Apua kaivataan! Lapsen
syksyllä aloittamasta harrastuksesta ei ole kuulunut mitään vuoden loppuun mennessä. Maksoimme kauden joka joulukuun loppuun. Oletan että hän on saanut pitää paikkansa ja jatkaa taas nyt tammikuussa muutaman viikon päästä? Vai olisiko pitänyt ilmottautua uudelle kaudelle?? Lapsi kulkee harrastukseen itse ja kertoivat että informoivat kaikesta sähköisesti. Toivottavasti paikka on hänelle vielä tallella!
Kommentit (8)
kun on niin eri käytäntöjä. Joissain jatkuu automaattisesti, joissain peruuntuu paikka, jos ei itse ilmoittaudu. Mikä paikka ja harrastus kyseessä? Varmaan niiden nettisivuilta löytyy tieto.
Miksi meidän pitäisi arvuutella asiaa, jota emme voi tietää? Jos sieltä ei ole ilmoitettu mitään, sinä otat puhelimen käteen ja kysyt itse. Tai laitat sähköpostin.
Oliko jotain muuta vielä?
mitenkään voi saada täältä validia vastausta. Kannattaa kysyä sieltä harrastuksen järjestäjiltä.
Mutta meidän lasten harrastuksissa ei ole tarvinut kevätkaudelle ilmoittautua uudelleen, ilmoittaa vaan, jos EI jatka.
Mutta kaipa voit soittaa tai meilata sinne?
panikoin täällä nyt kun asia tuli mieleen ja lapsi on aivan tohkeissaan harrastuksestaan.
Ajattelin etteivät ne harrastusten kaudet nyt niin tapakohtaisia ole.
meillä piti ilmottautua ja maksaa taas uudelle kaudelle. Vanhoille harrastajille ilmottautumisaika oli ensin, sit uusille. Laji tanssi/voimistelu.
lapsen ensimmäinen harrastus kysessä