Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mies jättää, kun näkee miten olen lihonut taas

Vierailija
29.12.2012 |

Ei olla nähty pariin viikkoon ja nyt tuntuu, että olen lihonut ainakin 3 kg pelkästään jouluaikana. Jo ennen sitä olin paksu. Ehkä olen hänen ajatuksissaan muuttunut ikävästä kauniimmaksi kuin olenkaan ja nyt kun hän vihdoin taas näkee minut, saattaa tulla toisiin ajatuksiin. Oksettavaa, lähdenkin tästä lenkille.

T: BMI 24

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein ymmärrän, et ole paksu vaan normaalipainoinen, tuon indeksin mukaan. Jos 3 kg:n painonmuutos puoleen tai toiseen on suhteessanne niin ratkaiseva asia, ei taida suhteesta pitemmällä tähtäimellä tulla mitään. Mä en ainakaan alkaisi tuollaisessa jatkamaan. Katson kumppanissani jotain muuta kuin niitä kiloja ja itsensä trimmausta.

Vierailija
2/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 21 kukkakeppimiehen rinnalla BMI 24 nainen on sotanorsu. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette viettäneet joulua yhdessä??

Vierailija
4/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 21 kukkakeppimiehen rinnalla BMI 24 nainen on sotanorsu. :(

Vahtivat omia ja vaimonsa syömisiä haukan lailla ja huomauttelevat ystäviensä painosta ja antavat laihdutusvinkkejä. Tyttöystävän valinta perustuu laihuuteen ja parhaat kaverit on niitä, joiden paino pysyy kurissa. Yksikin mies laittoi normaalipainoisen tyttöystävänsä laihdutuskuurille, ennen kuin suostui muuttamaan yhteen. No erohan siitä sitten myöhemmin tuli, tytön onneksi.

Monilla näistä miehistä on kurja lapsuus ja ongelmia äitisuhteessaan, taitavat oikeasti vihata naisia ja naisellisia muotoja.

Vierailija
5/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ylipainoinen. Asia ei muutu sillä, että tällä palstalla ylipainoa kutsutaan "naisellisiksi muodoiksi" ja lihavuudesta huomauttavia "naisten vihaajiksi".

Ja kyllä, vaatekoko 40 EI ole normaalikoko, 36 tai 38 normaalipainoisella naisella sen sijaan on.

Vierailija
6/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarpeeksi laihan naisen kääntää sängyssä vatsalleen, sitä voi kuvitella pikkupojaksi!

Vierailija
7/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varsin normikoko, jos pituutta on tarpeeksi. Itse painan 58kg ja 172cm ja housuissa vain otettava tuo koko, koska lahkeet eivät riitä muutoin. Farkuista sitten menee 27" 34". Terv.bmi 19,5

Vierailija
8/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ylipainoinen, vaan normaalipainoinen. Yli 25 BMI on vasta lievä ylipaino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme