Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUPERDIEETIT alkavat huomenna, käsi sydämelle av-mammat, olisiko pudotettavaa se 10kg?

Vierailija
01.01.2013 |

Jutta ja puolen vuoden superdieetit alkavat huomenna.

Käsi sydämelle av-mammat. Olisiko pudotettavaa ainakin se 10 kg. Uusi vuosi on hyvä ajankohta aloittaa uusi terveellisempi elämä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 20 kiloa vois ainakin puottaa!

Vierailija
2/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli totta on, että olen kesän jälkeen lihonut 10 kg, joten jos nopeessti tulee, nopeesti lähteekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kg pois olisi mulle aivan riittävästi ja sitä meinaan nyt yrittääkin.

Vierailija
4/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mammat oikein syötte, kun olette noin lihavia?

Itse näin hoikkana ihmettelen, että miten joku voi lihoa 10 kg kesästä? :0

Eikö teillä ole peiliä tai vaakaa kotona ollenkaan?

Vierailija
5/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat tällä hetkellä 171cm ja 68kg, vaatekoko 36/38. Joulun aikana kertyneet pari kiloa aion kyllä tiputtaa, mutta tuskin paljon enempää. Olen tyytyväinen ja ihan käsi sydämellä :)

Vierailija
6/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolelle, eli käsi sydämellä: ei tod.

Vierailija
7/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio pudottaa kilon kiloa, vaan pysyä mahdollisimman läskinä jotta kaikkia terveysintoilijoita ja toisten ulkonäöstä ahdistuvia varmasti vituttaa!

Vierailija
8/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jo vähän liikaa.

Mutta tuntuu tuon 5 kg:n pudottaminen haastavalta

Vierailija
9/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule,ei taida 10 kg riittää :D.Just lääkäri sanoi työterveys tarkastuksessa ennen joulua että pitäis laihduttaa.No shit! BMI tällä hetkellä 52,onhan tota muotoa päässyt kertymään.Hih,olen tyytyväinen itseeni.

Vierailija
10/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin nutrauksen jo tänään. Jatkan sen jälkeen laskemalla kaloreita, 1200kcal päivässä.

Jutta ei minua kiinnosta, pursuu korvista tämän palstan takia. Mainostanut itseään kaiketi kyllästymiseen asti.

Vierailija
11/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes viittä. Menisi aivan liian paljon alipainon puolelle. Olen jo nyt sillä rajalla etten näytä nälkiintyneeltä rotalta.

Vierailija
12/31 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.fitfarm.fi

sieltä löytyy linkki superiin..joku kysyi :)

Meikä messissä.. -20 kg tähtäimessa VUODEN LOPPUUN..

Vierailija
13/31 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:n raadin mukaan pitäisi hyvinkin pudottaa 10 kiloa(olen 160cm pätkä), mutta omaan hyvään olooni riittäisi 4-5kiloa. Olen kuiteskin jo reilusti yli 40v joten naamasta menen nopeasti todella kärsineen spurgun näköiseksi jos laihdun "liikaa".Olen sen tyylinen/mallinen että laihdun aina ekaksi yläkropasta ja kasvoista. Painan nyt jotain 61-62kg.

Nämä kilot ovat tulleet kesän jälkeen,etenkin nyt syksyllä(loka-marraskuu) pimeällä. Lähes joka vuosi sama juttu.

Vierailija
14/31 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron, että ei mun tartte laihduttaa. Olen ihan ihannemitoissa, ellen jopa laiha.

Ja uskokaa tai älkää, mua ei kyllä haittaa kenenkään toisen kilot, oli niitä vähän tai paljon. Eiköhän meitä ole täällä aika moneksi, ihan niinkun on luonnostaan hoikkia, on myös luonnostaan pyöreempiä. PISTE.

Vierailija
15/31 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg olisi just sopiva määrä. Olen paisunut sairauden takia ja sama tauti estänyt liikkumasta. Josko ensi vuosi ois parempi.

Vielä kun pääsisi noista turvottavista ja ruokahalua lisäävistä lääkkeistä eroon niin vois olla helpompaa mutta yritän silti.

Vierailija
16/31 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän elintavoistani huolen ympäri vuoden.

Muutaman kilon lisää voisin ottaa lihasta ja se tavoite onkin jo hyvällä alulla.

Vierailija
17/31 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi. Ja olinkin ajatellut pudottaa sen 10 kg. Mutta teinkin uutenavuotena positiivisen raskaustestin.

Joten laihduttaminen saa jäädä. Sen sijaan keskityn pitämään painoni kurissa siten, ettei raskausaikana kerry kuin maksimissaan 6 kiloa. Parempi olisi, jos ei kertyisi ihan sitäkään.

Vierailija
18/31 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 10kg vois olla ihan tavoittamisen arvoinen pudotus, nyt vaan henkinen hyvinvointi on vähän huonolla tolalla, etten uskalla luvata, että pystyn pudottamaan kiloakaan... No, ehkä sitä voimaa sen verran voisi löytyä?

Vierailija
19/31 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

171/58 ovat mitat, eli ehkä kuitenkin mieluummin muutama kilo lisää lihaksen muodossa ja löysät pois.

Vierailija
20/31 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kiloa vois puottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi