Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää, tuli mieleen ton "lääkärin" ketjusta

Vierailija
26.12.2012 |

Et oikeestiko jotain pervoiluja harrastetaan opiskelubileissä ja Sitä pidetään jotenkin normaalina?!

Eiks teitä hävetä/hävettäny nähdä niitä naamoja myöhemmin? Tai ne, joiden menneisyyteen tollastt kuulu, ni eikö yhtään nykyään ällötä ajatus.. hrr...

En mä tajua miks tollanen on nykyään "normaalia". Surullista lähinnä mun mielestä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en seurustellut, mutta sen neljän vuoden aikana ehdin harrastaa seksiä noin 10 kurssikaverin kanssa. Hurjaa, eikö? Join myös olutta, useamman kerran vuodessa ihan humaltumiseen asti.

Vierailija
22/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vastaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi villiä nuoruutta pitäö katua? Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja nyt mieheni on vain siitä erittäin kiitollinen. Sen verran olen menneisyydestäni kertonut, että se oli hauskaa ja rajua, mutta et halua tietää kaikkea.

Miksi kirjoitat, että se kaduttaa? Opiskelukavereiden kanssa ollaan vaan muisteltu ja naureskeltu sille!!!

Vierailija
24/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyyppikysymys. Joillekin riittää kaksi kaljaa ja pientä käisikopeloa. Osa vapautuu ryhäseksiin saakka. Itselläni oli kuuden opiskeluvuoden aikana n. 40 miestä, joten en kadu mitään, kun nuoruus on koettu täysillä.

Koet siis ahkeran parittelun nuoruuden tärkeimmäksi kokemukselliseksi sisällöksi?

Vierailija
25/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nuoruutta voi elää täysillä ilman pervoiluja! :D niinhän se menee..

Vierailija
26/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi villiä nuoruutta pitäö katua? Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja nyt mieheni on vain siitä erittäin kiitollinen. Sen verran olen menneisyydestäni kertonut, että se oli hauskaa ja rajua, mutta et halua tietää kaikkea.

Miksi kirjoitat, että se kaduttaa? Opiskelukavereiden kanssa ollaan vaan muisteltu ja naureskeltu sille!!!

Vierailija
27/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nuoruutta voi elää täysillä ilman pervoiluja! :D niinhän se menee..

Vierailija
28/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyyppikysymys. Joillekin riittää kaksi kaljaa ja pientä käisikopeloa. Osa vapautuu ryhäseksiin saakka. Itselläni oli kuuden opiskeluvuoden aikana n. 40 miestä, joten en kadu mitään, kun nuoruus on koettu täysillä.

Koet siis ahkeran parittelun nuoruuden tärkeimmäksi kokemukselliseksi sisällöksi?

Seurustelin lähemmäs 30 miehen kanssa ennen avioitumista, koska ne aiemmat eivät olleet lähellekään sitä mitä halusin.

Olemme olleet mieheni kanssa nyt naimissa 15 vuotta ja hyvää todella kannatti odottaa ja etsiä. Kokeilla kaikenlaista ja löytää se ihan paras. Meillä on villiä seksiä yhä n. neljästi viikossa.

Ei ole sen asian saralla jäänyt tässä elämässä mitään kokematta.

Vierailija
29/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTK, mutta siitä on jo aikaa. Siihen aikaan tuollainen olis ollut pervoa ja olis varmaan luokiteltu jopa sairaaksi. Biletettiin kyllä kovastikin, mutta tosi siistiä tais olla nykypäivään verrattuna. Tosin mä epäilen, että nuo taitaa olla nykyisinkin jonku marginaaliporukan juttuja, ei mitään yleistä.

Mä en suostu uskomaan, että tuo olisi se yleinen biletystapa nykyisinkään. Suurin osa taitaa vielä kuitenkin omata jonkin sortin moraalia. Ei kaikki harrasta mitään yhdenyönpanoja tai kännisekoiluja. Se on sitä löysän moraalin sakkia, joille tuo on jotain "normaalia".

Vierailija
30/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin nopeasti laskien ainakin neljän opiskelukaverin kanssa tuli harrastettua seksiä bileitten jälkeen. Eri kerroilla siis... Enkä kyllä ainakaan tiedä, että muutkaan opiskelukaverini olisivat ryhhäsekstailleet.

Vierailija
31/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä asioita tilastoitukin. Suomalaisella naisella on keskiarvoisesti kymmenen kumppania koko elämänsä aikana, keskiluku on viisi eli noin joka toisella on sitä vähemmän ja joka toisella enemmän. Noin kolmasosalla on korkeintaan kolme kumppania koko elämän aikana. En ota kantaa siihen, onko nuo nyt "suositeltavat" luvut, mutta ne on ne tavalliset.

Vierailija
32/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noiden lukujen perusteella on aika naurettavaa jonkun 40 kumppania jo pelkästään opiskeluaikana kokeilleen kuitata koko hommaa "täyden nuoruuden" elämiseksi. Kyllä siinä on jo poikkeuksellisen voimakas seksidraivi ja panokuningattaren titteli tulossa.

Vierailija
33/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli 2M + N kimppa yhdenyön kokeiluna. Kaikki hyviä opiskelukavereitani ja noista miehistä toisen kanssa pöllytin itsekin lakanoita pari kertaa.

Vierailija
34/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei mitään virallisia yhdyntöjä.

Ja sotkeutua varattuihin.

Mitä ajattelette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä