Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikallani 5 naista hurahti vuosi sitten karppaukseen

Vierailija
04.01.2013 |

ja minä olen ainoa joka jatkaa edelleen.

Ne muut oli alunalkaen lihavia, laihtuivat vähän ja lihoivat taas kun lopettivat.

Minä laihduin 5kg (67->62) ja olen pysynyt siinä.

Ei tosiaan auta vaikka miten olis hyvä ruokavalio, niin jos sitä ei pidä, niin ei se painokaan pysy.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harmaat löllyrät läskimammat täällä haukkuu terveellistä ruokavaliota. Miksi pitäisi edes kohtuudella mussuttaa esim. sokeria ja vehnääleipää? Tai makaroonia? Väitän että ruokavalioni on paljon rikkaampi ja terveempi kun korvaan hiilarihötöt erilaisilla kasviksilla ja salaateilla. Ruoka on tällöin maukasta ja terveellistä, ja jos lisäksi paino putoaa niin sehän on aivan mahtavaa. Mutta ei, menkää te vaan ostamaan sieltä lähi-Siwasta valmista makaronilaatikkoa ja uskotelkaa itsellenne että kohtuudella kaikkea on hyvä. Keittäkää jälkkäriks oikein muhevat pullakahvit ja lohdutelkaa itseänne, että kyllä sitä joskus voi kohtuudella makeaa syödä. "

Ei ole pakko ei syödä herkkuja tai leipää. Mutta kun ei todellakaan pysty olla syömättä. Himo on niin valtava, etten pysty vastustaa. Lihon koko ajan, mulla on KOKO AJAN kauhea nälkä. Voisin syödä KOKO AJAN.

Ei kivaa :(

Vierailija
62/62 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kananmunia, vaaleaa lihaa ja oliiviöljyä.

Minullakin on jatkuvasti nälkä, jos proteiininsaanti jää pieneksi ja yritän pärjätä hiilihydraateilla ja kasviksilla. Siis jos syön vaikka aamupalaksi pelkkää ruisleipää, niin kohta on järkyttävä nälkä.

Ei ole pakko ei syödä herkkuja tai leipää. Mutta kun ei todellakaan pysty olla syömättä. Himo on niin valtava, etten pysty vastustaa. Lihon koko ajan, mulla on KOKO AJAN kauhea nälkä. Voisin syödä KOKO AJAN.

Ei kivaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla