Lue keskustelun säännöt.
minkä takia käytit "rokseja" muutama vuosi sitten, vastaa rehellisesti!
Kommentit (25)
kun en käyttänyt. Vaan aloin käyttämään viime kesänä ja erittäin käytännölliset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
postilaatikolle tai muuten vaan pihalle. Käyn toki myös kaupassa ne jalassa.
jalat olivat raskaudesta niin turvonneet ettei muut mahtuneet jalkaan
Muuten käytän pihakenkinä
Halppisrokseihin, kun raskaus turvotti kintut toissakesänä. Eikä ne mahtuneet! Ovat siis edelleen kaupan hyllyllä.
, siis aitoja crockseja, en tiedä tarkoititko jotain vitosen feikkejä.
Mukavat, ihanat, jalat jaksavat hyvin. Kätevät.
käteen sattuneet kengät jalkaan kun lähdin kiikuttamaan huonosti hengittävää lasta sairaalaan. Käteen sattui siskon crocsit. Sen jälkeen en ole mokomia käyttänyt kuin roskanvientireissulla satunnaisesti.