Simo Rantalainen (Mujahed bin risto faisal)
Onko tietoa kaikkitietävällä av:lla mitä mies puuhailee nykyään?
Oli aikoinaan hyvä urheilutoimittaja ja HPR oli legendaarinen ohjelma. Sitten herra vissiin jotenkin "sekosi".
Onkohan elämä halllinassa, ihan vaan uteliaisuutta kyselen. Tuli jostain syystä tällänenkin mies mieleen...
Kommentit (25)
Ei hengaa Sarasvuon kanssa.
Hei...
Deittaillu mun siskon kanssa, Rantalainen siis
Fiksu tyyppi. Auktoriteettikammoinen.
Simosta en tiedä, mutta poikansahan oli muutama vuosi sitten Talentissakin (pakollinen OT).
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:08"]
Ei hengaa Sarasvuon kanssa.
Hei...
Deittaillu mun siskon kanssa, Rantalainen siis
[/quote]
Mäkin oon vuosia sitten, mutta en usko että oot mun sisko. Ei mitään pahaa sanottavaa Rantalaisesta.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2012 klo 12:28"]
Oli aikoinaan hyvä urheilutoimittaja ja HPR oli legendaarinen ohjelma. Sitten herra vissiin jotenkin "sekosi".
Onkohan elämä halllinassa, ihan vaan uteliaisuutta kyselen. Tuli jostain syystä tällänenkin mies mieleen...
[/quote]
Ei "seonnut". Siinä oli vain kolmiodraamaa, äksöniä ja meni sukset sitten ristiin erään kanssa joka päättää asioista (ei Sarasvuon kanssa, hänen kanssaan asiat ok).
Eikös parikin sen muijaa tehny itsarin?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:46"]Eikös parikin sen muijaa tehny itsarin? [/quote] Mun mielestä Rantalainen haluaa olla nykyisin yksityishenkilö eikä julkisuushakuinen. Tapailin häntä hetken 10 vuotta sitten eikä mulla ole mitään pahaa sanottavaa. Oikeasti. Jäänyt jopa mieleen sellaisia juttuja, joilla oma itsetuntoni nousi pilviin. [/quote] Olin ihan tavallinen 27 vuotias yh. Mulla oli Rantalaisen sanoin killer body, kauniit silmät ja äly. Kuka mies voi sanoa naiselle noin osuvasti? Simo suhtautui lapsiinsa rakastavaisesti ja oli älyttömän suhdedraaman uhri. Piste.
[/quote]
Taisi se tehdä vähän muutakin. Pikaisella googletuksella löytyy yhtä sun toista laitonta puuhaa ja mokaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:46"]Eikös parikin sen muijaa tehny itsarin? [/quote] Mun mielestä Rantalainen haluaa olla nykyisin yksityishenkilö eikä julkisuushakuinen. Tapailin häntä hetken 10 vuotta sitten eikä mulla ole mitään pahaa sanottavaa. Oikeasti. Jäänyt jopa mieleen sellaisia juttuja, joilla oma itsetuntoni nousi pilviin. [/quote] Olin ihan tavallinen 27 vuotias yh. Mulla oli Rantalaisen sanoin killer body, kauniit silmät ja äly. Kuka mies voi sanoa naiselle noin osuvasti? Simo suhtautui lapsiinsa rakastavaisesti ja oli älyttömän suhdedraaman uhri. Piste.
[/quote]
Taisi se tehdä vähän muutakin. Pikaisella googletuksella löytyy yhtä sun toista laitonta puuhaa ja mokaa.
[/quote] Ihan sama. Se ihminen jonka hetken tunsin kohteli minua hyvin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:35"]Oli Maria Guzenina, Rantalainen ja eräs joka oli myös kiinnostunut Maria G:stä. Lontoon yö. Enempää en kerro.
[/quote]
Piti kuitenkin tämmöistä höttöä kirjoitella
[/quote] Ei ole höttöä vaan totta. Googleta.
ihan niin hyvin hänellä ei vaikuta menevän kuin 90-luvulla mutta ainakin on hengissä.
En tiedä, mitä tekee elämässä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:28"]
Up
[/quote]
Meinaatko että Simo Rantalainen (Mujahed bin risto faisal) on jotenkin kytköksissä Pariisin tapahtumiin, kun nostit ketjun.
Eilistä Niclas Räsäsen ottelun selostusta kuunnellessa, voisin sanoa, että kaikki ei ole ihan ok.
Mitäs Rantalaine sitten sanoi Räsäsestä, puhuiko suhteista jotakin?
Oliko porstarina joskus aikoja sitten stadissa?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="30.12.2012 klo 12:28"]
[/quote]
Ei "seonnut". Siinä oli vain kolmiodraamaa, äksöniä ja meni sukset sitten ristiin erään kanssa joka päättää asioista (ei Sarasvuon kanssa, hänen kanssaan asiat ok).
[/quote] Oho. Onpa vanha ketju. Mä olen kirjoittanut tuon viestin :D
eikö kukaan ole kuullut tai nähnyt...
Lukekaa Simon itse kirjoittamansa muistelmat; kummasti siinä jää kertomatta koko avioliittosekoilu Marjutin kanssa. Eikä jostain syystä sanaakaan cannonball mc:stä. Jännä juttu kun kuitenkin olis ollut sivukaupalla tapahtumia ja kohtaamisia...
[quote author="Vierailija" time="30.12.2012 klo 12:45"]
eikö kukaan ole kuullut tai nähnyt...
[/quote]
Mitä tekee nykyään ? Onkohan vielä Sarasvuon kaveri?