Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jätin mieheni ja 2 tytärtäni

Vierailija
31.12.2012 |

jätin perheeni. ei ole toista miestä. sain vaan tarpeekseni. ehkä olen huono äiti ja olenkin, mutta ratkaisu tuntuu nyt oikealta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me naiset ollaan hurjempia kuin miehet...väkivaltainen olin minäkin exääni kohtaan...siksi varmaan löysi toisen ja on nyt iloinen ja onnellinen. t.ap

Vierailija
22/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän ajan prosessi, miehellä ollut toinen nainen jo 3 vuotta, mutta yritettiin lasten takia sinnitellä

Ja mä ymmärrän myös sen, että miksi sen "uutta onneaan rakentavan" pitäisi aina saada kaikki vapaus, ja vain vähän perhevelvollisuuksia. Ja naisen alistua siihen, että työura kärsii ja elintaso laskee, kun lasten takia pitää joustaa niin paljon yksinhuoltajana.

Hengitä ap. tovi rauhassa syvään, ja pidät tietenkin lapsiisi tiiviisti yhteyttä. Sitten voit alkaa miettiä miten haluat jatkaa tuosta eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me naiset ollaan hurjempia kuin miehet...väkivaltainen olin minäkin exääni kohtaan...siksi varmaan löysi toisen ja on nyt iloinen ja onnellinen. t.ap

ELi hyvä kun lähdit ja jätit lapsesi, ehkä he nyt pääsevät nauttimaan tasapainoisesta perhe-elämästä.

Vai löikö miehesikin sinua?

Vierailija
24/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuo 6kk...sairas nainen.

kunnon äiti ei ikimaailmassa jättäisi omia lapsiaan vapaaehtoisesti.

sä voit ilmaista kauniiimminkin...älä tuomitse.

Vierailija
25/25 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ero meidän tapauksessa parempi vaihtoehto. mä olin vakavasti masentunut ja psykoottinen...exä löysi uuden iskurideitistä. nyt lapsilla onnellinen ja tasapainoinen perhe-elämä. tosin exällä on nyt useampikin äitipuoli siellä huushollaamassa. t.ap