minkä takia käytit "rokseja" muutama vuosi sitten, vastaa rehellisesti!
Kommentit (25)
Niillä voi leikata nurmea, kulkea lumessa, rannalla, veneessä jne
Tykkään niistä. Mulla on kesä ja talvi sellaiset.
talvisaappaat ja ovat ihan huiput!
Perus Crocsit on kivat kengät varsinkin puutarhatöitä tehdessä.
odotan että ne saa paskan leiman. Sitten ostan. ;)
Tein aikanaan seisomatyötä ja Crocsit oli ainoat kengät, joilla pystyin juoksemaan 8 tuntia sairaalan käytäviä.
Käytin niitä kymmenen vuotta sitten samaan kuin nykyäänkin. Postilaatikolla tai kasvimaalla on mukava käydä, kun on kengät, jotka sujahtaa jalkaan helposti ja joita voi ongelmitta säilyttää ulkona. Kotipihan ulkopuolella en ole näitä ikinä käyttänyt koska se olisi mielestäni mautonta niin nyt kuin olisi ollut 10 vuotta sittenkin
mukavat jalassa, helppo sujauttaa jalkaan.
Mökillä, kotona kun vien roskia tai käyn parvekkeella tupakalla. Ja otan ne aina mukaan kun menen tyttärelle kylään hipstereiden puutalokortteliin koska tytär tietty inhoaa niitä. Mökkipaikkakunnalla olen käynyt kaupassa ne jalassa mutta täällä en julkisesti liiku niillä.
Kotipihan ulkopuolella en ole näitä ikinä käyttänyt koska se olisi mielestäni mautonta niin nyt kuin olisi ollut 10 vuotta sittenkin
t. 2, todellinen juntti
pohjan kivet ei haittaa ja jos irtoavat jalasta, ne kelluu
Kevyet.
Helpot laittaa turvonneisiinkin jalkoihin.
Ilmavat.
Pestävät ja kestävät Virkonissa liotuksen, täydelliset työmatkakengät siis.
Eihän ne niin kauniit ole, mutta kätevät mm. rannalla, puutarhassa jne.
Crocksin talvisaappaitani, ja taas iloitsin mielessäni miten mainiot kengät tulikaan n 5 vuotta sitten hankittua.
jalat olivat raskaudesta niin turvonneet ettei muut mahtuneet jalkaan
Muuten käytän pihakenkinä
Raskaana ollessa ainoat millä jaksoi kävellä. Vieläkin parhaat kengät kaikkiin kotihommiin
Raskaana ollessa ainoat millä jaksoi kävellä. Vieläkin parhaat kengät kaikkiin kotihommiin
Oli helppo työntää ne jalkaan, kun en jaksanut enää kumartua kenkienlaittoon. :D Kokeilin niitä myös työkenkinä, mutta jalat hikosivat liikaa.
Tietenkin yksi syy siihen, miksi, oli se, että sain ne kaverilta. Uutena kyllä, oli hankkinut ne lahjaksi.
Ovat vilpoiset, eivätkä liukkaat.
kesällä en muuta käytäkään. Niillä voi olla rannalla, leikkipuistossa, ihan missä vaan, ja niillä vielä jaksaa kävellä pitkiä matkoja. En ole vielä löytänyt toisia yhtä mukavia ja käytännöllisiä kenkiä.
helpot laittaa jalkaan, niillä pystyy ajaa autoa ja olla vaikka töissä.