Mikä asia on saanut sinut tuntemaan itsesi vanhaksi viime aikoina?
Minut on saanut tuntemaan vanhaksi 90-luvun legendaarinen piimämainos
Kommentit (21)
Se kun kahvilassa myyjä teititteli ja samalla reissulla joku muksu ihmetteli äidilleen, että miten tolla _tädillä_ ei ole kenkiä. Inhoan täti-sanaa. Kas kun ei kurppamummeli.
-40v
Se, kun ihan kaikilla muilla näkyy olevan koko ajan kännykkä toisessa kädessä, ihan sama missä ollaan ja mitä tehdään niin se känny pysyy liimattuna siinä kädessä. En vaan voi tajuta, ettei sitä pysty hetkeksikään laittamaan taskuun tai laukkuun.
Tiktok. Siellä kaikki on 15-vuotiaita.
Se, kun liperit kaulassa , kaupassa vastaantullut pappi, näytti ihan poikaselta
t . N42
Vierailija kirjoitti:
t . N42
Minäkin olen 42 ja hämmennyn aina kun huomaa, että nykyään lääkärit, papit, poliisit ovat ihan lapsia.
Vanhempani viettivät muutama viikko sitten 70-vuotishääpäiväänsä.
Kaupassa on samanlaisia matalalantioisia bootcutfarkkuja, joita käytin nuorena ihan just 20 vuotta sitten...
Kun lapset tekee lapsia. Ei omat, mutta siskon reilut parikymppiset. Ei se ole kuin hetki, kun minä vaihdoin heille vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen 30-vuotispäivät.
Just tämä ja kun se esikoinen täyttää jo 36v.
No just toi tädittely, jotkut äidit tekee sitä oikein tahalteen nuoremmillekkin naisille oikein korostaen sitä tätiä. :DD Ihan naurettava nimitys muutenkin, ymmärrän jos vaikka 40 v kutsuu 70 vuotiasta tädiks, mutta se on todella hassun kuulosta jos esim 40 vuotias kutsuu 25 tai 30 vuotiasta tädiksi. :D Etenkin, jos nimi on tiedossa tms. Typerän kuuloista ja sitä tehdään usein tarkoituksella "alistamaan".
Ensimmäisen kerran mua tädisteltiin n. 18 vuotiaana kun olin kaupan myyjä niin jollekin lapselle, usein sanottiin kyllä "täti.. tai siis tyttö :D" mutta aika usein kanssa pelkkä täti.
Mulla ei kuitenkaan tuu vanha olo tädittelystä, vaikka en tykkääkkään että mua nimitellään tahalleen semmoseksi kun en edes ole kenenkään täti.
Teitittely on toinen mistä en pidä, naurettavaa kun 28 v arkisesti verkkareihin pukeutunutta teititellään. :D
Olen tulossa Suomeen käymään kahden viikon kuluttua ja olen ihan ymmällä, miten tuo lähiliikenne oikein sujuu. Miten maksetaan, miten lippu "leimataan", miten se kaikki oikein tehdään. Kaipaan paperisia lippuja, vanhaa aikaa ilman digitekniikkaa.
Festareilla nuorison etuilu. Pakko änkeä eteen vaikka ihmisiä on paljon. Kännipäissään heiluvat siellä eturivissä vaikka oikeasti eivät edes tunne esiintyjiä eikä heidän tuotantoaan.
Kaikessa pitäisi käyttää vain järjestelmiä ja sovelluksia. Pääasiassa vihaan niitä!
Vierailija kirjoitti:
Iskiaskipu.
Onko iskiaskipu siis vain vanhojen riesa?
Mieheni on 30 ja hänet on operoitu erittäin vaikeitten iskiaskipujen takia. Monta vuotta sai kärsiä näistä kipuperiodeista kunnes tilanne paheni siihen että lopulta polvillaan sängyn vieressä itki suoraa huutoa kivusta. Oikea jalka alkoi oireilla tunnottomuudella ja halvausoireilla.
En pidä kolmekymppistä vanhana.
Se, että fyysinen työ uuvuttaa. Meillä on mökillä pieni rakennusprojekti, ja olen kuuden tunnin työn jälkeen raatoväsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t . N42
Minäkin olen 42 ja hämmennyn aina kun huomaa, että nykyään lääkärit, papit, poliisit ovat ihan lapsia.
Pahenee, katsastusinsinööritkin ovat muuttumassa poikasiksi ja ne sentään ovat aina olleet ukkoja.
43 v
Selaan nytkin tätä puhelinta oikean käden keskisormella. Noloa.
Oman lapsen 30-vuotispäivät.