Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapsen kummit antavat aina ihan parhaat lahjat lapselle!

Vierailija
26.12.2012 |

Toinen antaa rahana tilille. Parempi niin, sillä nytkin poika sai jo ihan liikaa lahjoja ja kyllästyi niiden avaamiseen. Eikä ymmärrä vielä sitä, ettei saa joltain lahjaa.

Ja toinen antaa joka vuosi lahjakortin, joka oikeuttaa kahdenkeskiseen aikaan kummin kanssa: Huvipuistoon, elokuviin, uimahalliin tms.

Ihan parasta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luen sinulle joka ilta sadun" ja "Leivotaan yhdessä kahdesti kuukaudessa". Minä luulin että yhdessä tekeminen on elämää, ei mikään erityinen lahja.

Vierailija
2/7 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luen sinulle joka ilta sadun" ja "Leivotaan yhdessä kahdesti kuukaudessa". Minä luulin että yhdessä tekeminen on elämää, ei mikään erityinen lahja.

esim. lupaus mennä yhdessä vaikkapa Särkänniemeen.Maksullinen paikka, yhteinen aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan kummit eivät voi joululahjoiksi antaa tollasia lahjakortteja, koska meidän lapset uskoo lahjojen tulevan joulupukilta...

Vierailija
4/7 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kirkossa, mutta tahdoin ehdottomasti hänelle tämän haltijakummitittelin antaa. Ja häneltä tulee aina jotain paljon parempaa kuin lelut. Ihan muulloinkin kuin synttäreinä tai jouluina. Ei mitään turhanpäiväistä ja hyvä niin. Lapsi ei tosiaan vielä niiden päälle ymmärrä ja on kiva että on jotain pysyviä lahjoja.

Vierailija
5/7 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan kummit eivät voi joululahjoiksi antaa tollasia lahjakortteja, koska meidän lapset uskoo lahjojen tulevan joulupukilta...

Mutta tietää myös, että jouluna ihmiset antavat toisilleen joulutervehdyksiä. Aikuiset antavat joulukukkia ja suklaarasioita, niin miksei myös kummi voi antaa kummilapselleen joulutervehdyksen?

Vierailija
6/7 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse heidän lapsen kummi ja lahjon jouluna ja synttärit, kutsun yökylään ja humputtelemaan. Lapsestani lienee jokin vika, kun nämä kummit eivät edes joulukorttia lähetä, synttärikortista puhumattakaan.

En halua kostaa tätä kusipäisyyttä kuitenkaan kummitytölleni, vaikka joudun aina selittämään omalle lapselleni, ettei ole hänen vikansa, etteivät kummit halua muistaa tai edes käydä kylässä.

Ole kiitollinen fiksuista kummeista!

Vierailija
7/7 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että se yhteinen aika luvataan lahjana.

Eikö sitä saa jos ei anna lahjana lupausta moisesta? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi