikkelistä? Vai onko löysyyden syynä ollut jännitys? Niin tai näin, jokaisen tulisi kokea, miltä tuntuu, kun miehellä ei seiso. On tärkeää oppia käsittelemään omia epävarmuuksia siten, ettei miehelle tule entistä epäonnistuneempi olo. Se ei johdu sinusta ja näin käy kaikille. Voit olla varma, ettei kokemus jää viimeiseksi.

12. Itserakkautta

Masturboiminen on tärkeää, jotta opit tietämään, mistä pidät. Tutustu erilaisiin apuvälineisiin, kuten dildoihin. Käytitpä apunasi pattereita tai et, seuraava kumppanisi on kiitollinen, kun osaat kertoa, miten hän saa sinut sekaisin mielihyvästä.

http://ellit.fi/ihmissuhteet-ja-perhe/seksi/12-seksikokemusta-jotka-nai…

Multa on jäänyt puuttumaan 1, 6 ja 11. Omg!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kokeiltu ihan sen ekan ja vikan kanssa.

Vierailija
22/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ulkomaalainen mies

EI. Olen vehtaillut vaatteet päällä hieman espanjalaisen, ja saksalaisen miehen kanssa. Ei ollut tarvetta viedä sänkyyn asti.

2. Se ”Oikea”

No tottakai on koettu! Tästä opin sen ettei ole olemassa mitään The oikeata miestä.

3. Suuri työkalu

On koettu useammankin kerran. En tiedä, jotenkin tuntuu että nykyisellä on paras. Se on niin sopivankokoinen.

4. Huonoa seksiä

jopa niin huonoa että heitin jäppisen pihalle kesken kaiken.

En halua vihaisena tai loukattuna seksiä, en todellakaan. Miksi ihmeessä haluaisin?

Kovia otteita sen sijaan kuuluu ihan normiseksielämään nytkin.

6. Rokkistaraseksiä

Itse asiassa en haluaisi. Teen itse musiikkia muille, ja olen koko elämäni ollut tekemisissä kaikenmaailman muusikoiden ja taiteilijoiden kanssa. En ottaisi itselleni vaikka maksettaisiin :D Soittajan voisin ottaa kyllä, ja otinkin, mutta se on ammatti, ei ego, ja persoona.

7. Peppuseksiä

Normihommia

8. Naistoimintaa

En ala joustamaan heteroudestani vain siksi että joku muu tekee niin. Hyi. Jokainen kunnioittakoon itseä sen verran, ettei lähde joka hömpötykseen mukaan.

9. Ikäeroseksiä

Mikä on vanhempi, mikä nuorempi? VAnhin on ollut minua 15v vnhempi, ja nuorempi minua 10 v nuorempi. Riittääkö? Tuota isommat ikäerot eivät viehätä, enkä ala väkisin olemaan kaikkien sellaistenkin kanssa jotka eivät millään tasolla viehätä. Kunnioitan itseäni, ja harrastan seksiä silloin, ja sen kanssa, kuin minusta itsestäni tuntuu.

10 Ota kontrolli ja dominoi. 

Eiks tämäkin nyt ole ihan perusjuttuja kaikille?

11. Löysää seksiä

No jokaiselle käy joskus näin.

12. Itserakkautta

Viime vuodina en ole enää paljon tätä tehnyt, kun mies on niin vikkelä liikkeissään, ja aina valmiina :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut koettu, paitsi 9. Yksi oli kymmenen vuotta vanhempi, mutta niin lapsellinen, että en laske sitä.

Vierailija
24/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut koettu, paitsi 9. Yksi oli kymmenen vuotta vanhempi, mutta niin lapsellinen, että en laske sitä.

Näköjään olen aika kokenut sitten, vaikka itse ajattelin, että olen kokematon.

Vierailija
25/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nuira kaikkia ja nyt kylällä minulla on huoranmaine :,(

Mitäs nyt sitten?

Vierailija
26/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ulkomaalainen mies

Ei

2. Se ”Oikea”

Ei

3. Suuri työkalu

Ei

4. Huonoa seksiä

Ei

Ei

6. Rokkistaraseksiä

Ei

7. Peppuseksiä

Mun miehen kanssa, hihi

8. Naistoimintaa

Ei

9. Ikäeroseksiä

Ei

10. Ole päällä

Mun miehen kanssa, hihi

11. Löysää seksiä

Ei

12. Itserakkautta

Aika vähän

12 kokemusta, jaahas ja huh huh. :D Mulle riittää pyöreä nolla.

Vierailija
27/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nyt sitten?

Äläs nyt. Voisitko muuttaa johonkin toiseen paikkaan? Jos et, niin sitten maineenpuhdistus. Ala pukeutumaan tosi peittävästi ja hiukset ja meikki siveänä. Rupea käymään jossain raamattupiirissä ja mainosta sitä kaikille. Kyllä se siitä.

Vierailija
28/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nyt sitten?

Minä en ole kokeillut ihan kaikkia, en ole ollut huomattavasti nuoremman miehen kanssa. Mutta eiköhän sekin kohta täyty tuosta, kun minulla alkaa olla ikää jonkin verran.

Vierailija
29/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitos. Olen mieluummin vaikka selibaatissa. Kuka tällaisia juttuja kirjoittaa?

Vierailija
30/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille mahdollisia juttuja ja toteutettavissa jos vain haluaa. Tavismies voi toteuttaa noita vain runkkausfantasioissa. Voihan v.tun naisten seksuaalinen etuoikeus prkle.

Vierailija
31/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onkos tullut koettua?

1. Ulkomaalainen mies

Näin jälkikäteen ajateltuna luulen että tuo kaveri oli homo mutta ei kehdannut sanoa sitä, tarvitsi vain yösijan ja juttuseuraa.

2. Se ”Oikea”

Kyllä, kyllä!! Harvoin mutta kuitenkin

3. Suuri työkalu

Puoliso

4. Huonoa seksiä

Kai se teiniseksi oli 99% huonoa

Ei ihan ääritilanteita mutta pienessä kiukussa kyllä

6. Rokkistaraseksiä

v 79-....

7. Peppuseksiä

Monta kertaa vuodessa

8. Naistoimintaa

Teinikokeilu v 76. Voisin kokeilla uudelleenkin

9. Ikäeroseksiä

Ei niin mun juttu ainakaan vanhempaan suuntaan. -8v - +2v

10. Ole päällä

N kerran viikossa

11. Löysää seksiä

2x 22v aikana meidän viskikikkeli on nukahtanut kesken seksin

12. Itserakkautta

Pari kertaa viikossa

http://ellit.fi/ihmissuhteet-ja-perhe/seksi/12-seksikokemusta-jotka-nai…

quote]

Vierailija
32/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia nuo pitäisi kokea?

DEGENERAATIO JA MÄDÄTYS.

Jos joku aivopesty nainen kokee tarpeelliseksi kokea nuo, niin minä miehenä tiedän, että en halua kokea tuollaista naista.

Paradoksit toimii.

Vierailija
33/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13. Pieni muna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän