Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen ensi viikolla neljäksi päiväksi miehelle kiireavuksi töihin

Vierailija
15.12.2012 |

Kannattaako mun vaatia työsopimus? Mies on sopinut asian pomonsa kanssa ja pomolta on hyväksyntä. Mä en siis yhtään tiedä työtehtäviäni (kuulemma jotain mitä koulutettu apinakin osaisi) enkä ole ollut puheissa asiasta kuin mieheni kanssa. Firmassa on kiireisin sesonki tuolloin ja pomo varmaan erittäin kiireinen. Ajattelin siis etten viitsi työsopparilla pomoa vaivata. Saan sit jotain palkkaa jos saan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole omaa työtä?

mutta siellä alkaa ensi viikolla remontti. Osa työntekijöistä lomautettu. Mua ei oltais lomautettu, mutta pyysin palkatonta. Joko olen tosiaan lomalla vaan ja nautin joulunajasta, tai sit oon miehen kiireapuna.

ap

Vierailija
2/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta sai käsityksen että miehesi oma firma,mutta ei siis ilmeisesti ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta sai käsityksen että miehesi oma firma,mutta ei siis ilmeisesti ole?

on yhtenä päällikkönä siellä, mutta siis palkattuna sellaisena.

ap

Vierailija
4/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kuitenkin kirjataan se, mitä työ voi olla, mihin aikaan ja palkka. Jos noissa em. asioissa on sitten jotain ongelmaa, niin voi vedota sopimukseen.

Toisaalta - tuskin tuo työpaikka murtaa sua neljässä päivässä psyykkisesti, ihmettelen vaan, millä perusteella maksavat sulle palkkaa jos mitään ei ole sovittu. Tietysti suullinen työsopimuskin voi olla ja se voi olla paikkansa pitäväkin.

Muista nyt sitten ainakin pyytää työtodistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän