En tiedä mitä ostaa 800e Gigantin lahjakortilla
Meillä ja minulla on kaikkea! Mitä ihmettä ostan tuolla summalla?
Ihan tuliterää telkkaria sillä ei saa, ja MacBook Protakaan ei, eikä minulla nyt ole rahaa laittaa siihen.
Kommentit (23)
Niitä tarvitaan varmasti perheessä, jossa on jo kaikkea.
Ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu :/ Teillä voi mennä pesukone yms. rikki vaikka huomenna.
siitä aiheutuu sinulle vain harmia.
Mutta ei kai se ikuisesti voimassa ole. En mäkään keksisi ostettavaa. Tiskikone ja jääkaappi on vaihdettu hiljan. Telkkari on 2-3 v vanha, pesutorni 4 v. Imuri on uusi. Tietokoneita on työn puolesta, samoin musiikkivehkeet. Lapset niin pieniä etteivät kännyköitä tarvitse.
voimassa 36 kk... ostele pieniä juttuja, kiharrin, hiustenkuivain, partakone,yms...
Ensi vuonna ostat joulun alla kaikki lahjat sukulaisille gigantista :)
voimassa 36 kk... ostele pieniä juttuja, kiharrin, hiustenkuivain, partakone,yms...
Onhan se pitkään voimassa... juu.
Mutta meillä on esim. uusittu keittiö kodinkoneineen kesällä, pesukone ja kuivasrumpu vuosi sitten kesällä. Meillä on täysin toimiva pöytäkone jossa kaksi näyttöä, toimiva telkkari ja digiboxi, PS3, stereot toimii, läppäri toimii. Padilla en tekisi mitään, uutta puhelinta en tarvitse...
Enkä tarvitse myöskään hiustenkuivaajaa, kiharrinta enkä mitään turhaa juttua keittiöön. Järkkärikin minulla on.
Olen opiskelija ja siksi juuri nyt ei ole paljoa ylimääräistä rahaa. Mutta ehkä säästän kunnon läppäriin jos tarvitsen sitä myös töissäni myöhemmin.
Samsungin tabletti missä on se kynä. Käy myös puhelimena. Maksaa 650 euroa.
Samsungin iso näyttöinen älypuhelin note 2. Näyttö 5.5.
Samsungin windows 8 älypuhelin.
Nämä korvaavat kyllä kaikenmailman läppärit.
Jos sulla pieniä poikia niin valmiiksi pleikka 3 ja wii u.
mulla Lumia, mutta edellä olevat tuotteet ottaisin kiljuen. Ei ole vaan varaa.
11
uusi yleiskone laadukas kahdella kulholla Kenwood ja sitten uusi kahvinkeitin Moccamaster
eipä taitaisi raha edes riittää.
Pienkoneet voi aina uusia ja ottaa käyttöön jos hajoaa
sähkövatkain
"hiustenlaittokoneita"
minä ostaisin aikuisille uuden hammasharjakoneen sekä airflossin (100e)että lapsille (n80e). Lisäksi lapsille kannettavan dvd-soittimen autoon (9 tuumainen, 250e)
Tosin maksaa vaan n. 340,-
Ja tolla hinnalla saa jo ihan kelvollisia läppäreitä.
(jossei halua niitä ylihinnoteltuja/painavia/tuvia ulrtabookkeja tai iHomoille tarkoitettuja vehkeitä.
Saa kyllä ihan uudenkin mallin. Nyt alkaa vielä ale.
Minulla olisi sille käyttöä, myytkö 650 eurolla ?
digijärkkärin tai uusia objektiivia siihen. Tai iPadin.
Laita myyntiin esim. tori.fi tai huuto.net lahjakortit käy hyvin kaupaksi pienellä alennuksella
Tosin Gigantista ei saa testivoittaja-Neatoa, mutta ei tuo Roombakaan huono ole.
(meilläkin kirjoittelen juuri netissä, kun imuri käy läpi keittiön, eteisen ja olkkarin... ei korvaa viikkosiivoa, mutta sen arkisen ylläpitoimuroinnin tekee itsenäisesti)
Osta nyt jotain helposti huutiksessa kaupattavaa, niin saat lahjakortin laitettua lihoiksi.