Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäneito-hevarit on kyllä säälittävyyden huippu! :D Junteinta mitä tiedän.

Vierailija
27.12.2012 |

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties hieman ahdasmielinen?

Vierailija
2/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksena tietysti rokkitähdet. Mutta nää oman elämänsä "rokkitähdet" on säälittäviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naurettavan näköisiä teinilookissaan.

Vierailija
4/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisimpäni ei riipu vaatteista, joita käytän. Olisko nää hevarimummot sitten eri ihmisiä erilaisissa vaatteissa? :D Uskallan olla ihan oma itseni, mun ei vaan tarvi korostaa itseäni erottautumalla jonkun vaatelahkon jäseneksi.

Vierailija
5/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksena tietysti rokkitähdet. Mutta nää oman elämänsä "rokkitähdet" on säälittäviä

Vierailija
6/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täälläkin palstalla tuntuu olevan niin ahdasmielisiä mammoja, joita pelottaa pukeutua muuhun kuin marimekkoon, ettei vaan joku katso kieroon! Farkkujakaan ei voi käyttää, jollei oli mallimitoissa.

Eikä siinä ole mitään teinilookkia, jotkut on voinut alkaa pukeutua jo myöhemmällä iällä vasta niin kuin uskaltaa, harva meinaan teininä uskaltaa erottua massasta. Silloinkaan siis, kun ei nykyäänkään...

Muistan kyllä omat kouluajat, kun kaikkien piti olla pukeutuneita samaan, muuten kiusattiin...

Vierailija
7/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikämies-hevarit susta sitten ok? Jos, niin miksi?

En ole hevari, mutta mulle ei aiheuta toisten pukeutuminen erityisempiä stressejä. Kunhan on vaatteet päällä, se riittää.

Mä arvostelen ihmiset luonteen, en vaatetuksen mukaan.

Vierailija
8/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäneitohan siis tarkoittaa vanhenevaa naista, joka ei ole koskaan päässyt neitsyydestään. Mä en ainakaan päältä näe, kuka keski-ikäinen rock-ihminen on impiumpilampi ja kuka ei.

Vierailija
9/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylistäni en nimittäin luovu =)

Vierailija
10/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikämies-hevarit susta sitten ok? Jos, niin miksi?

En ole hevari, mutta mulle ei aiheuta toisten pukeutuminen erityisempiä stressejä. Kunhan on vaatteet päällä, se riittää.

Mä arvostelen ihmiset luonteen, en vaatetuksen mukaan.

Ihan yhtä säälittäviä ne bändipaidoissaan ja kuluneissa huppareissaan kaljaa kittaavat keski-ikäset miehet on.

Ja toistan vielä: MITEN ihmisen minuus voi olla vaatteista riippuvainen?

En pukeudu Marimekkoon itsekään, pukeudun tilanteen ja huvituksen mukaan. Mutta esim. juhlavaatteet päällä olen ihan saman ihminen kuin työvaatteissakin. Miksi hevarit ym. teinipukeutujat asettaa niin paljon painoa asulleen?

ap

Vierailija
11/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan vaatteet ovat itseilmaisun yksi tapa.

Vierailija
12/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN aikuisen ihmisen minuus voi olla vaatteista kiinni?!

Satun vain viihtymään hevi/gootti/rokkivaatteissa. En halua päälleni mitään mammavaatteita (joissa en viihdy) vain siksi, että teet muut saatte tyylistäni näppyjä.

Vierailija
13/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä sanon, että nää kaljamahaiset kaljuuntuvat pitkätukkahevari miehet ovat nolompia. Keskeltä kalju ja pitkät siimat sivuilla...

Onneksi kaikki ei perusta elämäänsä pikkusieluisten ihmisten standardien mukaan.

Vierailija
14/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN aikuisen ihmisen minuus voi olla vaatteista kiinni?!

Satun vain viihtymään hevi/gootti/rokkivaatteissa. En halua päälleni mitään mammavaatteita (joissa en viihdy) vain siksi, että teet muut saatte tyylistäni näppyjä.

