Ikäneito-hevarit on kyllä säälittävyyden huippu! :D Junteinta mitä tiedän.
Kommentit (77)
Peruspirjot saavat olla peruspirjoja koko ikänsä, mutta hevarin pitäisi muuttua iän myötä peruspirjoksi?
yli-ikäinen hevarimuija-look on junttia faktisesti. Taputelkaa vain toisianne selkään täällä, yli-ikäiset hevarit, ei teiltä sitä roolia kukaan halua viedä pois, saattehan te siitä paljon lohtua elämäänne. Mutta ette edes itse voi väittää etteikö se olisi aidosti junttia. Olkaa ylpeitä junttiudestanne mutta älkään nyt taivaan tähden ruvetko väittämään siitä mitään päinvastaista.
Mikä on juntti? Omasta mielestäni junteimpia ovat juuri kaltaisesi ihmisiä vaihtelevin perustein ikävästi arvostelevat ihmiset, jotka eivät näe omaa napaansa kauemmas. Palstan juntti- ja WT-jankkaajat ovat mielestäni henkisesti hirveän köyhää porukkaa.
olen tehty kohta 20 vuoteen. Ei taida olla nykyteinien mielimusaa, eli jos joku 50+ pukeutuu kuin hevari, ei tosiaan mitään teinejä matki. Katso vaikka niitä teinejä, ei siellä heviä näy, vaikka miten etsit.
On kyllä tehty, hyvääkin ja nimenomaan Suomessa.
joskus 30- luvulla oli järkyttävyyden huippu se, että naiset käyttivät housuja ja alkoivat leikkauttaa hiuksensa lyhyeksi. Sitten seruraavaksi se kauhistus oli rock-musiikki, 50- luvun rock´n roll. 60-luvulla hippihommat.
Nyt ei kukaan enää kauhistele naisia joilla on housut ja lyhyet hiukset. Eikä hippimusiikkiakaan.
Puhumattakaan jostakin Elviksen lanteen pyörityksistä.
Kun säkin kehityt vähäsen ,älyllisesti , ymmärrät ehkä että näin se vaan menee.
Tulevaisuudessa on ihan normaalia olla 60 v hevimummo. Jopa toivottavaa. Silloin kauhistellaan ihan jotain muita trendejä.
kun jäädään pukeutumisen kanssa kakara-asteelle.
Onko sinulla tosiaan pokkaa arvostella ihmisiä pelkästään pukeutumisen perusteella, ja tehdä päätelmiä pukeutumistyylien perusteella jopa ihmisen älykkyydestä ja sosioekonomisesta asemasta?
Jos on, niin onko sinun mielestäsi esimerkiksi Sofi Oksasen ÄO jotenkin alempi kuin muiden?
Hänhän on aikuinen, mutta pukeutuu goottityyliin.
Haluaisin perusteluita, jos olet tätä mieltä.sen verran että olen yhden illan viettänyt samassa seurassa. erittäin sosiaalisesti jähmeä, estoinen ja hiljainen hissukka. Maski on varmasti tapa laittaa jotain suojaavaa raja-aitaa maailman ja itsen väliin. Ei kauhean lämmin tyyppi.
Kuuluneen goottityyliin muutenkin toi kolkkous, samoin se, että kuitenkin samalla fantisoidaan siitä, että ollaan vähän mystisen eroottisia ja lumovoimalla vietteleviä noitanaisia.:D
Sä olisit saanut mustakin saman fiiliksen yhden illan aikana. Mä en nimittäin tuntemattomille juurikaan juttele. Enkä ole edes gootahtava noita.
Ihan perusmarimekkomamma. Mä en viitti nähdä vaivaa, jonkun yhden illan tutun takia.
tarkoittaako musiikkimakua, pukeutumis- tai käytöstyyliä, mutta ihan henkilökohtaisesti paras konsertti ikinä oli Rammstein viime kerralla Suomessa. Ikää mulla on 47 ja pidän kyllä kovasti muunkinlaisesta musiikista klassisesta jazziin ja lastenlauluista virsiin. Joten ihan mielenkiinnolla olisi kysynyt ap:ltä, että mikä se säälittävyyden huippu itse asiassa on?
Ja nyt on ihan pakko kysyä mitä muita konsertteja olet kuullut viime vuosien aikana?
Tai ehkä;
Olisikohan senkin kanssa kyseessä joku kehitysvamma
kun jäädään sille asteelle,
että pitää yleensäkään määritellä ihmisiä pukeutumisen perusteella?
Entäpä jos on löytänyt kyseisen tyylin vaikkapa 25-vuotiaana?
Annas kun arvaan, kaipailee menetettyä nuoruutta?
et miltä sit pitää näyttää kun kuuntelee raskasta musiikkia?
Pitääkö pukeutua beessiiin, instrusta ostettuihin kenkiin, huiviin ja käteen longchamp kassi.
Antakaa ny kaikkien pukeutuu miten haluaa!!
Ja jos ei kestä kattoo kaupungeil käveleviä hevariteinei ainahan voi kääntää kuulansa jonnekin muuhun suuntaan!!
God..
