mieheni pettänyt mua siskoni
kanssa, enkä tiedä miten päästä asiasta yli. päivittäin kumminkin molempia näkee. jos sisko tulee käymään meillä niin tulee ahistunu olo itell kun miettii mitä kaikkea ne on yhdessä tehny. molemmat tietää että minä tiedän asiasta ja ne käyttäytyy kuin mitään ei olisi tapahtunu. tää niin ahdistaa minua. oon alkanu saamaan paniikkikohtauksia, ensimmäinen kohtaus tuli juuri tämän uutisen kuultua ja nyt täytyy todella pinnistellä että ihmisten ilmoille voi mennä. oon hukassa enkä tiedä mitä tekisin.. :(
Kommentit (12)
Täytyy sanoa, että tilanteessasi siskolla ei olisi minkäännäköistä asiaa astua jalallaankaan kotiini enää ikinä.
Onneksi siskoni on alle 30v ja mieheni yli 50v, joten luultavimmin ei tule ikinä tapahtumaan...
olenhan minä sitäkin vaihto ehtoa miettinyt, mutta tää kyseinen sisko on meidän lapsen kummi..
AP
Olen pahoillani.
Mutta kyllä sun nyt vaan on jätettävä molemmat.
Siskollasi ei ole mitään asiaa kotiisi enä!
Ja miehesi on pettäny sinua. Haluatko muka olla vielä sen kanssa?
Ei tollasen yli pääse ikinä, joten paras vaan jatkaa eteenpäin ilman noita kahta.
Etäisen kohteliaat välit voit toki kumpaakin pitää aina kun on pakko -eli tosi harvoin.
Äläkä turhaan suojele kumpaakaan. Puhu avoimesti asiasta kelle vaan. Se helpottaa.
olenhan minä sitäkin vaihto ehtoa miettinyt, mutta tää kyseinen sisko on meidän lapsen kummi.. AP
ja mitä ihmeen tekemistä sillä on asian kanssa? onhan se toki lapsen tätikin, mutta joku raja sentään se on (kummi)tädinkin käytökselle laitettava... Lapselle voi hankkia uuden kummin.
olenhan minä sitäkin vaihto ehtoa miettinyt, mutta tää kyseinen sisko on meidän lapsen kummi..
AP
Mitä siitä sitten? Paitsi että tekonsa on entistäkin julmempi.
Vai miettikö se hetkeäkään että on siskosi JA lapsesi kummi kun miestäs pani-
Mut miehes on sika myös.
Jätä ne molemmat.
olen tosi pahoillani. lämmin osanotto.
Kummiudella ei olisi tässä tilanteessa merkitystä. Jättäisin molemmat, ainakin siskon.
se täytyy alkaa miettimään tosissaan välien poikki laittamista. kiitos teille kommenteista.
AP
Älä alistu. Sinua on kohdeltu ihan sikamaisen huonosti, sulla on kaikki oikeus olla raivoissasi - olet saanut jopa fyysisiä ahdistuskohtauksia, olet selvästi kärsinyt tästä henkisesti ihan mielettömästi.
Paras ratkaisu asiaan on sanoa suorat sanat sekä siskolle että miehelle. Kerro, mitä heistä todella ajattelet, erityisesti halveksuntasi. Tämän jälkeen suljet molemmat pois elämästäsi ja otat eron miehestä. Siskolle et puhu ainakaan muutamaan vuoteen yhtään mitään.
Ansaitset parempaa, älä alistu muiden sairaan kiusaamisen kohteeksi! Sinua kohtaan ollaan tehty väärin, sulla on nyt oikeus vetää henkisesti turpaan näitä väärintekijöitä. Se voi puhdistaa ilmaa todella paljon ja pääset ahdistuksesta.
Miehesi tuskin pistäisi vastaan pikku panoa siskosi kanssa....
Täytyy sanoa, että tilanteessasi siskolla ei olisi minkäännäköistä asiaa astua jalallaankaan kotiini enää ikinä. Onneksi siskoni on alle 30v ja mieheni yli 50v, joten luultavimmin ei tule ikinä tapahtumaan...
nyt voitte olla sit koko porukka kimpassa.
Ei järvi soutamalla kulu!