Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ihmiset äänesti söpöä... (IL:n kaksoisolentokisa)

Vierailija
02.01.2013 |

Olisi ollut niin paljon parempiakin ehdokkaita, mutta totta kai vauva voittaa kun on vauva.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013010216500205_vi.shtml

Leikkimielinen kisa että sinällään ei haittaa, jännä vaan että se menee aina noin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat saa aina kaikkea kivaa :(.

Vierailija
2/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Talent Suomeen ja voittaisin (vaavi voittaisi) taatusti 20 tonnia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Talent Suomeen ja voittaisin (vaavi voittaisi) taatusti 20 tonnia.

Vierailija
4/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minuakaan, mutta näinhän se aina menee.



Itse en tajua tätä siksi, että minusta vauvat eivät ole mitenkään erityisen söpöjä. Enkä osaa itse arvottaa ihmisten muita ominaisuuksia söpöyden mukaan.

Vierailija
5/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa vauvassa olisi ollut yhtä paljon Tervoa.

Mutta tuollainen on lopputulos kun kaikki av-mammat pääsevät äänestämään Vauvaa.

Kyllä tuossa oli oikeasti muita paljon enemmän kaksoisolennon näköisiä.

Vierailija
6/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo vauva on ihan Tervon näköinen, hauska :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tosiaan ainakaan ollut, oli kyllä ihan vauva ihan meidän näköinen... Tiedä sitten keihin teidän vauvat ovat tulleeet... Vaihtuneetko laitoksessa?

Vierailija
8/8 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ihan parhautta.