Sinne meni jyväskyläläisten kuntalisä :/
http://www3.jkl.fi/paatokset/kv/2012/03121600.1/frmtxt131.htm
V. 2013 kuntalisä puolittuu 50 euroon. Ikävä juttu, se 50e olisi ollut varsin iso raha muuten noin pienessä tuessa.
Kommentit (4)
Kuokkalan ja Kypärämäen pienkirjastoista luovutaan.
Puheenjohtaja totesi, että kaupunginhallitus on hyväksynyt kaupunginjohtajan muutetun ehdotuksen, jonka mukaan Tikkakosken uimahallista luovutaan.
Jipii, kuntaliitos!
Katsoin tuota pöytäkirjaa. Kokoomuslaiset äänestivät kaikessa aika ikävästi. Esimerkiksi ekaluokkalaisten koulumatkoja pidemmiksi kuin se tämänhetkinen 3km. Saisivat hävetä, kampaniassaan väittivt kuitenkin olevansa myös tavallisten ihmisten puolella. Tavallinen lapsiperhe on mielestäni tavallisuuden perusyksikkö, heille koulumatkoilla, lähiuimahalleilla sekä -kirjastoilla ja kotihoidontuella on väliä! Ei oopperataloilla tai jättimäisillä parkkihalleilla!
Ei semmoisia pidä jakaa, kun palkkojen ostovoima laskee koko ajan. Miettikää nyt vähän loiset.
Kumma kun lapsiperheistä pitää aina säästää!