Neuvokaa! Millä pitää tissit lämpimänä??
Kaikkialla neuvotaan odottaessa ja imettäessä pitämään rinant lämpiminä. En nyt kuitenkaan ole innostunut kietomaan rinnan ympäri jotain villakaulahuivia! En myöskään haluaisi pukea ylle paksuja aluspaitoja, hikoilen helposti ja nyt raskauden aikana hiki on alkanut haista pistävälle.
Olen tunkenut lapaset rintsikoihin mutta auta armias jos meen johonkin tapaamiseen enkä ole muistanut ottaa niitä pois.. ei jaksaisi olla koomikkona toisille.
Onko olemassa jotain paksuja ja lämpimiä rintsikoita? En osaa virkata sellaisia :)
Mitä konsteja olis olemassa?
Kommentit (12)
Jostain luin, että säämiskäliinasta voisi leikata sopivan kokoiset rinnanlämmittimet, jotka sitten työnnetään rintaliiveihin. Pitävät kuulemma lämpimänä, itse en tosin ole kokeillut... Ja säämiskäliinojahan saa esim. huoltoasemilta.
tosi paljon neuleliivejä / slipoverejä trikoo- tai kauluspaitojen päällä.
Ihan perus liivit ja puserot riittää. Vauva nyt 2 kk:tta.
Kudoin itselle villalangasta rintiskoihin sopivat lämmittimet. Toimii ainakin mulla :)
thermo mamma, tilasin itelle netistä, toimi loistavasti!
No ei mut oikeasti pitäs olla rintsikat joissa lämmityslätkät, joista menee piuhat esim. kenkien kantoihin tai pohjiin, joihin on rakennettu dynamot. Aina kävellessä sitten dynamo saisi kierroksia, ja muodostuva sähkö lämmittäisi lätkiä liiveissä.
Toinen voisi olla tuottaa lämmityssähkö aurinkopaneeleilla. Moderneista aurinkopaneeleista saadaan aika kevyitä (ja taipuisia), ehkä jopa niin kevyitä että ne voitaisiin ommella paidaksi tai takiksi, tai vähintäänkin paitaan tai takkiin.
Kolmas vaihtoehto voisi olla yrittää johtaa lämpö muualta ruumiista, esim. kainaloista, iholle tissien päälle. En vain ole varma miten senkin toteuttaisi.
Tiedä sitten tuottaisiko mikään noista tarpeeksi lämpöä. Siinäpä selvitystyötä jollekin insinöörille.
Niin no... paidoista voisi kai leikata kainalot hiiteen jos hikoilu on ongelma.
Entä vesisateessa? Kun sataa ja kylmä sadevesi valuu rinnuksille niin eihän siinä auta vaikka pitää takin kiinni kun se imeytyy läpi ja kastelee tissit kylmällä vedellä.
sään mukainen vaatetus riitti.
Nyt imettäessä mulla on sellainen Lidl:stä ostettu angoravillainen selänlämmitin jonka pistän ulos lähtiessä rintojen kohdalle lisälämmittimeksi, ihan puseron päälle siis. Riisun kun tuun takaisin sisälle, sisällä en käytä mitään.
on imetysvaatteita(huppari) jossa on rintojen kohdalla fleece lämmittämässä.
tai tissit pipoihin, miten päin vaan. Irrota tupsut kuitenkin jos on.