Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä takia käytit "rokseja" muutama vuosi sitten, vastaa rehellisesti!

Vierailija
02.01.2013 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen sattuneet kengät jalkaan kun lähdin kiikuttamaan huonosti hengittävää lasta sairaalaan. Käteen sattui siskon crocsit. Sen jälkeen en ole mokomia käyttänyt kuin roskanvientireissulla satunnaisesti.

Vierailija
22/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en käyttänyt. Vaan aloin käyttämään viime kesänä ja erittäin käytännölliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

postilaatikolle tai muuten vaan pihalle. Käyn toki myös kaupassa ne jalassa.

Vierailija
24/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat olivat raskaudesta niin turvonneet ettei muut mahtuneet jalkaan

Muuten käytän pihakenkinä

Halppisrokseihin, kun raskaus turvotti kintut toissakesänä. Eikä ne mahtuneet! Ovat siis edelleen kaupan hyllyllä.

Vierailija
25/25 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

, siis aitoja crockseja, en tiedä tarkoititko jotain vitosen feikkejä.



Mukavat, ihanat, jalat jaksavat hyvin. Kätevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi