Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko pettää?

Vierailija
28.12.2012 |

Miehelläni oli salasuhde työkaverinsa kanssa muutama vuosi sitten, josta olemme pariterapian avulla yrittäneet päästä eteenpäin ja jatkaa avioliittoamme.

Menin kuitenkin tapahtuneesta rikki. Ennen aina niin uskollinen ja miehestään hyvää uskova vaimo eli minä olen nyt rakastunut työkaveriini, koska tosiasiassa eihän mieheni minua oikeasti rakastanut koska lähti toisen mukaan hetkeksi.

Saanko nyt sitten vuorostani aloittaa suhteen nuoren ja komean työkaverini kanssa? Olen miehelleni kertonut että työpaikallani on kiinnostava mies, joten en siis täysin ole valehdellut miehelleni.

Tarvitsen tätä kokeakseni itseni taas naiseksi, mieheni kanssa en siihen enää pysty.

Yhdessä ollaan jotta lasten perhe ei hajoaisi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan olet hautonut kostoa ja vain odottanut tilanteen tapahtuvan... sairasta. Miten voit olettaa, että miehesi antaa anteeksi, ethkä sinäkään niin ole tehnyt, vain valehdellut tehneesi niin.

Vaan olen tehnyt tosissani töitä anteeksi antamisen eteen. Mies nyt kuitenkin on kieltäytynyt terapeuttimme tapaamisesta, ja itse en ollut vielä valmis kaiken tapahtuneen jälkeen. Mieheni taas kokee, että miksi tästä vielä jauhetaan.

Vierailija
22/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään vielä puoli vuotta sitten miettinyt pettämistä.mutta..

itse olen nyt siinä tilanteessa,missä mies ilmoitti ettei rakasta. en saa minkään näköistä hellyyttä tai kosketusta! olen itkenyt,rukoillut,sovitellut,uhannut ja vaikka mitä! ei mitään tulosta. mieheni ei rakasta,eikä halua minua millään tasolla! näin menty jo lähemmäs neljä kuukautta. erota ei kuulemma aijo.

voiko minua kukaan moittia siitä,jos jossain vaiheessa tuska käy liian suureksi ja haen lempeä muualta??

olen vasta 34 vuotia,ja selibaatissako tässä pitäisi elää,koska oma aviomies ei halua minua eikä rakasta minua!!

ja minä hullu rakastan häntä vieläkin... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro tarkemmin miehellesi sun tilanteesta, oikeasti, kerro jopa, että on melko lähellä, että saattaisit tehdä jotain sen työkaverin kanssa... Ettekö puhu puolisoidenne kanssa enää ollenkaan? Jos mies viittaa kintaalla sittenkin, niin mene ja nai sen toisen kanssa, mutta vasta, kun olet ehdottoman varma, voiko miehesi tehdä enemmän suhteenne puoleen, vasta sitten.

ja olen sen jo moneen kertaan ajatuksissani kertonutkin ja ääneenkin hieman kierrellen. En vaan koe että oloemme tasoissa ennen kuin olen tehnyt miehelleni saman teon, vaikka petettynä tiedänkin, kuinka kauheaa se on. Ehkä en siis enää rakasta miestäni koska haluan tietoisesti satuttaa häntä.

Vierailija
24/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään vielä puoli vuotta sitten miettinyt pettämistä.mutta.. itse olen nyt siinä tilanteessa,missä mies ilmoitti ettei rakasta. en saa minkään näköistä hellyyttä tai kosketusta! olen itkenyt,rukoillut,sovitellut,uhannut ja vaikka mitä! ei mitään tulosta. mieheni ei rakasta,eikä halua minua millään tasolla! näin menty jo lähemmäs neljä kuukautta. erota ei kuulemma aijo. voiko minua kukaan moittia siitä,jos jossain vaiheessa tuska käy liian suureksi ja haen lempeä muualta?? olen vasta 34 vuotia,ja selibaatissako tässä pitäisi elää,koska oma aviomies ei halua minua eikä rakasta minua!! ja minä hullu rakastan häntä vieläkin... :(

Petetyksi tuleminen oli kaikkein kauheinta, mitä olen ikinä kokenut. Siksi olen nyt tässä koston kierteessä. Eroa ettet joudu samaan kierteeseen.

ap

Vierailija
25/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään vielä puoli vuotta sitten miettinyt pettämistä.mutta.. itse olen nyt siinä tilanteessa,missä mies ilmoitti ettei rakasta. en saa minkään näköistä hellyyttä tai kosketusta! olen itkenyt,rukoillut,sovitellut,uhannut ja vaikka mitä! ei mitään tulosta. mieheni ei rakasta,eikä halua minua millään tasolla! näin menty jo lähemmäs neljä kuukautta. erota ei kuulemma aijo. voiko minua kukaan moittia siitä,jos jossain vaiheessa tuska käy liian suureksi ja haen lempeä muualta?? olen vasta 34 vuotia,ja selibaatissako tässä pitäisi elää,koska oma aviomies ei halua minua eikä rakasta minua!! ja minä hullu rakastan häntä vieläkin... :(

Petetyksi tuleminen oli kaikkein kauheinta, mitä olen ikinä kokenut. Siksi olen nyt tässä koston kierteessä. Eroa ettet joudu samaan kierteeseen.

ap

oon jo kerran eronnut,enkä soisi sitä lasten enää kokevan. lainakin pitää yhdessä. enemmän ehkä enemmän kai uhoon,rakastan häntä kuitenkin.

mutta miksi,voi miksi toisella on kieltää kaikki hellyys ja rakkaus multa?!

no joo,sori että tulin sotkemaan ap sun ketjusi!

toivon kaikkea hyvää sulle! voi kun ihmiset olisivat kiltempiä toisilleen!

Vierailija
26/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro tarkemmin miehellesi sun tilanteesta, oikeasti, kerro jopa, että on melko lähellä, että saattaisit tehdä jotain sen työkaverin kanssa... Ettekö puhu puolisoidenne kanssa enää ollenkaan? Jos mies viittaa kintaalla sittenkin, niin mene ja nai sen toisen kanssa, mutta vasta, kun olet ehdottoman varma, voiko miehesi tehdä enemmän suhteenne puoleen, vasta sitten.

ja olen sen jo moneen kertaan ajatuksissani kertonutkin ja ääneenkin hieman kierrellen. En vaan koe että oloemme tasoissa ennen kuin olen tehnyt miehelleni saman teon, vaikka petettynä tiedänkin, kuinka kauheaa se on. Ehkä en siis enää rakasta miestäni koska haluan tietoisesti satuttaa häntä.

eli äläpäsorru samaan, jos mies ei tajua, ota ero, jota suosittelen tuolle toisellekin, vaikka se tekee kipeää, niin se pettäminen ei teitä kumpaakaan pelasta, hetken helpottaa, mutta sitten pahenee!

tsemppaan teitä

Vierailija
27/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli äläpäsorru samaan, jos mies ei tajua, ota ero, jota suosittelen tuolle toisellekin, vaikka se tekee kipeää, niin se pettäminen ei teitä kumpaakaan pelasta, hetken helpottaa, mutta sitten pahenee! tsemppaan teitä

En haluaisikaan sortua pettämiseen, koska olen ollut itsestäni ylpeä koska voin katsoa itseäni peilistä omatunto puhtaana.

Mutta olen vaan nyt niin heikko ja raunioina kaiken jälkeen ja mieskin kuvittelee, että avioliittomme on kunnossa ja elämä jatkuu kuten ennenkin. Mutta mun mielestä oikeus ei ole tapahtunut.

Vierailija
28/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, kun sanot että tarvitset sitä kokeaksesi itsesi taas naiseksi.

Itsellä meni parisuhteessa huonosti. Ihastuin erään miehen käytökseen minua kohtaan (huom. en mieheen vaan siihen miten kohteli minua). Tiesi että olen suhteessa.

Kerran hän yritti suudella minua, mutta vetäydyin taaksepäin. Halusin olla uskollinen puolisolleni. Monta viikkoa meni eteenpäin, enkä saanut tilannetta mielestäni. Kerran menin tämän toisen miehen luo, ja pyysin häntä suutelemaan minua. Sen jälkeen tuntui että heräsin taas eloon. Suudelma ei johtanut mihinkään.

En kertonut omalle miehelleni, koska en tilannetta katunut. Ehkä olisi pitänyt. Mutta sen jälkeen pystyin keskittymään omaan suhteeseen eritavalla ja nyt meillä menee hyvin.

En tietenkään kannusta ketään pettämään, mutta suosittelen kuuntelemaan sydäntäsi.

Vierailija
29/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petät, ei miehellä ole mitään velvollisuutta antaa anteeksi, niin kuin ei sinullakaan hänen tekemisiään. Ja jos pettäisit ja olisit sitten sitä mieltä, että puntit on tasan, niin ymmärräthän, että jos mies antaisi anteeksi olisi sinunkin annettava. Jos puntit olisivat kerran tasan, ei sinulla olisi mitään oikeutta enää olla katkera tai loukkaantunut.

Vierailija
30/30 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petät, ei miehellä ole mitään velvollisuutta antaa anteeksi, niin kuin ei sinullakaan hänen tekemisiään. Ja jos pettäisit ja olisit sitten sitä mieltä, että puntit on tasan, niin ymmärräthän, että jos mies antaisi anteeksi olisi sinunkin annettava. Jos puntit olisivat kerran tasan, ei sinulla olisi mitään oikeutta enää olla katkera tai loukkaantunut.

Tie oikeaan anteeksiantoon, kun olisi itse tehnyt samoin eikä kokisi enää olevansa parempi. Anna mennä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan