Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avautumista miehen siskosta...

Vierailija
02.01.2013 |

En ymmärrä mikä miehen siskoa nykyään vaivaa. Oltiin ennen kovasti tekemisissä, matkusteltiin yhdessä ja siis ihan ystäviä oltiin. Sitten kun esikoinen syntyi reilu pari vuotta sitten, kaikki kuitenkin muuttui. Nyt tätiä ei ole kahteen vuoteen näkynyt. Ei ole kuopusta edes käynyt katsomassa ja hänkin jo yli yksivuotias. Ei pahemmin soittele tai meilaile. Miehen kanssa kuitenkin ovat yhteyksissä. Suututtaa ja harmittaa samaan aikaan, et välit on käytännössä katkenneet. Itse olen lapsiperheen kiireiltä laitellut kuitenkin välillä sähköpostia tai viestiä kuulumisia kysyäkseni ja jos on jotain vastannut niin hyvin lyhyesti. Oonko mä nyt tehny jotai väärin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä yrjökakkakoneesta, ettei jaksa enää edes puhua sinulle.

Vierailija
2/3 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vähän omituista käytöstä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näiden lasten tädin tulisi kuitenkin sietää hieman lässytystä yrjökakkakoneestakin? Ja mun elämään ja päähän mahtuu kyllä muutakin kuin lapset. Joo taidan kysyä suoraan, kiitos vaan vinkistä. Jotenkin tuntunut hankalalta ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan, mut pakko se vaan on. Ja en tiedä kärsiikö lapsettomuudesta, on ainakin sanonut ettei halua lapsia.