16-vuotiaana seurustelun aloittaneet. Kauanko ensimmäinen suhde kesti?
T. 16-vuotiaan seurustelevan teinin äiti.
Itse olen seurustellut vain mieheni kanssa ja seurustelu alkoi vasta 25-vuotiaana.
Kommentit (245)
5v, sitten löysin 21vuotiaana nykyisen mieheni, jonka kanssa perhe ja yhdessä jo 15v
Aloitimme seurustelun 9-luokan keväällä, itse olin 15v ja 10kk tuolloin. Nyt olemme naimisissa ja työelämässä jo molemmat. Ensimmäistä lasta suunnitellaan. Ensi keväänä tulee kymmenen vuotta yhteistä taivalta täyteen :)
Ensimmäinen ja viimeinen seurustelukumppanini on nykyisin mieheni. Aloitin 16-vuotiaana, mies tuolloin 20v.
Nyt minä 32v ja mies 36v. Hyvin pyyhkii.
Kesti 9 kk , itse lopetin suhteen jonka jälkeen poikakaveri ajoi auton kännissä metsään , tahallaan.
Olin itse 16v kun aloitin seurustelemaan 26v miehen kanssa.
Nyt olen 44v ja edelleen ollaan yhdessä. Opiskelut takana, lapset tehty, talo rakennettu jne.
Emme ole naimisissa, koska aikanaan koko lähipiiri oli niin nyreänä seurustelustamme, ettei kukaan olisi tullut häihimme. :(
Toivon, että saamme olla yhdessä vielä kauan, ja vanheta yhdessä.
Huolimatta siitä, että tämä suhteemme on muiden silmissä vain "hetken huumaa." ;D
Se kesti noin puolivuotta. kannattaa sanoa tytölle, että sänkyyn ei ole pakko suostua ja seurustelee pojan kanssa vain jos oikeasti rakastaa. mä itse en eakasranut ja seukkasin pojan kanssa osittain kaveriporukkaa miellyttääkseni. neitsyydenmenetyskun harmitti sen puolen vuoden jälkeen. varsinkin kun poika jätti mut toisen tytön takia.
Olin 14 ja mies 17 kun aloimme seurustella.
Ensikuussa tulee 10 vuotta täyteen.
Naimisissa olemme, yksi lapsi siunaantunut ja oma talo löytyy jo. Molemmilla vakituiset työpaikat ja kohtuulliset tulot. Elämä on mukavaa ja vieläkin onnellisia olemme.:)
2 vuotta kesti, ja yhä ollaan hyviä ystäviä, vaikka teininä eroaminen tuntuikin raastavalta. Nyt olen 24 :)
Hämmästyttävän moni - tai oikeastaan järkyttävän moni teistä on edelleen vuosien, jopa vuosikymmenten päästä yhdessä kuustoistakesäisenä tavatun seurustelukumppanin kanssa! Vai vastaako tähän ketjuun lähinnä ne, jotka haluavat tällä todistella jotain, ehkä itselleenkin. Muutama on myöntänyt, ettei siihen ensimmäiseen olisi kannattanut haksahtaa. Omassa ystäväpiirissäni ei ole ainuttakaan, jonka sen ikäisenä aloitettu suhde olisi kestänyt perheen perustamiseen saakka, vaikka silloin oltaisiin oltu miten tosissaan, menty teinikihloihin tai jopa hetkellisesti muutettu yhteen.
Itsekin aloin seurustella vakavasti 16-vuotiaana, poika oli 19 v. Olimme neljä vuotta yhdessä, joista kaksi viimeistä olivat ehdottomasti liikaa.
Minäkin hämmästelin kuinka monella suhde kesti pitkään (tai kestää edelleen), mutta onhan noita omassakin kaveripiirissä jotka vielä kolmikymppisinä ovat yhdessä sen teiniajan poikaystävänsä kanssa. Ei sitä vaan tule ajateltua.
Minun ensimmäinen suhteeni 16-vuotiaana kesti puolisen vuotta. Se oli kuitenkin ihan hyvä suhde ja jätti vain hyviä muistoja ja kokemuksia. Kunnollinen poika, en kadu tippaakaan.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 11:37"]
Hämmästyttävän moni - tai oikeastaan järkyttävän moni teistä on edelleen vuosien, jopa vuosikymmenten päästä yhdessä kuustoistakesäisenä tavatun seurustelukumppanin kanssa! Vai vastaako tähän ketjuun lähinnä ne, jotka haluavat tällä todistella jotain, ehkä itselleenkin. Muutama on myöntänyt, ettei siihen ensimmäiseen olisi kannattanut haksahtaa. Omassa ystäväpiirissäni ei ole ainuttakaan, jonka sen ikäisenä aloitettu suhde olisi kestänyt perheen perustamiseen saakka, vaikka silloin oltaisiin oltu miten tosissaan, menty teinikihloihin tai jopa hetkellisesti muutettu yhteen.
Itsekin aloin seurustella vakavasti 16-vuotiaana, poika oli 19 v. Olimme neljä vuotta yhdessä, joista kaksi viimeistä olivat ehdottomasti liikaa.
[/quote]
Kelle tässä pitäisi omaa onnellisuuttaan todistella? Tässähän kysyttiin kuinka kauan suhde kestänyt ja siihen on vastattu.. Emmekö me saisi vastata?
3 vuotta. Erottiin, olin 1/2 v yksin ja sitten löysin aviopuolisoni.
Aika vähän näitä miehiä on elämässä olllut.
Olemme nyt 25-vuotiaita, ja olemme naimisissa. Seurustelun aloitimme 17-vuotiaina. Vanhempani eivät tykänneet yhtään kun aloitimme seurustelun, mutta niin vaan siitä skeittaavasta, villistä nuorukaisesta onkin tullut diplomi-insinööri ja todella kelpo mies :) Olemme todella onnellisia ja vanhempanikin ovat iloisia puolestamme.
31 vuotta on oltu tähän mennessä naimisissa ja toivottavasti saman verran on vielä edessäkin. Säälittää ihmiset, jotka eroavat helpolla. He eivät saa koskaan tietää millainen on rakkaus joka on kasvanut ja karaistunut vuosikymmenien ajan. Siihen verrattuna ensimmäiset vuodet (ainakin tuonne 15 vuoden tienoille) ovat pelkkää pinnallista höttöä.