16-vuotiaana seurustelun aloittaneet. Kauanko ensimmäinen suhde kesti?
T. 16-vuotiaan seurustelevan teinin äiti.
Itse olen seurustellut vain mieheni kanssa ja seurustelu alkoi vasta 25-vuotiaana.
Kommentit (245)
Tavattiin kun oltiin molemmat 16v. Kihloihin mentiin ehkä 22-vuotiaina ja naimisiin kun oltiin 25v. Ensimmäinen lapsi syntyi kun olin 27v, toinen 29v. Nyt lähestyy 33v ikä ja edelleen ollaan onnellisesti yhdessä :)
Kymmenen vuotta on jo kestänyt ja naimisissa ollaan..
Olin 16 ja mieheni 18 kun aloitimme seurustelun. 8 vuotta takana yhteiseloa ja eteenpäin tässä porskutetaan :)
8 vuotta kesti. Sitten alkoi menetetyn nuoruuden eläminen sinkkuäitinä.
Muutaman kuukauden. Poikakaverini oli pari vuotta vanhempi, ja ollut jo pidempään ihastunut. Seurustelu loppui kuitenkin pojan aloitteesta, ja vähän myöhemmin hän palasi yhteen edellisen tyttöystävänsä kanssa. Olin pitkään ihan murtunut. Nykyään koko juttu vähän naurattaa ja olen tuon miehen kanssa ihan hyvä kaveri.
Ensimmäinen oikea suhde alkoi 16 vuotiaana, menimme 17 vuotiaana kihloihin,19 vuotiaana naimisiin ja nyt odotamme esikoista.. ikää tällä hetkellä 23 ja miehelläni 26 :)
Aloitin 14-vuotiaana seurustelun, kestänyt nyt kohta 4 vuotta, nyt jo tuntuu että olen menettänyt nuoruuteni.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2012 klo 21:22"]
Oli ihanaa, mutta olen onnellinen etten siihen ensimmäiseen jämähtänyt vaan katselin vähän ympärilleni vielä sitten "isompana" kuitenkin.
[/quote]
Komppaan tätä,ihan samat fiilikset. Elämäni voisi olla nyt hyvin erilaista jos olisin jämähtänyt siihen ekaan oikeaan pitkäaikaiseen poikaystävään. Olisi jäänyt kokematta moni mukava asia (esim.reilaaminen ja vaihtari vuosi yo:lla)
4v kesti.
Älä puutu lapsesi asioihin.
Hehee, taitavat nämä pitkän linjan seukkaajat antaa sellaisia vastauksia, mitä ap ei ainakaan olisi halunnut kuulla... :D :D
Ketju on tosin aloitettu jo viime joulun tietämiin, ettei ap taida olla linjoilla tai sitten ei järkytykseltään enää lue tätä ;)
10,5 vuotta kesti, naimisiinki mentiin. Erosta on nyt viisi vuotta.
2 vuotta kesti, lopussa tunteita oli jäljellä enää pojan puolelta. Vaihdoin lennossa muutaman vuoden vanhempaan, jonka löysin festareilta. Poikapolo itki perääni kauan.
Kestänyt nyt 10 vuotta ja toivottavasti vuosikymmeniä eteenpäin. Itse olin 16, mies 21. Nuorempi laps alta puolivuotias, sisarus alta 3v. :) En vaihtaisi päivääkään.
Täytin just 17. Neljä vuotta oltu yhdessä, ja hetki sitten menty naimisiin. En sano että kaikilla teineillä käy näin onnekkaasti, mutta meillä oli nuoruuden kapinavaihe jo takana, mikä auttoi asiaa. Mies pari vuotta vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2012 klo 21:22"]
Oli ihanaa, mutta olen onnellinen etten siihen ensimmäiseen jämähtänyt vaan katselin vähän ympärilleni vielä sitten "isompana" kuitenkin.
[/quote]
Komppaan tätä,ihan samat fiilikset. Elämäni voisi olla nyt hyvin erilaista jos olisin jämähtänyt siihen ekaan oikeaan pitkäaikaiseen poikaystävään. Olisi jäänyt kokematta moni mukava asia (esim.reilaaminen ja vaihtari vuosi yo:lla)
[/quote]
Vaikka oon seurustellut sen 10 vuotta mieheni kanssa, jonka kanssa aloin olemaan 16 vuotiaana, koen silti, että olen saanut elää hyvää elämään. Olen ollut nuoriso-vaihdossa ulkomailla jne. Mielestäni parisuhde ei estä toteuttamasta myös itseään, varsinkin jos tuntee sen oikean puolison löytäneen. Mä en ois jäänyt suhteeseen, jossa en voisi elää niinkuin haluaisin ja joutuisin kokeen nuoruuteni menetetyksi.
Mun kaveri on ollut miehensä kanssa yhdessä 16v saakka, nyt naimisissa 8.vuotta, kaksi lasta ja ikää mittarissa 35 <3<3
Aloin seurustella nykyisen poikaystäväni kanssa kun olin 16, tässä ollaan oltu 2 vuotta ja toivottavasti niitä vuosia tulee vielä paljon lisää. :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:18"]
Se hauva älähtää, johon kalikka..... ;)
En tuomitse ketään, varmasti joukossa on paljon onnellisia pariskuntia, totta kai on! Toisaalta on myös koko joukko niitä, jotka ovat jämähtäneet siihen nuoruudensuhteeseen kuka mistäkin syystä ja vain esittävät ulospäin onnellista perheidylliä salaa kuitenkin haaveillen ihan jostain muusta.
56, pitäkää ne häät nyt - go for it, girl! :)
Nro 60
[/quote]
Heh, taitaa olla jo meidän yhteinen vitsi: "Ei me voida mennä naimisiin kun tämä meidän suhde on vaan ohimenevää ja hetken huumaa", kuten meille alussa joka puolelta toitotettiin. ;D
nro 56