Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär 16v kärähti kannabiksesta!

Vierailija
03.01.2013 |

Voi elämän kevät! Nyt on tältä mammalta paukut lopussa. Itseäänhän sitä saa äitinä tästäkin syyttää. Onko kohtalotovereita? Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole huumejuttuja ( vielä ), mutta muuten on ongelmia, enkä tiedä, miten myös eteenpäin. Eiköhän kuitenkin koulun kautta olisi viisainta aloittaa?

Vierailija
2/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tytöltä olisko sillä jäänyt vielä sullekin.

No ei vaines.. Eipä tuo haittaa mittään. Anna pössytellä. Kunhan käyttää kohtuullisesti ja pysyy erossa muista pahemmista päihteistä, kuten alkoholista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi 15v jäi kiinni siinä vaiheessa, kun oli sopimassa ostokeikkaa Kannabikselle. Kiva aikuinen mies olisi mielellään myynnyt. Lapsi taisi lopulta olla kuitenkin helpottunut, että jäi kiinni, mutta minulle oli suuri järkytys.

Keskusteltiin pitkään ja puhuttiin luottamuksesta, rikosrekisteristä ja mitä siitä seuraa, terveydestä ja koukkuun jäämisestä sekä tietysti siitä miksi.

Jo sitä ennen, mutta erityisesti sen jälkeen on taas tarkkaan seurattu menemisiä, kotiintuloajat on aikaistettu ja rahaa saa vain valvotusti.

Nyt onneksi taas rauhallisempi kausi menossa, joten voi välillä uskoa, että hengissä selvitään.

Toisilla vain murrosikä on oikeasti kapina-aikaa.

Vierailija
4/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäisenä, ehkä jopa 15-vuotiaana. ekan kerran piikitin piriä 18-vuotiaana. kaikkea olen ehtinyt kokeilemaan ja sain sotkettua asiani pahasti. rikosrekisteri ei löydy, olen ollut ns. "kiltti" narkki. sinuna ottaisin järeät aseet käyttöön. olisin toivonut sitä äidiltäni silloin, kun jäin hänelle kiinni aineiden käytöstä. elämäni on jo hymyillyt vuosia, mutta en silti olisi halunnut koskaan tuollaista menneisyyttä itselleni. joillakin huumeiden käyttö jää pilven poltteluun, mutta olen jopa pilveä vastaan. eikä kannata ottaa selvää jääkö se tyttärelläsi "pelkkään" pilven poltteluun. pysy lujana, älä luovuta. teet suuren palveluksen tyttärellesi, jos et paina tätä villasella. tsemppiä ap!

Vierailija
5/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se just pelottaakin, että miten tytön tulevaisuuden käy. Tuskin kannabis lapsen aivojen kehitykselle hyväksi on, kuten ei tietysti alkoholikaan.

Vierailija
6/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä avauksia on nykyään paljon, joissa palstalla vieraileva mies tehtailee aloituksen ja nauraa sitten mielestään ansaitusti ämmien räpätykselle ja kauhistelulle. Muutama ainakin tulee päivittäin.

Vierailija
7/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat johtivat siihen että nukahdin alta aikayksikön. Ne rauhoittivat niin paljon, että oli kuin olisin ottanut reseptilääkkeen.

En kuitenkaan ole ikinä sen enempää kokeillut mitään, tupakkaa joskus kännissä mutta siihenkään en ole jäänyt koukkuun. Puhu tyttäresi kanssa ja kysy mikä sai hänet kokeilemaan; kaverit vai mielenkiinto. Älä missään nimessä arvostele tai ole vihainen, sillä se saa teinillä kapinan nousemaan. Kokeilut eivät ole maailmanloppu, koukkuun jääminen on pahempi asia.

Vierailija
8/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä avauksia on nykyään paljon, joissa palstalla vieraileva mies tehtailee aloituksen ja nauraa sitten mielestään ansaitusti ämmien räpätykselle ja kauhistelulle. Muutama ainakin tulee päivittäin.

Eipä tulisi edes mieleenkään aloittaa provoa tällaisesta aiheesta. ap (äiti)

Vierailija
9/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja NA-vertaisryhmään kuuntelemaan kannabiskäyttäjien tarinoita. kammottava aine ja tuhoaa psyyken.

t.itse kannabispsykoosin sairastanut

Vierailija
10/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veisin lapsen säännöllisesti a-klinikalle testeihin. Jos vielä toisen kerran jäisi kiinni tekisin lastensuojeluilmon itse. Koululle kannattaa olla yhteydessä, nämä on usein isomman porukan kokeiluja ja OHR:n on niistä kyllä hyvä tietää

Vierailija
11/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

johda huumekoukkuun, itsensä myymiseen, rikosrekisteriin ja hiviin ;)

Itse pössyttelin säännöllisen epäsäännöllisesti 17-25v. Ihan tavallinen filosofian maisteri musta tuli.

Vierailija
12/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempanneille. Kunhan tästä alkujärkytyksestä toipuu, niin ehkä osaa sitten hieman suhteuttaa asioita. Asian tiimoilta on tulossa keskustelu koulun työntekijöiden kesken. Tuleekohan tästä sitten vielä kaiken lisäksi rikosilmoitus?! Miten käy opintojen ja työelämän, sekin tässä mietityttää.

Vierailija
13/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojeluilmo tulee, jos koulussa on asiasta tieto.

Vierailija
14/70 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on siinä mielessä mielenkiintoinen huume, että suurimmat haittavaikutukset tulevatkin kiinnijäämisestä - eikä itse käytöstä. Sama tyttö se on kuin ennenkin.

Suosittelen pitämään huumevalistuksen todenmukaisena pelottelun ja uhkailun sijaan; kyllä se 15 vuotiaskin ymmärtää.

Vierailija
15/70 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoituksen. riippuu poliiseista. itse sain suullisen huomautuksen aikoinaan kovien huumeiden käytöstä. jos poliisit löytää tyttäreltäsi esim. piipun niin siitä tulee jo käyttörikos. pysy ap iahn oikeasti lujana!

Vierailija
16/70 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2013 klo 12:53"]Itse veisin lapsen säännöllisesti a-klinikalle testeihin. Jos vielä toisen kerran jäisi kiinni tekisin lastensuojeluilmon itse. Koululle kannattaa olla yhteydessä, nämä on usein isomman porukan kokeiluja ja OHR:n on niistä kyllä hyvä tietää

[/quote] tommoset ihmiset just tekee tästä maasta paskan

Vierailija
18/70 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että joku täällä PUOLUSTELEE jotain kannabiksen käyttöä?! Ihan sama minusta miten paljon joku palstalainen on pössytellyt aikoinaan ja kokee olevansa täysin normaali nykyään,  mutta minä luen kannabiksen silti huumeeksi ja 16v lapseksi. Eikä minusta huumeet ja lapset oikein kuulu yhteen?! 

Vierailija
19/70 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei kylläkään tehnyt mitään väärin, vaikka minä polttelin pilveä.

Tai olihan tuo ehkä hivenen takakireä, ylihysteerinen, tarkkaileva ja tiukka...

Koska olin fiksu ja ovela, pystyin polttelemaan salaa vanhemmiltani. Koska sain koulusta edelleen kymppejä, ei minua osattu epäillä.

Että älä nyt ainakaan itseäs syyttele, toisakseen kyseessä ei välttämättä ole mikään katastrofi, monista kannabiksen polttelijoista on kasvanut ihan kunnon kansalaisia.

Vierailija
20/70 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Obamakin ole nuoruudessaan poltellut? Ihan oikeasti, suurimmat haitat kannabiksen käytöstä on sen mukanaan tuoma leimaaminen hipiksi yms. Sekä mahd. Rikosrekisteri yms. jutut. Itseäni ainakin nolottaisi jäädä kiinni aivan liikaa, vaikka sitä olenkin käyttänyt satunnaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi