Taas ihmiset äänesti söpöä... (IL:n kaksoisolentokisa)
Olisi ollut niin paljon parempiakin ehdokkaita, mutta totta kai vauva voittaa kun on vauva.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013010216500205_vi.shtml
Leikkimielinen kisa että sinällään ei haittaa, jännä vaan että se menee aina noin.
Kommentit (8)
sen Talent Suomeen ja voittaisin (vaavi voittaisi) taatusti 20 tonnia.
sen Talent Suomeen ja voittaisin (vaavi voittaisi) taatusti 20 tonnia.
Ei haittaa minuakaan, mutta näinhän se aina menee.
Itse en tajua tätä siksi, että minusta vauvat eivät ole mitenkään erityisen söpöjä. Enkä osaa itse arvottaa ihmisten muita ominaisuuksia söpöyden mukaan.
Jokaisessa vauvassa olisi ollut yhtä paljon Tervoa.
Mutta tuollainen on lopputulos kun kaikki av-mammat pääsevät äänestämään Vauvaa.
Kyllä tuossa oli oikeasti muita paljon enemmän kaksoisolennon näköisiä.
Meillä ei tosiaan ainakaan ollut, oli kyllä ihan vauva ihan meidän näköinen... Tiedä sitten keihin teidän vauvat ovat tulleeet... Vaihtuneetko laitoksessa?
Vauvat saa aina kaikkea kivaa :(.