Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vaatemrkkiä näistä pidät vähiten halpismerkkinä?

Vierailija
01.01.2013 |

Eli mitä näistä vaatemerkeistä laatu/merkkitietoinen nainen kehtaa parhaiten käyttää?

Arvostele 1.-5. (1."arvokkain" 5.halpis)

-H&M

-Seppälä

-Gina Tricot

-Vero Moda

-Vila

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä näistä vaatemerkeistä laatu/merkkitietoinen nainen kehtaa parhaiten käyttää?

-H&M

-Seppälä

-Gina Tricot

-Vero Moda

-Vila

Mutta itse ostan joskus H&M:sta jotain. Mun on monesti vaikea löytää riittävän pieniä vaatteita itselleni. Pääasiassa mun vaatteet on hilfigeriä, marcopoloa, tigeriä, filippaa, jackpotia, toisinaan espritiä, ei sen hienompaa, parempaa tai kalliimpaa.

Vierailija
2/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä on eniten halpis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä jotenkin halvin, muut siinä välissä.

Vierailija
4/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiseen vuoteen, Gina Tricotista en koskaan. Paras merkki mielestäni on Vila, loput on yhtä kamalia kaikki.

Vierailija
5/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka laatuvaatteista pitääkin, niin topit ja sen sellaiset voi hyvin olla mitä vaan näistä.

Gina Tricot on minulle vähän turhan nuorekas ja pissis, mutta Vilasta ja Seppälästä löydän usein vaikka mitä käyttökelpoista.

Vierailija
6/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vila

2. Vero Moda

3. Seppälä

4. HM

5. Gina Tricot

Vierailija
7/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka laatuvaatteista pitääkin, niin topit ja sen sellaiset voi hyvin olla mitä vaan näistä.

Gina Tricot on minulle vähän turhan nuorekas ja pissis, mutta Vilasta ja Seppälästä löydän usein vaikka mitä käyttökelpoista.

eikä osta se osta halvoista ketjuliikkeistä joita on joka ostarilla. Siinä se ero.

Vierailija
8/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vila

2. Vero Moda

3. Seppälä

4. HM

5. Gina Tricot

voittavat Seppälän mennen tullen. Niiden vaatteissa on paljon enemmän tyyliä. Seppälä on Anttilan tasoa.

Vierailija
9/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa noista liikkeistä saa hyvällä tyylitajulla varustettu ihminen ihan asiallista lisää vaatekaappiinsa. Itse suosin eniten henkkamaukkaa, kaupunkini valikoima on siellä noista liikkeistä paras. Laadukasta se ei ole, se on selvä, mutta eipä kyllä aina ole kalliimpienkaan merkkien vaatteet ihan niin laadukkaita kuin voisi olettaa.

Tyylitajuinen ja -tietoinen tekee löytöjä halvallakin. Jos mulla on pistämätön (ja kallis) takki, laadukas paitapusero ja neule sekä uudet ja ah, niin lesot kengät, kukaan ei enää tiedä tai kiinnitä huomiota siihen, että housuni maksoi 29,90. Kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
10/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vila

2. Vero Moda

3. H&M

4. Seppälä

5. Gina Tricot

Vierailija
11/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-H&M

-Seppälä

-Gina Tricot

-Vero Moda

-Vila

Siis kaikki on vitosta

Mutta itse ostan joskus H&M:sta jotain. Mun on monesti vaikea löytää riittävän pieniä vaatteita itselleni. Pääasiassa mun vaatteet on hilfigeriä, marcopoloa, tigeriä, filippaa, jackpotia, toisinaan espritiä, ei sen hienompaa, parempaa tai kalliimpaa.

Merkkitietoinen ei käytä noista mitään.

Seppälä on eniten halpis.

Kysymys olikin siitä, mitkä luettelemistani ovat enemmän ja mitkä vähemmän halpismaisia. Ei siitä, etteivätkö ne sitä olisi.

ap

Vierailija
12/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vila ja Gina Tricot näyttävät eniten merkkivaatteilta. Seppälä vähiten. Materiaalien laaduista en tiedä.

Vierailija
13/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvoilta kuin nuo muut mutta ovat silti edullisempia merkkejä.

Niputan noi kaikki aika samanarvoisiksi.

Vierailija
14/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä näyttää nimenomaan halvalta.

Vierailija
15/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Viktoria käyttää Henkkamaukan vaatteita, joten kai ne sinullekin kelpaavat.

Vierailija
16/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin stockmannilta vilan paidan ja mekon alennusrekistä koska luulin kerrankin ostavani laadukasta merkkivaatetta,enkä halpaa paskaa h&m:ltä tai seppälästä. Nyt sitten vila onkin joku halpis. Ei mulla mihinkää ganttiin ja gerry weberiin oo varaa. Mun mielestä oikeasti tyylitietoinen löytää halpamarketistakin tyylikkään asukokonaisuuden,koska oikeasti tyylitietoisella on silmää yhdistellä ja tuunata vaatteista omalle tyylilleen sopivia.

Vierailija
17/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole mikään mielipideasia, hintahan sen kertoo ihan suoraan... ehkä Vero Moda on noista laadukkain ja usein parhaimman näköinen.

Vierailija
18/18 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vila ja Vero moda ole ns. "samaa paskaa eri paketissa"? Ainakin luokattoman huonoa laatuamolemmat.