[quote author="Vierailija" time="27.12.2012 klo 20:28"]
Onko ikämies-hevarit susta sitten ok? Jos, niin miksi?
En ole hevari, mutta mulle ei aiheuta toisten pukeutuminen erityisempiä stressejä. Kunhan on vaatteet päällä, se riittää.
Mä arvostelen ihmiset luonteen, en vaatetuksen mukaan.
Ihan yhtä säälittäviä ne bändipaidoissaan ja kuluneissa huppareissaan kaljaa kittaavat keski-ikäset miehet on.
Ja toistan vielä: MITEN ihmisen minuus voi olla vaatteista riippuvainen?
En pukeudu Marimekkoon itsekään, pukeudun tilanteen ja huvituksen mukaan. Mutta esim. juhlavaatteet päällä olen ihan saman ihminen kuin työvaatteissakin. Miksi hevarit ym. teinipukeutujat asettaa niin paljon painoa asulleen?
ap
Varmaan sinäkin käytät sellaisia vaatteita kuin käytät, SIKSI että viihdyt niissä? Onneki en olekaan omasta pukeutumisesta tillivelvollinen sinulle enkä kenellekään muullekaan, joka jaksaa tehdä noin suurin numeron jostain VAATTEISTA.
Olen siis naurettava kun nyt vaan satun pitämään sellaisista vaatteista enkä välitä toisten mielipiteistä?
Tervetuloa nykyaikaan mummot. Eipä teidänkään vaatteet varmaan ole mistään kotoisin.
Ap:lle. Tiiätkö mikä on aika säälittävää? Arvostella muita ulkonäön perusteella ja haukkua niitä netissä, kun ei suoraan face to face uskalleta tulla sanomaan. : )
Ja mikä hemmetin muotipoliisi luulet olevasi? Että sinä pukeudut oikein ja kun muut eivät pukeudu samalla tavalla kuin sinä tai pidä samoista asioista, sinä saat haukkua heidät maanrakoon? Luuletko että vain sinun mielipiteesi pätee tässä maailmassa?
No, minun täytyy sitten mennä hankkimaan joku kiva kukkamekko että SINÄ olet tyytyväinen.
Mun mielestä säälittävää - tai oikeastaan ennemmin surullista - on ennemmin se, jos nelikymppinen täti tulee tukevassa humalassa kertomaan, että on oikeasti samantyylinen kanssani ja haluaisi pukeutua samoin kuin mä, mutta ei ole rohkeutta. Kyllä siinä iässä pitäisi tietää, et oman kroppansa saa sulloa millaiseen vaatteeseen vain haluaa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2012 klo 20:20"]poikkeuksena tietysti rokkitähdet. Mutta nää oman elämänsä "rokkitähdet" on säälittäviä
[/quote] tämä on niin totta! Aikuistuis joskus
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 10:52"]Mun mielestä säälittävää - tai oikeastaan ennemmin surullista - on ennemmin se, jos nelikymppinen täti tulee tukevassa humalassa kertomaan, että on oikeasti samantyylinen kanssani ja haluaisi pukeutua samoin kuin mä, mutta ei ole rohkeutta. Kyllä siinä iässä pitäisi tietää, et oman kroppansa saa sulloa millaiseen vaatteeseen vain haluaa.
[/quote] niin ja suurin osa ihmisistä kumminkin nauraa sulle selän takana. teinilookki ei vaan toimi aikuisella, sori
Minusta toisten pukeutumisen arvostelu on erittäin junttia. Useimmiten nämä pukeutumiskriitikot pukeutuvat itse vieläpä niin tavanomaisiin vaatteisiin, että kritiikki näyttää kohdistuvan enemmän siihen, että vaatteet ylipäänsä ovat erilaiset, eikä siihen, millä tavalla ne ovat erilaiset.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 10:52"]Mun mielestä säälittävää - tai oikeastaan ennemmin surullista - on ennemmin se, jos nelikymppinen täti tulee tukevassa humalassa kertomaan, että on oikeasti samantyylinen kanssani ja haluaisi pukeutua samoin kuin mä, mutta ei ole rohkeutta. Kyllä siinä iässä pitäisi tietää, et oman kroppansa saa sulloa millaiseen vaatteeseen vain haluaa. [/quote] niin ja suurin osa ihmisistä kumminkin nauraa sulle selän takana. teinilookki ei vaan toimi aikuisella, sori
[/quote]
None taken. En näytä millään lailla hevarilta, vaan tyylini on muulla tavalla hieman valtavirrasta eroava. Pointtini olikin, että on surullista, jos välittää pelkästään itseään koskevassa asiassa niin paljon toisten mielipiteistä, että rajoittaa itseään ahdistuksen partaalle. :) Ei mua haittaa se, että ihmiset nauravat selän takana, mutta itse hyvin harvoin ajattelen negatiivisesti muiden tyylistä ja ulkonäöstä.
mutta pukeutuvat ihan 'normaalisti' eika tukkakaan ole musta. Ovatko hekin tyhmia ja alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvia? Vai onko tallainen 'kaappiheviys' ehka aloittajalle hyvaksyttavampaa?