Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäkää nyt se perhe rauhaan!

Vierailija
24.12.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288526752920.html



Itse toivovat saavansa olla surunsa kanssa rauhassa. Toivottavasti se yksi pölöpää ei lähettänyt sitä adressiaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastailla puhelimeen koko ajan!

Vierailija
2/4 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288526752920.html" alt="http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288526752920.html">http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288526752920.html</a&gt;

Itse toivovat saavansa olla surunsa kanssa rauhassa. Toivottavasti se yksi pölöpää ei lähettänyt sitä adressiaan.

katsos kun kuulemma pitää saada OTTAA OSAA! Ja kuulemma myös pitää surra yhteisöllisesti - kuten postata lapsiparan kuvaa naamakirjaan. Se on kyllä kanssa sellainen perseyhteisö, jonne kerääntyy kaikenlaisia hulluja. Minäkin poistin eilen sivultani vaikka kuinka monta jaettua kynttiläryhmä ja RIP-postausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin osallistua asiaan. Koin suurta ahdistusta, kun poika oli kadoksissa. Voin vain kuvitella vanhempien tuskan.



Noudatin perheen isän toivomusta ja lahjoitin pienen summan Tampereen latenklinikalle. Sain tehdä jotain hyvää. Arttua emme voi enää auttaa, toisia lapsia kyllä.

Vierailija
4/4 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Pölöpää ev.