Aika kapeasti näet maailman, jos nuo on sun elämässä ainoat vaihtoehdot. Ja tuo viimeinen lauseesi on vaatteiden lisäksi toinen todiste teini-mentaliteetista. Etkö saanut uhmata tarpeeksi murrosiässä?

Vierailija
15/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naurettavan näköisiä teinilookissaan.

Sä et näköjään tiedä teinilookeista mitään.

Nykyään ei enää ole mikään teinilook olla hevari. Teinilookeja ovat emot, pissikset eli lissut, hipsterit, scenet, skeittarit, streittarit, hopparit, gootit...

Vierailija
16/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hevarit ym. teinipukeutujat asettaa niin paljon painoa asulleen?

ap

vanhat hevarit ja muut musiikkipukeutujat tulevat alemman kansanosan luokista. Tulotaso on usein kehno, ammatin status huono. Moni ressukka mies takertuu musiikki-identiteettiin kuin hukkuva laudanpätkään. Ja kun oikein orientoituu kelaamaan niitä iänikuisiä rokkibändijuoruja ja levyjen ilmestymisvuosia, niin ei tarvitse huomata omaa sosiaalista alennustilaansa. Uskon, että tää feikki-status esim. hevi-asiantuntijana tai edes diggarina antaa köyhille paljon lohtua.

Vierailija
17/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toistan vielä: MITEN ihmisen minuus voi olla vaatteista riippuvainen?

ap

Miksi hevarit ym. teinipukeutujat asettaa niin paljon painoa asulleen?

ap

vanhat hevarit ja muut musiikkipukeutujat tulevat alemman kansanosan luokista. Tulotaso on usein kehno, ammatin status huono. Moni ressukka mies takertuu musiikki-identiteettiin kuin hukkuva laudanpätkään. Ja kun oikein orientoituu kelaamaan niitä iänikuisiä rokkibändijuoruja ja levyjen ilmestymisvuosia, niin ei tarvitse huomata omaa sosiaalista epäonnistumistaan. Kaikistahan ei voi tulla toimitusjohtajia tai sankaripalomiehiä. Uskon, että tää feikki-status esim. hevi-asiantuntijana tai edes diggarina antaa statuskilpailussa epäonnistuneille miehille paljon lohtua. Läski ruma äijä on jotenkin vähemmän sitä, kun sillä on pitkä heviponnari ja se näyttää Rumban tms. musalehden toimittajalta

Vierailija
18/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti tiedustelisin, että saako olla sellainen hevimamma, jolla se ei erityisesti näy ulospäin? Sinun mielestäsi?

Kuuntelen heviä, en paljon muuta kuuntelekaan mutta pukeudun melko tavallisiin vaatteisiin. En pidä pääkallokorujakaan, en pidä oikeastaan mitään koruja.

Tukka mulla on kyllä musta ja pitkänlainen. En juurikaan meikkaa, toivottavasti se kompensoi tuota tukkaa.

Niin ja ikää 46v ja olen opettanut lapsenikin kuuntelemaan heviä.

Varsinkin vanhin lapseni, 23 v poika tykkää tosi paljon hevistä.

Vierailija
19/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehtori. Kuuntelen vapaa-ajallani 'raskaampaa' musiikkia, käyn keikoilla ja ns. 'heavy-baareissa'. Työssäni pukeudun asianmukaisesti mutta usein pienellä Rock/gootti-vivahteella höystettynä. Eikä näitä 'höysteitä' (pitkät viistot hihat jne.) tajua kuin alan ihmiset. Olenpa säälittävä 35v, pitkät mustat hiukset omaava nainen :)

Vierailija
20/77 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin kiinnostunut toisten puketumisesta tai tyylistä. Keksikää jotain mukavaa tekemistä itsellenne. Minua ei haittaa toisten hevi- tai marimekkotyyli, kukin mieltymystensä mukaan, jookos?