Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kateissa, vauva huutaa, menee ihan just hermot :((

Vierailija
28.12.2012 |

Miehen pitäis olla auton kyydissä tulossa kotiin, mutta ei vaan näy vieläkään!! :( Vauva huutaa ja huutaa, ei suostu syömään mutta huutaa nälkäänsä. Tuntuu ettei maitoakaan enää tule. Itken täällä jo nyt. Auttakaa. Mies ei vastaa puhelimeen. Saatanan saatana!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta helpottaa :)

Vierailija
2/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta varmaan, mutta kyllä vauva kohta hiljenee!!

Laita vaunuihin, oletko vielä kokeillut? Entä kapalointia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt itse ensin. Mies tulee kun tulee. Koita nyt jotakin antaa vauvalle. Poistu nestistä ja RAUHOITU itse.

Vierailija
4/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sitä ikinä yleensä tarvita... Helvetti!!! Missä se mieskin on, soitin jo 3 kertaa muttei vastaa :(

Vierailija
5/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva aistii ahdistuksesi ja se on hänestä pelottavaa ja itkettää entistä enemmän. Lisäksi jos olet kovasti hermostunut, ei maitokaan heru. Mies tulee, kun tulee, et voi sille asialle nyt enempää. Rauhoitu itse ja rauhoita sitten vauva syliin ottamalla. Kokeilette sitten hetken päästä taas syömistä.

Vierailija
6/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile imettää keinutuolissa tai samalla kävellen jos mikään muu ei toimi. Vesi voi viedä pahimman nälänpiikin ja rauhoittaa vauvaa sen verran, että pystyy rinnalle. Jos nuo ei auta, lohduttaisin vielä vauvaa ja tarjoaisin vielä rintaa. Muista tarjota riittävän kauan.

Laita korvatulpat päähän niin pysyt itse rauhallisempana. Ja muista, että vaikka vauvan itku sekä vituttaa itseä että tuntuu kauhean pahalta vauvan itsensä puolesta, se ei siitä vaurioidu eikä vaikuta hänen onnellisuuteensa.

Sitten jos mikään noista ei toimi, lähtisin vaunuilla jos on huoltoasema lähellä, lähtisin jos miehestä ei kuulu mitään.

Vierailija
7/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla läheinen suhde äitiisi tai ystävään, joku jolle voisit soittaa?

Lapsesi rauhoittuu jos sinäkin rauhoitut. Muista, et ole yksin

Vierailija
8/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hytkyttelyä että rauhoittuu pahin huuto. Tarjoa rintaa jos sillä rauhoittuu.

Toivottavasti se mies tulee pian, mutta sinä pärjäät. Tsemppiä!

Been there...

Vierailija
9/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko lainata joltain naapurilta korviketta tai voisiko joku muu hakea kiskalta korviketta ?

Juo reippaasti vettä/teetä/mehua ym.

Laita vauva hetkeksi yksin toiseen huoneeseen. Rauhoitu ja kuuntele vaikka hetki musiikkia ja hae sitten vauva ja imetä. Oletko kokeillut erilaisia imetysasentoja ? Sylissä, makuulla, kävellessä?

Jaksuja. Keskity nyt itseesi ja vauvaan ja unohda mies hetkeksi.

Vierailija
10/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi vihdoin puhelimeen. Oli nyt tulossa kotiin. Ehdin jo pelätä vaikka mitä, kun tosiaan luulin että oli lähtenyt jo paljon aiemmin kotiin autolla! Vauva nukahti, tosin varmaankin nälkäisenä :S

Huh.

Vierailija
11/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin asiat saa hassuja mittasuhteita.

Tästä oppineena maitoa pakkaseen ja miehen kanssa sopimus että ilmoittaa, kun lähtee reissun päältä kotiin :)

Tsemppiä ja rauhallista yötä!

Vierailija
12/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti miten avutonta.

Vierailija
13/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit rauhoittua ja levätä, ennen kuin vauva herää syömään. Hyvää yötä!

Vierailija
14/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskin lähte kotia kohti, kun hirmulisko syöksee tulta.

Lähti sitten - ei ois halunnut.

Vierailija
15/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ystävällisesti poistua täältä! Vituttaa tuollaiset kommentit näihin harvoihin aiheellisiin asiallisiin aloituksiin. Kun ihminen, äiti, aidosti tarvitsee vertaistukea! (en ole AP, mutta vituttaa)

Vierailija
16/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi vihdoin puhelimeen. Oli nyt tulossa kotiin. Ehdin jo pelätä vaikka mitä, kun tosiaan luulin että oli lähtenyt jo paljon aiemmin kotiin autolla! Vauva nukahti, tosin varmaankin nälkäisenä :S

Huh.

Itse huolestuu miehestä ja sit vauva aistii hermostumisen. Maito ei heru. Vauva itkee. Itse hermostuu. Mies ei vastaa. On ihan paniikin partaalla.

Sit lopulta mies saapuu kotiin ja tilanne rauhoittuu :). Tai itseasiassa se vauva rauhoittuu kummasti jo ennen kuin se mies saapuu kotiin...

Vierailija
17/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan paikkaan.

Vierailija
18/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvi suihkuta kuin alussa.

Hyvä kun sait vauvan nukahtamaan, kyse oli varmasti enemmän siitä että vauva väsytti mutta ei osannut nukahtaa. Näin on mullakin olut, mies oli kotona ja kolmas täysimetetty vaan huusi rinnalla. Tarvitsi vaan unta, ei tissiä. Mä käytin sen kanssa aina liinaa, ja tasaista hypsyttelyä kunnes nukahti syliin, sitten sänkyyn. Joo, ei kantanut pitkälle ja mies veti unikoulua jossain vaiheessa. Mutta kaikki vauvat ei toimi napista, välillä pitää säätää :)

Iso hali, nauti vauvasta, mä niin haluaisin vielä sylitellä ja imetellä viidettä mutta järki puuttuu pelin. Rakasta ja rutista!

Vierailija
19/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ajautuu ihan hermoraunioksi... Jotenkin vaan kuvittelin heti että miehelle on sattunut ties mitä (on tulossa jostain ryyppyillasta nimittäin), vauva tulee huutamaan koko yön ja mun maito vaan mystisesti loppuu.

Jotenkin toi vauvan itku muuttuu sata kertaa stressaavammaksi, kun on yksin. Huh.

Ap

Vierailija
20/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ap:llä.

Oli huolissaan missä mies viipyy ja hermostui.

Vauvat itkee välillä ja kovaa. Mitä siitä.

Mut kaikki on hyvin nyt.

Ja miks jotkut käskee pois netistä??? Kai sitä saa täällä huolensa jakaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme