Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhee huoli nuoren tulevaisuudesta!

Vierailija
09.08.2024 |

Meni opon suosittelemaan opiskelemaan alaa jossa piti olla varma työllistyminen, ei olekaan, kusetettu olo.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Onneksi minun lapseni olikin järkevämpi vaikka opo yrittikin manipuloida lasta. Nyt opiskelee aina työllistävälle alalle. Hahhah.

Vierailija
2/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täytyy opiskella jollekin muulle alalle. Ei kaikki aina ole jonkun muun syytä. Joskus vaan tekee huonon valinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten täytyy opiskella jollekin muulle alalle. Ei kaikki aina ole jonkun muun syytä. Joskus vaan tekee huonon valinnan.

Etkl osaa lukea, manipuloivat lapsia ja valehtelevat heille. Tekevät huoltajille kiusaa ja väittävät ettei saa yhdessä lapsensa kanssa valita opiskelupaikkoja.

Vierailija
4/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö

Vierailija
5/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta joka sana, näin te suljette ymmärrystä itseltänne kun ette usko kuinka sairasta toimintaa on Suomessa myös kouluissa.

Vierailija
6/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ymmärtävät lukemaansa ja osaavat päätelläkin asioita.

Vierailija
7/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkl osaa lukea, manipuloivat lapsia ja valehtelevat heille. Tekevät huoltajille kiusaa ja väittävät ettei saa yhdessä lapsensa kanssa valita opiskelupaikkoja.

Kai sinulla on huoltajana sanasi sanottavana? Itse ainakin neuvon omia lapsia parhaani mukaan.

Vierailija
8/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku on niin tyhmä, että uskoo ton skeidan?

Vierailija
9/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali, vali. Sittenhän voi jatkaa vanhempiensa uralla työttömänä.

Vierailija
10/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lastani luki sairaanhoitajaksi ja ovat suuntaavassa Norjaan töihin. Olisi täälläkin töitä, mutta palkka, ilmapiiri ajaa muualle.

Vierailija
11/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta joka sana, näin te suljette ymmärrystä itseltänne kun ette usko kuinka sairasta toimintaa on Suomessa myös kouluissa.

Uskon.Olen itse nähnyt niin kummallista touhua koulun puolelta.Tuon toki julki aina epäkohdat ja valheet.Lasten etuahan se on että aikuiset tukee.

Vierailija
12/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi. Onneksi minun lapseni olikin järkevämpi vaikka opo yrittikin manipuloida lasta. Nyt opiskelee aina työllistävälle alalle. Hahhah.

Pilkkaatko joka pv ihmisiä? On sulla huvit.

Vierailija
13/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ala oli?

Vierailija
14/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla on huoltajana sanasi sanottavana? Itse ainakin neuvon omia lapsia parhaani mukaan.

Oli mutta etkä nyt ymmärtänyt? Manipuloivat lapsia ja tekivät vielä lastensuojeluunkin ilmoituksen siitä että käytän oikeuttani. Oliko muuta tökittävää vielä? Kateus vie kalatkin vedestä.

Vierailija
15/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaatko joka pv ihmisiä? On sulla huvit.

Itse asiassa en mutta tarpeen vaatiessa käytän minäkin oikeuttani sanoa asioita. Nytkö sinunkin osasi jo vaihtui? Vaatikin hieman kärsivällisyyttä olla vain tukemassa kaikkia. Heti kun arvostaa itseään niin aletaan dissaamaan. Whatever.

Vierailija
16/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mutta etkä nyt ymmärtänyt? Manipuloivat lapsia ja tekivät vielä lastensuojeluunkin ilmoituksen siitä että käytän oikeuttani. Oliko muuta tökittävää vielä? Kateus vie kalatkin vedestä.

Joku ei nyt ihan täsmää tässä? Lasu siitä, että huoltaja toimii huoltajana?

Vierailija
17/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku on niin tyhmä, että uskoo ton skeidan?

Tyhmää olisi olla uskomatta totuuksia. Ei sum olekaan pakko uskoa, ei voi pakottaakaan.

Vierailija
18/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon.Olen itse nähnyt niin kummallista touhua koulun puolelta.Tuon toki julki aina epäkohdat ja valheet.Lasten etuahan se on että aikuiset tukee.

Sama juttu, minäkin puhun vaikka siitä ei tykätä. Olen aina lasten oikeuksien puolella.

Vierailija
19/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi lastani luki sairaanhoitajaksi ja ovat suuntaavassa Norjaan töihin. Olisi täälläkin töitä, mutta palkka, ilmapiiri ajaa muualle.

Hyvä. Siellä arvostetaan työntekijöitä. Suomessa työntekijä on yritykselle vain kulu.

Vierailija
20/28 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei nyt ihan täsmää tässä? Lasu siitä, että huoltaja toimii huoltajana?

Kyllä, luit aivan oikein. Tosin asia muotoillaan niin että oikeutta yritetään käyttää väärin. Tällaisia ovat ilkeät kateelliset phaantahtoiset opettajat sekä muu koulujenkin henkilökunta.