kurjat kuppilat jyrki oli niin teennäinen, matki vain ramseytä
"vittu mä lähen meneen", jostain pikkuasiasta
teennäinen esitys on ihan typerää. EN katso enää ikinä kyseistä ohjelmaa.
raflan muutoskin oli vain se kun kuvattiin et jyrki menee valitsemaan pöytäliinakankaan eurokankaasta. Eipä ole paljoa sponsorit kiinnostunut. heh, hävettää.
Kommentit (9)
Joten en olekaan katsonut jaksoakaan sitä.
Pelkkää matkimista vain koko idea.
Olen katsellut aiemminkin hänen ohjelmiaan. Ei ole liian ilkeä ja huumoria on mukana. Yksi tämän hetken parhaita ohjelmia.
Odotin että ohjelma olisi surkea lällyversio alkuperäisestä mutta ei se ollutkaan, vaan se on tosi hyvä! Olin ihan yllättynyt.
että kun olen Sukulaa ennenkin katsonut telkkarista, niin ihan omalta itseltään tuntuu, toki tuollaiset formaatit on aina vähän teennäisiä meikäläisille käännettynä.
Aika harva formaatti joka on USAssa tai Briteissä hyvä, sopii suoraan tänne, aina on pieni myötähäpeä kun yritetään olla amerikkailaisia.
Suomi on täynnä ravintoloita, joissa Sukula voisi käydä inspiroimassa ja kiroamassa.
yhtä hauskaa lukea näitä ketjuja, joissa toinen puoli kirjoittajista ei tajua ohjelmaformaattien ideaa ja toinen puoli yrittää sitä selventää rautalangasta vääntämällä, mutta ei mene koskaan perille. Ja edelleen vielä nykyaikanakin siitä tv:stä ja jopa kaukosäätimestäkin löytyy nappi, josta tv:n saa kiinni, jos ohjelmatarjonta ei miellytä.
yhtä hauskaa lukea näitä ketjuja, joissa toinen puoli kirjoittajista ei tajua ohjelmaformaattien ideaa ja toinen puoli yrittää sitä selventää rautalangasta vääntämällä, mutta ei mene koskaan perille. Ja edelleen vielä nykyaikanakin siitä tv:stä ja jopa kaukosäätimestäkin löytyy nappi, josta tv:n saa kiinni, jos ohjelmatarjonta ei miellytä.
Mitä ihmeen vääntämistä tässä on ollut? Jotkut ei tykkää ja jotkut tykkää :)
Itse lukeudun niihin jotka vaihtavat kanavaa tuon ohjelman tullessa, typerähän se on, ei siitä mihinkään pääse :D
liikaa, mikä on hyvä. Toki formaattiin kuuluu lievä dramatisointi tyyliin "kun te ette vaan osaa", mutta onneksi ei ole lähdetty jenkkiversion tyyliseen valtavaan dramatisointiin jossa keskityttäisiin ruoan sijasta omistajien perheriitoihin ja henkilökunnan kiistoihin. Se brittiversio ohjelmasta onkin mukava, siinä itse Ramsay on asiallinen ja rento, mutta jenkkikatsojille on tuotettu sitten huutoa, itkua ja draamaa koko rahalla. Ja onneksi Sukulan ohjelma ei ole samanlainen.
tyhmä ohjelma toi sukulan.