Olen 179cm ja painan 130kg ja pääsisin lihavuusleikkaukseen mutta en mene sinne.
Sen jälkeen syöminen ja juominen niin rajoitettua etten aio mennä siihen leikkaukseen ja nainen siis olen.
Kommentit (58)
itse taas toivon etten kauaa enää eläisi siihen ei auta vaikka olisin laihempi.ap
mitäs muutakaan, nauti, sulla on kuitenkin vuosia ihan sikana, eli ei hätää, kun et halua muuta.
en kuitenkaan saa sellaista elämää kuin haluan ja ainoat nautinnot elämässäni on ruoka ja viini.ap
itse taas toivon etten kauaa enää eläisi siihen ei auta vaikka olisin laihempi.ap
mitäs muutakaan, nauti, sulla on kuitenkin vuosia ihan sikana, eli ei hätää, kun et halua muuta.
en kuitenkaan saa sellaista elämää kuin haluan ja ainoat nautinnot elämässäni on ruoka ja viini.ap
Miksi turhaan käyttää energiaa ihmiseen, joka ei muuta halua?
Eli harvinaisen tyhmä aloitus silleen...
ja toinen sama edessä
en halua leikkausta, se kun ei muuta päästä mitään, haluan ansaita itse uuden minäni
sitä löysää ihoa jää sitten ihan perkeleesti? Maksaako julkinen sitten senkin leikkauksen?
Lähtöpaino 92kg, pituus 155cm.
Yksityisellä kävin.
Nyt painan 52kg.
Suosittelen!
sitä löysää ihoa jää sitten ihan perkeleesti? Maksaako julkinen sitten senkin leikkauksen?
etten joudu tuohon viimeiseen konstiin turvautumaan.
Polvi on leikattu ja nivelrikko hoituu parhaiten liikunnalla ja laihduttamisella. Diabetes ei ole puhjennut, saatan onnistua välttämään sen laihtumalla. Korkeaan verenpaineeseen on lääkettä.
Pahin paino oli vuonna 2011: 164/112kg
Tänä kesänä 2012 86,5kg
Nyt 91,5kg eli +5kg takapakkia, mutta aion ottaa kilot kiinni ja laihtua 80-kiloiseksi kesäksi 2013!!
Hain apua lääkäristä ja pääsit ENE-laihdutusryhmään (Nutrilett+ yksilöllinen ruokavalio)
Mut leikattiin iltapäivällä. Lähdin seuraavana päivänä kotiin, oli perjantai. Seuraavana maanantaina hoitelin jo kaikki arjen rutiinit ja ajoin autoa.
Varmuuden vuoksi olin kyllä täyttänyt kaapit ja pakasteen ruoilla lapsille.
Eli leikkaus sopii kyllä yksinhuoltajalle, jos saa kotiin jonkun 2-3 päiväksi kun on sairaalassa.
onnellisuusautomaatti eikä takaa pysyvää laihtumista. kaverin mies kävi tuossa ja laihtui valtavasti, varmaan puolet painostaan. Siitä on jo vuosia. Ei kuitenkaan malta noudattaa sitä kurinalaista ruokavaliota vaan tekee koko ajan kokeiluja että jos voisikin syödä jotain joka viimeksi sattui... Pystyy nykyään käyttämään alkoholia ja tukevampaa ruokaa isompia annoksia joten ne kilot ovat alkaneet tulla takaisin. sillä on jotenkin uhmakas asenne koko touhuun, semmoinen vittu mulle ette tuu enää sanomaan.
mutta peruin kun työkaveri kuoli kyseisen leikkauksen jälkeen komplikaatioihin.
milloin on tapahtunut? Pari vuotta sitten sanottiin että käytännössä kukaan ei enää siihen kuole kun niitä osataan jo tehdä niin hyvin.
tehdään tähystystekniikalla eli nopea leikkaus, lyhyt noin 2-3h heräämöseuranta, osastolla liikkeelle heti leikkauspäivänä ja nopeasti kotiin.Lasten ei todellakaan tarvitse mennä mihinkään lastenkotiin.
Riskit nykyään verrattuna vanhanajan avoleikkauksiin ovat todella pienet. Ehdottomasti, jos tuohon leikkaukseen pääsee, niin kannattaa mennä. Toisaalta ylipaino on korvien välissä oleva addiktiotauti, joten kannattaa olla kunnolla motivoitunut.
onnellisuusautomaatti eikä takaa pysyvää laihtumista. kaverin mies kävi tuossa ja laihtui valtavasti, varmaan puolet painostaan. Siitä on jo vuosia. Ei kuitenkaan malta noudattaa sitä kurinalaista ruokavaliota vaan tekee koko ajan kokeiluja että jos voisikin syödä jotain joka viimeksi sattui... Pystyy nykyään käyttämään alkoholia ja tukevampaa ruokaa isompia annoksia joten ne kilot ovat alkaneet tulla takaisin. sillä on jotenkin uhmakas asenne koko touhuun, semmoinen vittu mulle ette tuu enää sanomaan.
monella vika on muualla kuin ainevaihdunnassa tms eli korvien välissä. Dieetit vaihtoon -ohjelmassa oli hyvä ohje mahalaukun ohitusleikkauksessa olleelta: selvitä miksi syöt ja hoida se asia. Sen selvittämiseen vaan tuo leikkaus ei auta mitenkään, varsinaisen työn joutuu tekemään sen leikkauksen jälkeen ja usein ihan yksikseen. Sen takia monet vuosien myötä lihoo takaisin kaiken mitä leikkauksen jälkeen lähti.
tehdään tähystystekniikalla eli nopea leikkaus, lyhyt noin 2-3h heräämöseuranta, osastolla liikkeelle heti leikkauspäivänä ja nopeasti kotiin.Lasten ei todellakaan tarvitse mennä mihinkään lastenkotiin.
Riskit nykyään verrattuna vanhanajan avoleikkauksiin ovat todella pienet. Ehdottomasti, jos tuohon leikkaukseen pääsee, niin kannattaa mennä. Toisaalta ylipaino on korvien välissä oleva addiktiotauti, joten kannattaa olla kunnolla motivoitunut.
kannattaa olla plan b jos tulee jotain komplikaatioita. Niitä tulee kuitenkin joillekin ja riski on todellinen, vaikka niihin harvoin kuolee. silloin ei päästä seuraavana päivänä kotiin.
milloin on tapahtunut? Pari vuotta sitten sanottiin että käytännössä kukaan ei enää siihen kuole kun niitä osataan jo tehdä niin hyvin.
kaikki ei ole mennyt niinkuin Strömsössä leikkauksen jälkeen. Kannattaa ainakin ottaa huomioon, että leikkauksessa on isot riskit ja siihen tosiaan kuolee ihmisiä suomessakin.
vakavia infektiota ja mm. veritulppia, kuten minkä tahansa leikkauksen jälkeen. Tätä riskiä ei lääkärien osaaminen poista.