Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko juntti, kun en tykkää viinistä?

Vierailija
29.12.2012 |

siis lähes kaikki ystäväni jaksaa mainostaa kun viikonloppuina nauttivat punkkua ja hyvää pihviä, tai punkkua ja suklaata, tai lasi punkkua ihan vaan rentoutuakseen. Mun mielestä punaviini haiseekin jo niin hirveälle, että meinaa laatta lentää. Valkkari on ehkä hieman siedettävämpi, mutta en kyllä vapaaehtoisesti juo, roseviinistä puhumattakaan. Onko se oikeasti hyvää, vai saako siitä paremman kännin vai joku muotijuttu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki halpa ei ole kuraa:)

tähän asti maistamani halpa punkku on ollut kuraa...

En ole mikään viiniasiantuntija itse, mutta suvussani on kovasti aiheeseen paneutuneita (viinin maahantuojanakin toimineita ) ja esim. 6,5 euron viiniä suosittelivat ja käyttävät paljon itsekin. sellainen missä on unikon kuva, nimeä nyt en saa päähäni.

pitää olla asiantuntija löytääkseen halvasta hyvää, laatu pitää osata tunnistaa. Moni uskoo vain muiden arvioita ja siksi ostaa niitä kalliimpia viinejä.

Vierailija
22/24 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinissä on se hyvä puoli,sitä ei tarvitse tilata tai ostaa jos ei siitä pidä. Nauti vain siitä mistä itse pidät.

Ps. Itse en pidä esim. kookoksesta, oliiviöljystä,raa`astapihvistä(muka mehevästä,joka on kokki ohjelmien selitys raaàlle)rantaelämästä(lue"uimisesta"meressä),mutta se ei ole pahemmin elämääni haitannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, joku herätti vuoden 2012 viimeisinä päivinä aloitetun keskustelun.

Itse juon vain edullisia netti- eli pahvipakkausviinejä: en maksa Suomeen alkoholiveroja. Ovat ne kuitenkin ihan kohtalaisen hyvän makuisia, monet Etelä-Afrikkalaiset sekä Etelä-Amerikkalaiset varsinkin.

Punavinkku edistää suotuisasti pieruntuotantoa ja kaikkein nautinnollisin osuus sen käytössä onkin juuri se kun peräpää ulvoo ja jyrisee koko illan: se on niin hienoa ja kaunista!

Vierailija
24/24 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Kaverisi mainostavat viininjuontiaan juuri sen takia, että pelkäävät vaikuttavansa junteilta. Kyllä mäkin juon vanhaa viskiä, mutta ei sitä tartte muille huudella.