Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pyytää fb - kaveriksi, mutta ei vastaa sitten viesteihin..?

Vierailija
03.01.2013 |

Olen jo pidemän aikaa miettinyt erästä miestä, jonka kanssa oli sotain sutinaa muutama vuosi sitten. Lopetimme ne sutinat ihan hyvässä hengessä, ja olemme törmänneet muutaman kerrran sen jälkeen, ja kivasti ollaan juteltu. En nyt ajatellut, että olisi vielä kiinnostunut, mutta en usko, että hänellä mitään minua vastaankaan olisi.

Päätin facebookissa "tökätä" tätä miestä n. kuukausi sitten. Jotenkin ajattelin, että ei hän varmaan mitään reagoi siihen. Yllättäen pyysikin kaveriksi. Olin heti ihan innoissani, kun halusin pitkästä aikaa kuulla hänestä. Laittelin heti viestiä, että Mitä kuuluu pitkästä aikaa. Ei vastausta. Viesti on kyllä "nähty". Viikko sitten toivottelin hyvät uudet vuodet. Ei taaskaan vastausta, mutta viesti on taas "nähty". Mitä tästä voisi päätellä? Auttakaa ihmiset. En viitsisi alkaa tivaamaankaan, että miksei vastaa. Antaisin itsestäni tosi typerän kuvan. Päätin, että jos hänestä ei kuulu mitään, niin en enää laita viestiä. Tekisi mieli poistaa kaverilistalta koko ihminen. Mutta en ihan vielä... jos se vaikka vastaisikin vielä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla