Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Aviomieheni haluaisi keittää itselleen kahvia usein samaan aikaan, kun minä keitän

Vierailija
03.01.2013 |

itselleni. Meillä on vain yksi, yhteiseksi lahjaksi saatu ja omaisuusluetteloon luetteloitu kahvinkeitin. Siinähän menevät sitten minun kahvini ja miehen kahvit sekaisin samassa kannussa. Miten ratkaisemme ongelman?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa (yleensä juhannuksena) on pistetty ranttaliksi ja ostettu paketti Valion vaniljajäätelöä. Ja sitten mitattu se paketti TASAN puoliksi ensin vivottimella, ja sitten vielä vatupassilla tarkistettu että molempien palat on tasa paksut varmasti. Ettei ne siellä Valiolla vaan ole mokanneet ja tehneet paketin toisesta päästä paksumpaa.

kannattaisi käyttää grammantarkkaa kotitalousvaakaa. Vaikka jäätelöpalojen tilavuus olisi sama, saattaa tiheys vaihdella. Kerrankin oli monen millimetrin ilmakupla minun palassani.

Toivottavasti teit kirjallisen reklamaation tuosta jäätelöfirmalle. Lähettikö ne hyvityksenä jäätelöä siihen kuplaan paikka aineeksi, vaiko mitenkä hyvittivät virheensä.

Ja saitko jollain pipetillä paikattua sen kuplan, niin ettei kenellekään tullut paha mieli taikka petetty olo?

Tein reklamaation, eivät hyvittäneet. Itkin sitä ja juhannus oli pilalla. Kun mies näki ne vesiputouksen lailla vuotavat kyyneleet, niin hän heltyi. Antoi omasta paketistaan sen verran että laborantti ystäväni sai mikroskoopin ja pinsetin avulla kuplan täytettyä. Mutta tunnelma sitä jääelöä syödessä oli apea. Mietin sitä miehen jäätelöstä nyt puuttuvaa palaa.

Hemmetin Valio!

Vierailija
62/70 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa aamukahvia. Mutta pitää mennä ajoissa, että saa täyden mukin.

Vierailija
64/70 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaatii, että maksan kaiken vessapaperin mitä käytän eli käytännössä meillä on ollut omat rullat. Miehen rulla luonnollisesesti kestää paljon pidempään. MInä vaadin kompensaatiota raskausaikana, koska - kuten tiedätte- virtsaamisen tarve tihentyy ja näin paperiakin kuluu enemmän. Koska kyse on kuitenkin yhdesä päätetystä lapsenhankintaprosessista olisi mielestäni kohtuullista, että hän raskausaikoina maksaisi puolet minunkin vessapapereistani.

Hän ei tähän kuitenkaan ole suostunut. Taitaa olla ero edessä. Saituus on piirre, jota en siedä.

Vierailija
65/70 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä sitten kun lapset kasvavat ja alkavat mahdollisesti juoda kahvia? Meillä ei juoda lainkaan kahvia juurikin näistä syistä. Kahvin maailmanmarkkinahinta sitäpaitsi nousee koko ajan, joten kahvin juomattomuudesta koituu suuria säästöjä vuositasolla.

t. Teinien äiti

Vierailija
66/70 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mittausvälineitä ei olisi saatavilla, kun minä olin lapsi niin se joka jakoi esim. jäätelön tai limsan, oli se joka valitsi viimeisenä oman palansa. Muistakaa tämä! Miehet tykkää esittää osaavansa juttuja niin antakaa miehen päsmäröidä ja hoitaa jako - saatte sitten nauttia lopputuloksesta:)

Vierailija
67/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaverit, hyvää läppää. Kiitos päivän nauruista :D peace.

Vierailija
69/70 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun aloitukseni. Elämäni oli silloin surullisen kipeää. Tein paljon näitä huumorialoituksia. Ne olivat pakoa todellisuudesta. Sitten vähän helpotti, mutta nyt on taas vaikeaa. Mutta olipa mukava nähdä oma vanha ketjunsa eloon herätettynä, vaikka se ikäviäkin muistoja herättää. Silloin keskusteltiin paljon pariskunnan yhteisistä ja erillisistä rahoista ja mielipiteet olivat aika ärhäköitäkin.

ap

Vierailija
70/70 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi