Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää, tuli mieleen ton "lääkärin" ketjusta

Vierailija
26.12.2012 |

Et oikeestiko jotain pervoiluja harrastetaan opiskelubileissä ja Sitä pidetään jotenkin normaalina?!

Eiks teitä hävetä/hävettäny nähdä niitä naamoja myöhemmin? Tai ne, joiden menneisyyteen tollastt kuulu, ni eikö yhtään nykyään ällötä ajatus.. hrr...

En mä tajua miks tollanen on nykyään "normaalia". Surullista lähinnä mun mielestä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKS

Vierailija
2/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule mieleen opiskelukavereista ketään joiden ainakaan olisin tiennyt harrastaneen, vaikka bileitä tulikin kierrettyä.

Mutta ei se ole mitenkään minulta pois, jos joku muu on niin tehnyt. Ja se mitä ihmiset haluavat omassa seksielämässään harrastaa, ei tarvitse mitenkään hyväksyntää minulta tai minun arviotani onko se normaalia vai ei. Minusta kukin saa harrastaa sellaista seksiä kuin itse tykkää, kunhan tekee sitä vapaaehtoisten kanssa, eikä siihen tarvitse kysellä ulkopuolisten mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen tiedekunnan bileissä oli joskus aika villiä menoa, ryhmäseksiä ym. mitä tuossa viestissä kirjoitettiin. Oli ihan hyväksyttyä eikä noita myöhemmin erityisemmin muistella - tosin en itse osallistunut pahimpiin känniläistempauksiin.

Vierailija
4/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
5/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinun mielestäsi ainut oikea tapa harrastaa seksiä sen oman aviopuolisonsa kanssa vasta aamenen jälkeen vai onko muitakin vaihtoehtoja?

Ihmisten seksikäyttäytyminen on erilaista, eikä tämän tiedon pitäisi olla kenellekään uutta. Tietty osa ihmisistä jälkikäteen katuu/häpeää joitain tekojaan, mutta tämä pätee lähes jokaiseen elämän osa-alueeseen, ei pelkästään seksiin.

Miksi nuoruuden ehkä vähän villimpi käyttäytyminen pitäisi demonisoida? Totta on, että kaikenmaailman ristiinnaimiset olisivat minullekin liikaa, mutta en jaksa liikaa ihmetellä ja kauhistella muiden valintoja. Jokainen meistä elää elämänsä parhaaksi katsomallaan tavalla ja se pitää muiden hyväksyä, että joku tekee erilaisia valintoja.

Vierailija
6/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeestiko jotain pervoiluja harrastetaan opiskelubileissä ja Sitä pidetään jotenkin normaalina?!

Eiks teitä hävetä/hävettäny nähdä niitä naamoja myöhemmin? Tai ne, joiden menneisyyteen tollastt kuulu, ni eikö yhtään nykyään ällötä ajatus.. hrr...

En mä tajua miks tollanen on nykyään "normaalia". Surullista lähinnä mun mielestä.

Joskus 15 vuotta sitten opiskellessani jotkut laittoivat yliopiston tarjoamille nettisivuilleenkin oman kotikutoisen ryhmäseksivideonsa...

Suurin osa kuitenkin on ihan tavallista sakkia eivätkä sekoile tuolla tavalla, ei tule kännissäkään mieleenkään ryhtyä tuollaiseen. Joka muuta väittää, yrittää vain omaa käytöstään puolustella tekemällä siitä jotenkin normaalia.

Vierailija
7/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin meidän ainejärjestön bileitten ryhmäseksivideon osanottajat ovat niitä, jotka eivät työllistyneet kovin hyvin. Opiskelujen sijaan tekivät kaikkea muuta, pari tyttöä myy nykyisin itseään ja muutama poika on ikuisia varastomiehiä, koska gradu on kymmenettä vuotta kesken.

Vierailija
8/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin meidän ainejärjestön bileitten ryhmäseksivideon osanottajat ovat niitä, jotka eivät työllistyneet kovin hyvin. Opiskelujen sijaan tekivät kaikkea muuta, pari tyttöä myy nykyisin itseään ja muutama poika on ikuisia varastomiehiä, koska gradu on kymmenettä vuotta kesken.

meilläkin ne kovimmat bilettäjät eivät ilmeisesti koskaan valmistuneet. Hävisivät vaan jonnekin siinä 3. tai 4. opiskeluvuoden jälkeen.

En demonisoi, osa niistä oli ihan mukavaakin porukkaa selvin päin. Mutta toivottavasti suhtautuvat rehellisesti vähän poikkeukselliseen menneisyyteensä eivätkä nykyään yritä kirkkain silmin vakuutella, että niinhän kaikki muutkin. Kaikki muut tosiaankaan eivät.

Vierailija
9/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta väliäkö sillä, koska niin oli kaikilla muillakin silloin. Läheiseksi tunnen aina jos näen luokkakavereita, joiden kanssa olen vehdannut.

Vierailija
10/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta väliäkö sillä, koska niin oli kaikilla muillakin silloin. Läheiseksi tunnen aina jos näen luokkakavereita, joiden kanssa olen vehdannut.

Amiksessako teineillä on ollut niin kovin "villiä"?

Vierailija
11/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sisäoppilaitos. Sitten kun melkein kaikki oli ollut melkein kaikkien kanssa, aloimme harrastamaan ryhmäseksiä. Aikuisena koko juttu naurattaa! En ole avioliitossa pahemmin vierasta kaivanut, kun olen sitä yhdelle elämälle jo saanut tarpeeksi, eikä se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella.

Ei hävetä yhtään!

Vierailija
12/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessako teineillä on ollut niin kovin "villiä"?

Vierailija
13/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meillä ollut mitään tuollaista. Voisi sanoa, että meno oli suorastaan siveellistä. Oppilaitoksen alueella seksiä harrastivat vain seurustelevat parit eivätkä hekään kimpassa. Muuten siellä kyllä oli joskus hyvinkin villiä menoa, kun pojat lähikaupungista hakivat transiitilla puolentusinaan reipasta naisihmistä huvituksekseen.

Vierailija
14/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäjuttuja on ollut...?

Vierailija
15/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin itse asiassa kuullut noista kansanopistojen hurjastelijoista. Keskenkasvuisia teinejä heitetty keskelle ei mitään, siellä turhautuneina yrittävät päntätä yleensä yliopiston pääsykokeisiin ja luulevat olevansa niin aikuista että.

Ihan oikeissa yliopistojen opiskelijabileissä suurimmalla osalla ihmisistä on kyllä sen verran järki päässä, että tuollaiset sekoilut on hyvin harvojen hommaa.

Vierailija
16/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäjuttuja on ollut...?

On olleet useamman tiedekunnan yhteistyötä. Kun ei yhdestä tdk:sta ole löytynyt riittävästi näin suuria känniääliöitä.

Vierailija
17/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden hurjimuksen ja nyt se on lääkäri ja ihana sellainen ja hyvä perheen isä. Ihminen muuttuu, kun ikää tulee lisää. Voi noita nuoria opiskelijoita.T. Äiti 47v.

Vierailija
18/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harvoilla täällä kotona. ainakin näkemäni perusteella.

monesti tullut ihmeteltyä että tätäkö se hurja opiskelijaelämä on - juodaan muutama kalja ja ollaan sitten luennolla muka krapulassa. Ilmiselvää että useimmat keksivät aikuisena viettäneensä villin nuoruuden...

Vierailija
19/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on keskustelupalsta, jossa esitetään omia mielipiteitä. Täällä myös muilla on ollut jos jonkinlaisia aloituksia liittyen muiden ihmisten kaupassakäyntitavoista alapääkarvoituksen määrään.

Eli oletko joka aloituksessa julistamassa puuttumattomuuttasi?

Ja toisekseen, papin aamenen ja kaikenmaailman ryhmäjutut on ääripäitä joiden väliin mahtuu myös muuta.. Mut jos myötä kysytään, niin kyllä tqovub siihen papin aamenen jälkeiseen. Se on mielestäni kaikkein soveliainta.

Kyllä mua huolestuttaa moniko noihinki juttuihin vaan ajautuu harkitsemattomuuttaan ja kovan päihtymyksen alaisena "kun kaikki muutkin niin tekee ja se on niin normaalia" ja katuu todella katkerasti myöhemmin :(

sosiaalinen paine on todella kova opiskelijoiden keskuudessa!

Vierailija
20/34 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyyppikysymys. Joillekin riittää kaksi kaljaa ja pientä käisikopeloa. Osa vapautuu ryhäseksiin saakka. Itselläni oli kuuden opiskeluvuoden aikana n. 40 miestä, joten en kadu mitään, kun nuoruus on koettu täysillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän