pakko puhua
olen 19-vuotias nuori nainen
lapsuuteni oli todella rankka, isoja asioita tapahui jo ollessani ala-asteikäinen
minulla on anoreksia, pakkoneuroosi, paniikkihäiriö, vakava masennus sekä dissosiaatioita...
minut myös raiskattiin muutama päivä sitten
Tällä hetkellä olo on ihan hirveä, olen peloissani, en tiedä miten minun tulee menetellä asian kanssa, mihin testeihin pitää mennä, mitä sanoa, minne ilmoittautua...
hyvä ystäväni on perunut yhteiset suunnitellut illanvietot nyt neljänä iltana peräkkäin jonkun miehen takia, ei luultavasti ilkeyttään, hän on luonteeltaan melko hölmö ja toisinaan ajattelematon, enkä ole pystynyt kertomaan hänelle raiskauksestakaan vielä, en luultavasti pysty kertomaan ollenkaan...
asun siis yksin
voimat ei oikein meinaa riittää mihinkään: siivoamiseen, kaupassa käyntiin, kouluun tai muihin
en tiedä enää kenelle voisin puhua (psykologini on viellä lomilla..)
en ole pystynyt syömään muutamaan päivään oikein mitään ja nyt eilen yritis skarpata ja syödä edes vähän niin tuntuis että heti olin täynnä ja ruoka ei meinannut pysyä edes sisällä...
kiitos jos jaksoit lukea loppuun asti, ja anteeksi tästä vuodatuksesta...tuntui vaan että jonnekin oli pakko voida purkaa
Kommentit (4)
onko kaupungissanne sosiaali-ja kriisipäivystystä tai voit soittaa myös raiskattujen tukinumeroon.
Yritä jaksaa siihen asti kun saat apua.
Ota yhteyttä johonkin kriisipäivystykseen, netistä varmaan löytyy numeroita.
Sua ei ole elämä kohdellut hyvin, mutta toivottavasti jaksat siitä huolimatta uskoa elämään ja siihen, että sullakin koittaa paremmat ajat.
Tää on vähän tälläistä liibalaabaa, mutta en osaa oikein sanoa mitään muutakaan. Sä olet kokenut ihan likaa ikäviä asioita enkä osaa kuvitellakaan miltä susta oikeasti tuntuu, mutta toivon, että saat pian apua, sun paranemista ja sitä, että saat onnellisen elämän.
Voimahaleja!
www.tukinainen.fi
Voisitko kertoa asiasta myös jollekin läheiselle sukulaiselle.
Kaikkea hyvää sinulle ja voimia!
oletko soittanut poliisille, nyt heti poliisin puheille raiskauksesta johtua.
Ja voimia, sinulla on nyt todella raskas elämänvaihe menossa. Ja sitten vielä joudut raiskatuksi joka on todella raskas asia. ISO virtuaali hali täältä. Voi kun voisin olla ystäväsi. :)
T: 22v jolla elämä alkanut jo vähän hymyillä kaiken vaikeuden jälkeen.