Voisitko kuvitella miehesi sanovan:
Alkutilanne on, että epäilet häntä pettämisestä. Mies sanoo: "Arvaapa mihin se kuule johtaa jos epäilet. Just siihen! Pettämiseen."
Ei kai normaali, uskollinen kumppani sanoisi noin?
Kommentit (6)
niin mahdoton etten voi sitä edes kuvitella. En ikinä epäilisi miestäni pettämisestä, hän ei koskaan puhuisi mulle myöskään tuohon sävyyn uhkailevasti.
Siihenpä se johtaisi...luottamuspula ajaa pettämään...Vaikka kuinka olisi uskollinen kumppani.
Ja siitä mistä se johtuu. Itse ainakin olen ollut kovastikin mustasukkainen miehestäni. Kun oltiin aikamme seurusteltu kerroin eksästäni joka kävi vieraissa ja näitä käyntejä palajastui sitten vuosienkin takaa kun asuttiin eripaikkakunnalla.
Nykyinen mieheni tajusi heti miksi toisinaan olen mustis. Olen myös itse tehnyt asian kanssa paljon töitä ja en ainakaan omasta mielestäni ole enää läheskään niin mustis kuin alussa. Toiseksen olen oppinut ajattelemaan että näistä pettämisistä jää kiinni ennemmin tai myöhemmin jos sellaista on tapahtunut. Niitä on turha murehtia etukäteen.
Vaimo joskus riidellessä heittää tuollaisia epäilyksiä päin naamaa, koska tietää että se satuttaa. En silti ole koskaan pettänyt, enkä petä.
vaikka on uskollinen ihan varmasti. Ihan vaan tyrmistyksestä edes pettämisepäilystä. En ole ikinä semmoisia esittänyt eikä hän minulle, ja kyllä sitä aika lailla hämmästyisi jos sellaisesta alettaisiin epäillä.
Jos oltaisiin riidelty ja olisin inttänyt aikani. Mutta niin että tarkoittaisi, niin tuskin sanoisi.