Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä auttaisi korvien kutinaan?

Vierailija
03.01.2013 |

Ei tämä mitään jatkuvaa ole, mutta välillä kutisee ärsyttävästi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ApteekistA

Vierailija
2/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ApteekistA

Kiitos vinkistä, voinkin kokeilla heti.

Minkä verran sitä laitetaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoittain, on tehnyt sitä jo vuosia. Ja tietysti niin syvältä, että ei voi raapia. Joskus päästelen sellaisia karmeita kurkkuäänteitä, se vähän helpottaa.

Hoitaja ja viissiin lääkärikin on sinne kurkannut, mitään ei löytynyt. Kiinnostaisi kovasti, onko vaivalle mitään hoitoa. Jotain suihkutettavaa voidetta mulla joskus oli. En muista auttoko.

Vierailija
4/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tulossa kipeeksi?

Mulla korvan kutina (sisäpuolelta, kuin olisi irtokarva korvan sisällä) on merkki siitä, että flunssa on tuloillaan.

Vierailija
5/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulipuikolla laittaa perusvoidetta siihen heti korvakäytävän suun sisäpuolelle n puolen sentin matkalle. KOrvalääkärin ohje tämä. Joissain tapauksissa nuo korvaan suihkutettavat öljyt voi vaan ärsyttää - mutta jos auttaa niin tietysti voi käyttää.

Vierailija
6/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tulossa kipeeksi?

Mulla korvan kutina (sisäpuolelta, kuin olisi irtokarva korvan sisällä) on merkki siitä, että flunssa on tuloillaan.

Kun tuota on ollut tosi kauan.

Nenävaivainen kyllä olen, eli olen aina tukossa enemmän tai vähemmän. Nenäpolyyppeja ym.

Vierailija
7/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulipuikolla laittaa perusvoidetta siihen heti korvakäytävän suun sisäpuolelle n puolen sentin matkalle. KOrvalääkärin ohje tämä. Joissain tapauksissa nuo korvaan suihkutettavat öljyt voi vaan ärsyttää - mutta jos auttaa niin tietysti voi käyttää.

Ceridal on puhdas öljy, ei ärsytä. Googleta annostelu. Jos ei auta,käy näyttämässä hoitajalle korvaa.

T. Se ceridalia suositellut, th

Vierailija
8/8 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otiborin- ja Otiborin forte -korvatippojen vaikuttavat aineet boorihappo ja etanoli estävät bakteerien ja sienten kasvua korvassa. Tällä niin sanotulla boorispriillä on myös korvakäytävää kuivaava vaikutus.

Otiborin- ja Otiborin forte -korvatippoja käytetään korvakäytävätulehduksen hoitoon.

Mulla ei ole kutissut sen jälkeen, kun käytin kuurin tätä. Lääkäri määräsi, ehkä mulla oli jotain mikrobeja korvassa... Enkä mennyt kutinan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi