Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä takia käytit "rokseja" muutama vuosi sitten, vastaa rehellisesti!

Vierailija
02.01.2013 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpot laittaa jalkaan, niillä pystyy ajaa autoa ja olla vaikka töissä.

Vierailija
2/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä voi leikata nurmea, kulkea lumessa, rannalla, veneessä jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä. Mulla on kesä ja talvi sellaiset.

Vierailija
4/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvisaappaat ja ovat ihan huiput!

Vierailija
5/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Crocsit on kivat kengät varsinkin puutarhatöitä tehdessä.

Vierailija
6/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan että ne saa paskan leiman. Sitten ostan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikanaan seisomatyötä ja Crocsit oli ainoat kengät, joilla pystyin juoksemaan 8 tuntia sairaalan käytäviä.

Vierailija
8/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuhyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin niitä kymmenen vuotta sitten samaan kuin nykyäänkin. Postilaatikolla tai kasvimaalla on mukava käydä, kun on kengät, jotka sujahtaa jalkaan helposti ja joita voi ongelmitta säilyttää ulkona. Kotipihan ulkopuolella en ole näitä ikinä käyttänyt koska se olisi mielestäni mautonta niin nyt kuin olisi ollut 10 vuotta sittenkin

Vierailija
10/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavat jalassa, helppo sujauttaa jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä, kotona kun vien roskia tai käyn parvekkeella tupakalla. Ja otan ne aina mukaan kun menen tyttärelle kylään hipstereiden puutalokortteliin koska tytär tietty inhoaa niitä. Mökkipaikkakunnalla olen käynyt kaupassa ne jalassa mutta täällä en julkisesti liiku niillä.

Vierailija
12/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipihan ulkopuolella en ole näitä ikinä käyttänyt koska se olisi mielestäni mautonta niin nyt kuin olisi ollut 10 vuotta sittenkin

t. 2, todellinen juntti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjan kivet ei haittaa ja jos irtoavat jalasta, ne kelluu

Vierailija
14/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyet.

Helpot laittaa turvonneisiinkin jalkoihin.

Ilmavat.

Pestävät ja kestävät Virkonissa liotuksen, täydelliset työmatkakengät siis.

Eihän ne niin kauniit ole, mutta kätevät mm. rannalla, puutarhassa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocksin talvisaappaitani, ja taas iloitsin mielessäni miten mainiot kengät tulikaan n 5 vuotta sitten hankittua.



Vierailija
16/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat olivat raskaudesta niin turvonneet ettei muut mahtuneet jalkaan



Muuten käytän pihakenkinä

Vierailija
17/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa ainoat millä jaksoi kävellä. Vieläkin parhaat kengät kaikkiin kotihommiin

Vierailija
18/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa ainoat millä jaksoi kävellä. Vieläkin parhaat kengät kaikkiin kotihommiin

Oli helppo työntää ne jalkaan, kun en jaksanut enää kumartua kenkienlaittoon. :D Kokeilin niitä myös työkenkinä, mutta jalat hikosivat liikaa.

Tietenkin yksi syy siihen, miksi, oli se, että sain ne kaverilta. Uutena kyllä, oli hankkinut ne lahjaksi.

Vierailija
19/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vilpoiset, eivätkä liukkaat.

Vierailija
20/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä en muuta käytäkään. Niillä voi olla rannalla, leikkipuistossa, ihan missä vaan, ja niillä vielä jaksaa kävellä pitkiä matkoja. En ole vielä löytänyt toisia yhtä mukavia ja käytännöllisiä kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän