Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ei ole provo!

Vierailija
03.01.2013 |

Olen tänne jo aiemmin kirjoittanut miehestäni joka joutui jäämään sairaslomalle born outin vuoksi ja minä jouduin kylmiltään hyppäämään hänen yrityksensä johtamaan sitä.

No en tietenkään handlannu sitä kuten olisi pitänyt ja nyt koko elämämme alkaa olla veitsenterällä. Rahat alkaa olla loppu ja tilauksia on puolet vähemmän kuin mitä mieheni työssäoloaikana ja tilaukset ovat olleet alhaalla jo marras- ja joulukuun ajan, joten kassa kumisee tyhjyyttään!

Itse en ole voinut nostaa itselleni palkkaa (olen siis jo ennestään töissä mieheni firmassa, mutta en johdossa) koska tilauksia on ollut vähän ja palkka työntekijöille+laskut on maksettava. Johtuen mieheni kohtalaisen pienestä sairaspäivärahasta ja siitä että itse en ole voinut nostaa 2kkn. Palkkaa, alkaa meidän säästöt olla kohta syötynä...

Nyt alkaa olla sellainen tilanne, että mun voimat on loppu.

En jaksa enää... Olen jo pitkään valvonut yksin iltaisin ja juonut 4-6 annosta alkoholia että olen saanut itseni turrutettua paniikista ja pelkäänkin nyt romahtavani ihan kokonaan...

Olen myös miettinyt että taidan itsekin olla ihan piipussa ja kaipaisin saikkua, mutta kuka sitten hoitaisi firman?

En myöskään jaksa kuunnella enää mieheni puheita hänen jaksamisestaan enkä varsinkaan sitä kun hän kertoo kuinka huolissaan kaikki tuttavani ja ystävämme ovat hänen terveydestään....

Huoh, auttakaa mua, tsempatkaa mua jaksamaan, ihan mitä vaan että pysyn järjissäni....

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko myyjää nostamaan kannan ylös? Kävisikö reilusti provisioitu myyjä. Esim. työkkäristä tai opiskelijoista voisi löytyä heti.

Vierailija
22/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin kysyntää normaalisti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaisemaan mitä siellä firmassa teet väärin?

Vierailija
24/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jo pitkään tehneet myynnin, niin mieheni on aina tehnyt sen viimeisen buustin. Ja vaikka meillä on hyvä myyjä niin hän on väsynyt tekemään työnsä yksin ilman miestäni...

Minusa ei siihen myyntiin ole, enkä myöskään ole idearikas kuten mieheni... Itse olen ollut rivityöntekijää vain, mutta nyt mies nimitti mut tuuraajakseen kun kuvitteli että tietäisin niten asioista kun kuuntelen juttujaan joka päivä, mutta niinhän ei sitten ollutkaan...

Vierailija
25/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjanpito on heikoissa kantimissa. Rahaa ette myynnistä tule saamaan, koska työntekijätkään eivät tunnu olevan vaivan arvoisia. Myynti on tärkeintä ja hyviä myyjiä ei mistään työkkäristä löydy. Käytännössä ainoa keino on saada teidän myyjä supervauhtiin, tarjoatte hänelle ison bonuksen (siis ISON) jos saa myynnin kasvuun ja vältätte konkurssin. Älkää ottako missään nimessä sitä pankin lainaa, se on teidän tuho.

samassa suossa olen itse ollut ja siitä saimme pyristeltyä paremmille vesille. Voimat on pois mutta tulevaisuus näyttää nyt hieman valoisammalta. Onnea teille kovasti, oma perhe on kaikista tärkein, muista se!

Vierailija
26/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutte yhdessä miehisi kanssa sille teidän hyvälle myyjälle, että nyt pitää hoitaa homma kotiin. Lupaatte järjettömän suuren palkkion, jos hän auttaa teidät vaikean tilanteen yli.

Tsemppiä!

Älkää pantatko taloa.

Vierailija
27/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehen firma, jonka on omasta selkänahastaan repinyt kasaan ja saanut menestymään, menee nurin eikä hänelle jää penniäkään siitä että on vuosia tehnyt työtä tauotta ja ilman lomia...

Toinen vaihtoehto on se että otetaan pankin tarjoama hätärahoitus ( jos siis se edes saadaan) ja pantataan talomme ja pidetään firma pystyssä sillä rahalla niin kauan että on myyty, tosin silloin mies joutuu keskeytetään saikkunsa ja astumaan remmiin... Ja on sen myös uhannut tehdä, yhteisen hyvän nimissä. Tämä tosin voi tarkoittaa sitä että mieheni menettää mielenterveytensä kokonaan :(

Tuntuu että kaikki vaihtoehdot on huonoja just nyt :(

Vierailija
28/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjanpito on heikoissa kantimissa. Rahaa ette myynnistä tule saamaan, koska työntekijätkään eivät tunnu olevan vaivan arvoisia. Myynti on tärkeintä ja hyviä myyjiä ei mistään työkkäristä löydy. Käytännössä ainoa keino on saada teidän myyjä supervauhtiin, tarjoatte hänelle ison bonuksen (siis ISON) jos saa myynnin kasvuun ja vältätte konkurssin. Älkää ottako missään nimessä sitä pankin lainaa, se on teidän tuho.

samassa suossa olen itse ollut ja siitä saimme pyristeltyä paremmille vesille. Voimat on pois mutta tulevaisuus näyttää nyt hieman valoisammalta. Onnea teille kovasti, oma perhe on kaikista tärkein, muista se!

Se on enemmän kuin ajantasalla.

Vierailija
29/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se miehes "burn out" johtuis siitä, että se tietää jo firman menevän nurin ja sinä et, salailu on sitten polttanut kaiken ukostasi?

Nimittäin, jos on asiakkaita ja tilaukset puuttuu, onko silloin asiakkaita ja menestymisen avaimia?

-Vai etkö suostu uskomaan totuutta?

Vierailija
30/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...FIRMAN VEROVELAT, ennen kuin otat nimillesi.

nimimerkki: -laitoin vaimoni vankilaan..

(perhepiiristä tuttu tapaus, mies siirsi velkafirman vaimollee ja jäi itse saikulle. Linnaa molemmille, vaikka mies teki rikokset.=

Vierailija
31/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se miehes "burn out" johtuis siitä, että se tietää jo firman menevän nurin ja sinä et, salailu on sitten polttanut kaiken ukostasi?

Nimittäin, jos on asiakkaita ja tilaukset puuttuu, onko silloin asiakkaita ja menestymisen avaimia?

-Vai etkö suostu uskomaan totuutta?

Tilauskanta on ollut hyvä ja aina kun hän on ollut myynnissä mukana edes vähän ja koska tässä nyt myydään sellaista tuotetta jota aina tarvitaan,en kuitenkaan usko tuohon asiaan...

Tiedän että mielelläni on kyky luoa kysyntää kun hän on kunnossa ja nyt hän on ollut poissa marras-ja joulukuun ja niiden ajan myynti on takkuillut...

Vierailija
32/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma on menossa nurin ja miehelläsi on ollut tieto siittä jo jonkun aikaa, KOHTAA HÄNET ASIASSA, VAADI TOTUUS!

Vierailija
33/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan vielä.

Meillä ei oleviin laskut vielä myöhässä, mutta pian on. Varmasti!

Vierailija
34/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso edellisten vuosien tilinpäätökset ja yritksen suunta ja mahdollisuudet jatkossa, kilpailijat ja markkina, sen kehitys.

Laskevaan trendiin turha sijoittaa, toimiva konsepti vaatii osaajat, joita ei ole tai sitten konsepti?

Myyjä, joka ei myy loppuun???

-Palkkaaa se, joka myy?

Vierailija
35/35 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti- vai TULOSPALKKAUS MYYJILLÄ?

(tuntityö, pomo pois, vrt tulospalkkaus, jolloin pomona on oma palkka)???