Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 seksikokemusta, jotka naisen tulisi kokea ennen aloilleen asettumista

Vierailija
04.01.2013 |

No onkos tullut koettua?

1. Ulkomaalainen mies

Ei haittaa, vaikka et ymmärtäisi sanaakaan miehen puheesta tai pystyisi ääntämään tämän nimeä, tartu kokemukseen. Mikä sen ihanampaa kuin puhua kehon kieltä komean ulkomaalaisen kanssa ilman sitoumuksia?

2. Se ”Oikea”

Luulit, että hän on Herra Oikea, mutta toisin kävi. Hän mursi sydämesi, ja nyt mietit voitko enää koskaan kokea yhtä upeaa seksiä. Kun tapaat oikean Herra Oikean ymmärrät, että aikaisempi tyyppi oli vain harjoittelua varten.

3. Suuri työkalu

Etsi käsiisi mies, jolla on iso penis. Muuten saatat aina miettiä, kuinka suuri on liian suuri. Näin huomaat, että suurella työkalulla ei tee mitään, jos käyttäjä ei ole lukenut käyttöohjeita. Iso penis on lopulta kuitenkin vain penis.

4. Huonoa seksiä

Jokaisen täytyy kokea, millaista on huono seksi. Se saa sinut arvostamaan hyvää seksiä. Ja mikä sen parempaa, jos hirveä seksikokemus saa keskivertoseksin tuntumaan maata järisyttävän hyvältä.

5. Aggressiivisia otteita

Olitpa vihainen miehellesi ohareiden tekemisestä tai syntymäpäivien unohtamisesta, käytä tilaisuus hyväksesi. Viha on yksi kiihottavimmista tunteista. Miksi muuten eroseksistä puhuttaisiin niin paljon? Kun tunteet ovat pinnassa, seksistä tulee entistä intohimoisempaa ja nautinnollisempaa.

6. Rokkistaraseksiä

Kukapa ei haluaisi olla taiteilijan tai muusikon inspiraationlähteenä. Olipa se sitten vain sängyssä. Jos kokemuksesta ei jää muuta käteen, niin ainakin sinulla on hyvä tarina kerrottavanasi.

7. Peppuseksiä

Kokeile sitä. Ethän muuten tiedä, pidätkö siitä. Testaa sitä jonkun tutun ja hellän rakastajan kanssa. Jonkun, jota voit olla näkemättä enää koskaan, jos kakkonen ei tunnukaan mukavalta kokemukselta.

8. Naistoimintaa

Teidän ei tarvitse mennä loppuun asti, mutta kokeile edes, miltä tuntuu suudella naista. Älä tee sitä vain saadaksesi miehiltä huomiota, vaan kokeile suutelemista jossain intiimissä paikassa. Ymmärrät itseäsi ja seksuaalisuuttasi paremmin, kun tiedät, miltä naisen kanssa oleminen tuntuu.

9. Ikäeroseksiä

Kokeile vanhempaa ja nuorempaa miestä. Näin saat vertailupohjaa mieskokemuksiisi. Kokeile saman tien miestä joka ikäluokasta, niin ymmärryksesi miehiä kohtaan paranee kerta laakista.

10. Ole päällä

Ota kontrolli ja dominoi. Keskity saamaan, mitä haluat.

11. Löysää seksiä

Oletko kuullut viskikikkelistä? Vai onko löysyyden syynä ollut jännitys? Niin tai näin, jokaisen tulisi kokea, miltä tuntuu, kun miehellä ei seiso. On tärkeää oppia käsittelemään omia epävarmuuksia siten, ettei miehelle tule entistä epäonnistuneempi olo. Se ei johdu sinusta ja näin käy kaikille. Voit olla varma, ettei kokemus jää viimeiseksi.

12. Itserakkautta

Masturboiminen on tärkeää, jotta opit tietämään, mistä pidät. Tutustu erilaisiin apuvälineisiin, kuten dildoihin. Käytitpä apunasi pattereita tai et, seuraava kumppanisi on kiitollinen, kun osaat kertoa, miten hän saa sinut sekaisin mielihyvästä.

http://ellit.fi/ihmissuhteet-ja-perhe/seksi/12-seksikokemusta-jotka-nai…

Multa on jäänyt puuttumaan 1, 6 ja 11. Omg!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttumaan. Ja paljon muutakin listasta löytymätöntä on tullut koettua.

Nyt kuitenkin onnellisessa parisuhteessa, jossa en kaipaa noita muita :)

vm. -67

Vierailija
2/33 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä eka jäänyt vikaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka mieheni ei täydellinen rakastaja olekaan (hyvä kuitenkin), niin on kuitenkin ainut mies jonka kanssa olen saanut (ja saan edelleen) orgasmin, joten en vaihtais pois. :)

Vierailija
4/33 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siitä tyytyväinen. Arvostan miestäni, jonka kanssa seksi on loistavaa.

Vierailija
5/33 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peppuseksiä

Ei ikäeroa

Eikä kyllä mikään näistä kiinnostakaan. Vanhemmiten olen tullut todella valikoivaksi ;)

Vierailija
6/33 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin sellaista pilapussailua.

Muut olen kokenut

Vierailija
7/33 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen seksi on upeaa.

Vierailija
8/33 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen kanssakin. Olen harrastanut seksiä vain aviomieheni kanssa.

-ulkomaalainen: en ole kokeillut

-se "oikea": ei

-se oikea: on, mies

-suuri työkalu: onneksi miehellä sattuu olemaan 18cm, niin ei tarvitse miettiä, millaista olisi ison kanssa.

-huonoa seksiä: miksi sekin muka täytyisi kokea ennen vakiintumista? On meillä ollut useastikin huonoa seksiä. Ja hyvää myös.

-aggressiivisia otteita, on ollut

-rokkistaraseksiä: ei

-peppuseksiä, no en aio kokeilla.

-naistoimintaa: tämä on ainoa "seksikokemukseni" muun kuin mieheni kanssa, teineinä pussailtiin kaverin kanssa hieman. Ei tuntunut miltään.

-ikäeroseksiä: mies on vanhempi. Nuorempaa en siis ole kokeillut.

-dominointi, on kokeiltu, en erityisemmin välitä siitä

-löysä seksi, tämäkin on koettu

-masturboiminen ja dildot ym, on kokeiltu

Mitä jäi siis puuttumaan: peppuseksi ulkomaalaisen minua nuoremman rokkistaramiehen kanssa, mies ei osoittautuisi siksi Oikeaksi. Varmaan jään nyt kamalasti kaipaamaan tuota kokemusta.

Vierailija
9/33 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/33 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia nuo pitäisi kokea?

Vierailija
11/33 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, 7, ja 8 kokematta, muttei kyllä kiinnostakaan. 

Vierailija
12/33 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tätä median propagandaa, joka ei sovellu kaikille. Olen introvertti nuori nainen, oletetaan että minulla olisikin halu toimia noiden ohjeiden mukaan ja toteuttaa tuo lista. Kohdat 3, 5, 7 eivät tulisi kysymykseen koska olen herkkä ja minua olisi käsiteltävä varoen. Rokkistaraseksistä ei tulisi mitään koska he luultavasti valitsisivat sijastani vähän sähäkämmän tapauksen. 10:kään ei ihan luonnistu kun en osaa olla missään se päällepäsmäri. Ja lopuksi, missäpä kaltaiseni voisi kokea "naistoimintaa"? Ainakin nuoremmat naiset suhtautuvat minuun jo muutenkin ylimielisesti ja halveksuen :(

Vierailija
13/33 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ja 6. jäivät puuttumaan, eli ulkomaalainen mies ja joku rokkistara.

Ei harmita, en usko jääneeni mistään paitsi. :D

Vierailija
14/33 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää siis jossain Demi-lehdessä tai vastaavassa teinijulkaisussa?

Vierailija
15/33 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu aggressiiviset otteet, rokkistara, peppuseksi, naistoiminta ja ikäeroseksi.

Vierailija
16/33 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosen lisäksi pitäis kokeilla vastakohtaa..liian pientä. Muuten ei osaa arvostaa sopivaa.

Vierailija
17/33 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuvat (onneksi) 6,7 ja 8.

Vierailija
18/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon listan jälkeen vielä löytää jonkun jolle kelpaa ??

Vierailija
19/33 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/33 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi rokkistara koettu.

Tosin numerot: 1, 2, 3, 5 ja 7 saman miehen kanssa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi